Як залучити клієнтів у агентство нерухомості

Як залучити клієнтів у агентство нерухомості

20 Травня 2020
Рішення
icon
367

Ринок нерухомості – одна з найбільших і важливих сфер бізнесу. Як залучити клієнтів у агентство нерухомості за допомогою рішень Big Data від Київстар – розберемося в нашій статті.

Як знайти нових клієнтів

Портрет клієнта – один зі способів краще пізнати свій цільовий сегмент. Інструмент допомагає зрозуміти «болі» та потреби аудиторії, що своєю чергою відіграє важливу роль у розробці та розміщенні реклами, створенні вигідних пропозицій і побудові правильної взаємодії з людьми.

Як розробляють портрет клієнта аналітики Київстар:

  1. вивчають агреговані дані, накопичені мобільним оператором;
  2. вибирають важливі для розробки аналітичної моделі характеристики потенційних клієнтів: від статі та місця проживання до наявності авто й частоти подорожей;
  3. знаходять закономірності, які допомагають зробити релевантну пропозицію та дізнатися, як залучити клієнтів у агентство нерухомості.

Look-alike аудиторія – пошук схожих. На основі поточної бази рієлтора визначають потенційних клієнтів, які схожі на вже наявних. Ви можете самі проаналізувати свою базу й експертно визначити характеристики, за якими аналітики Big Data будуть шукати цільову аудиторію. Або ж довірити завдання фахівцям від початку й до кінця: вони вивчать вихідні дані та визначать критерії пошуку схожою цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Як побудувати комунікацію

Щоб залучити нових клієнтів, потрібно не тільки розробити вигідну пропозицію, а й донести до них інформацію. Зараз більшу популярність набирає розсилка повідомлень з прив’язкою до геолокації потенційного клієнта або іншим ключовим характеристикам. Повідомлення отримують тільки ті, хто перебуває у вашому місті чи районі й підходить під цільову аудиторію рієлтора, тобто шукає, купує або продає нерухомість.

У чому переваги таргетованої комунікації:

  • швидкий запуск кампанії;
  • для реалізації досить менеджера проєкту й оператора;
  • не потрібні друковані листівки або малоефективні оголошення;
  • є готова платформа для розсилки, яка дає можливість оператору самостійно запускати, коригувати кампанію, тестувати різні ідеї, повідомлення або змінювати цільову аудиторію;
  • можна прорахувати ефективність кампанії та конверсію.

Heatmap і геоаналітика

Київстар – експерти в роботі з Big Data, сучасних методах аналітики та розробці продуктів, які допоможуть вам і вашим клієнтам розв’язувати задачі. Наприклад, як підібрати вигідну для клієнта нерухомість або оцінити перспективне для забудови місце? Який район краще вибрати для життя сім’ї з дітьми?

Heatmap, або теплові карти, дозволяють візуалізувати результат аналізу великих даних і показати статистичні та цифрові значення за допомогою кольору. Для розробки Heatmap фахівці Київстар використовують геоаналітику. Такий метод:

  • працює на основі Big Data в комплексі з маркетинговими дослідженнями та подальшим статистичним аналізом;
  • дає можливість отримати й опрацювати великий масив різної інформації про населення, інфраструктуру, перспективи, проблеми та переваги міста або конкретного району.

Всі аналітичні моделі й інструменти працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.

Теги
icon
367