Майбутнє, що вже настало: бізнес-тренди 2021-го
25 травня 2017 2 хвилини читання

Вперед до майбутнього з IT-рішеннями для бізнесу

Інтерв’ю#ЯкЦеПрацює?

Про що:

За 10 років, здійснюючи пошук і впровадження нових технологічних рішень у великому алкогольному холдингу, я звик робити із софту незвичайні рішення для автоматизації продажів. Так завдяки особистому досвіду й з’явився мій перший власний проект – компанія DDAPP (Digital Distribution Applications), яка займається автоматизацією дистрибуції.

Перетворюйте і ви нудні продажі на автоматизований сервіс, грунтуючись на 5 простих кроках:

Зміст

Думайте, як клієнт

Струшуйте продавців

Систематизуйте навчання

Підкорюйте вершини

Думайте, як клієнт

Переконайтеся, що ваші клієнти виграють, тоді з’явиться результат. Коли розумієш потреби замовників і міркуєш з огляду їхнього бізнесу, все стає очевидним … Не обмежуйтеся стереотипними рішеннями, пам’ятайте, що взаємини з клієнтом будуються від найменших деталей. Вивчіть їх і ви досягнете успіху. Я сам роблю автоматизований інструмент для продажів дистриб’юторам, але перед тим, як запропонувати рішення, ми завжди з командою беремося за аудит відділу продажів, тільки після цього вибудовуємо IT-систему, справді потрібну клієнтові.

Струшуйте продавців

Ви відстежуєте кожен крок продажів? Слухаєте, як ваш продавець розмовляє телефоном з покупцем, контролюєте звітність топ-менеджерів в беклозі, оцінюєте ефективність виконання завдань? Щодо моєї програми, тут ми все налагодили – зробили план, нагадування про завдання, позначки геолокацій, поки торговий агент не зробить все належим чином, він просто не зможе піти до наступної точки продажів.

Систематизуйте навчання

Якщо не заведете мотор, ваш човен не попливе. Те саме стосується продавців. У своїх програмних розробках ми впровадили “Customer Service Success”. Це система відстеження роботи торгового представника. Агенти часто лінуються розбиратися в додатку, тому ми самі контролюємо, щоб функціонал використовувався на всі 100. Якщо якась кнопка не натискається або не використовується, моя команда навчає торгового представника.

Підкорюйте вершини

Якби покупці досі хотіли Siemens C55, це було б щонайменше дивно … Винахідники щодня  перевертають споживчий ринок, тому моя порада – обов’язково стежте за інноваціями. Я дивлюся, як Ілон Маск популяризує безпілотні авто і сам з командою шукаю шляхи застосування штучного інтелекту в дистрибуції. Стежте за новими технологіями і впроваджуйте їх для підвищення ваших продажів.

Інтерв’ю#ЯкЦеПрацює?

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Тренд#Київстар#Ритейл
#PowerBI#Azure#Microsoft365#MicrosoftAzure#Дата-платформа
Дослідження українського ринку FMCG10 травня 2023 51 хвилина читання

Дослідження українського ринку FMCG

Бізнес з нуля. Як обрати бізнес-модель?15 листопада 2022 9 хвилин читання

Бізнес з нуля. Як обрати бізнес-модель?

#BigData#Look-alike#СмсРозсилка#Microsoft365
#Azure#MicrosoftAzure#Рішення#ХмарніСховища#Бізнес#Технології#Ритейл
Сила емоційного інтелекту у бізнесі30 вересня 2022 6 хвилин читання

Сила емоційного інтелекту у бізнесі

#Інтелект#Бізнес#Технології#Рішення
#BigData#Look-alike#SMS#ATC#0-800#БігДата#ADWISOR#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#ПортретКлієнта#Star.Docs#ЕДО#ЕлектроннийДокументообіг#СмсРозсилка#Дослідження
Хмарні рішення в ритейлі20 жовтня 2021 9 хвилин читання

Хмарні рішення в ритейлі

#Azure#Microsoft365#MicrosoftAzure#ATC#Офіс365

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку