Як економити і працювати ефективно, починаючи бізнес?

Як економити і працювати ефективно, починаючи бізнес?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
15 Вересня 2021
Тренди та аналітика

Уявіть, як складно вести бізнес під час пандемії — завдання не з легких, адже підприємцю необхідно дуже чітко розпланувати фінанси і бути готовим до падіння продажів. Але якщо правильно налаштувати комунікацію з клієнтами і всередині команди, то жодні карантинні обмеження не завадять компанії рости і досягати бажаних фінансових показників.

 

Ближче, ніж здається: як підтримувати зв’язок з клієнтами?

Як стверджує Samsung, 93% користувачів щодня користуються смартфонами. Це стосується не тільки молодого покоління, оскільки активні користувачі зустрічаються в різних вікових категоріях. Третину робочого дня люди проводять зі смартфонами в руках: це і звичайні дзвінки, і листи електронною поштою, і повідомлення в месенджерах.

Якісний мобільний зв’язок і швидкісний інтернет набули особливого значення в період пандемії. Понад 50% респондентів опитування Flexjobs наприкінці 2020 року залишалися вдома хоча б раз на тиждень, продовжуючи вирішувати робочі питання. Співробітники великих і маленьких компаній тепер часто працюють поза офісом: сьогодні укласти важливу угоду можна сидячи в кафе або перебуваючи у відпустці за допомогою смартфону. Причому зробити це можна без зайвої паперової тяганини чи спеціальної техніки.

Переваги корпоративної телефонії

Якщо не приділити належну увагу організації зв’язку, компанія ризикує мати проблеми з комунікацією як всередині команди, так і з клієнтами. У результаті бізнес може втрачати гроші, недоотримувати прибуток і навіть ризикувати репутацією. Наприклад, якщо ваш фахівець не передзвонив вчасно клієнту через те, що працював у цей день вдома без доступу до офісної телефонії або ж не зміг зробити дзвінок з особистого номера через відсутність грошей на балансі, угода може зірватися. Таких випадків за місяць може накопичитися досить багато.

Тому, якщо компанія дбає про те, щоб організувати корпоративний зв’язок для співробітників, вона точно виграє. Переваги корпоративної телефонії очевидні:

  • Співробітники будуть завжди на зв’язку з вашими клієнтами, керівництвом і між собою: здійснювати дзвінки можна з офісу, у дорозі або вдома, без прив’язки до конкретної локації — це незаперечна перевага при роботі компанії в гібридному або навіть повністю віддаленому форматі.
  • Можна відокремити робочі комунікації співробітників від особистих, а за необхідності, в залежності від графіка роботи, налаштувати обмеження для часу прийому дзвінків на корпоративний номер кожного працівника.
  • Оскільки номери належать безпосередньо компанії, то навіть якщо співробітник піде з команди, номер залишиться у підприємства. Отже, не доведеться міняти контактну інформацію, за якою до вас звертаються клієнти і вони не підуть від вас слідом за працівником, який звільнився.
  • Бізнес завжди може гнучко управляти корпоративною телефонією і розподіляти комунікаційні потоки між потрібними підрозділами і співробітниками. На кожен з номерів можна записати уніфіковане повідомлення, яке буде інформувати клієнта, куди він подзвонив або давати іншу потрібну інформацію.

Корпоративна телефонія — це рішення не тільки для компаній, які вже встигли вирости в середній або великий бізнес. Вона може бути також корисна і підприємцю, який рідко вирішує свої питання, сидячи в офісі і багато їздить. Підключений корпоративний тариф дасть йому додаткові можливості для ведення бізнесу, а клієнти, співробітники та партнери завжди зможуть залишатися з ним на зв’язку.

Як отримати всі переваги корпоративного зв’язку з істотною економією?

На старті для бізнесу важлива кожна копійка, тому підприємець ще до офіційного відкриття компанії розглядає всі варіанти економії бюджету. Можливість не витрачати зайвого на цьому етапі дає акція «Бізнес-старт» від Київстар.

Що передбачає акційна пропозиція?

Нові бізнес-клієнти Київстар отримують знижку 50% на півроку, підключаючи обраний тариф. Така пропозиція доступна для всіх юридичних осіб та ФОП, які раніше не користувалися послугами для бізнесу від Київстар або ж хочуть перейти на корпоративне обслуговування замість передоплати.

Щоб отримати таку вигідну знижку потрібно:

Процес цей максимально спрощений, щоб не тільки великий бізнес, а й навіть підприємець-початківець зміг швидко організувати корпоративну мережу для своєї компанії.

Віддаючи перевагу корпоративним тарифам Київстар, ви автоматично відкриваєте для себе наступні переваги:

  • 24/7 підтримка від оператора з технічних і сервісних питань;
  • один рахунок для всіх послуг;
  • безлімітні розмови з партнерами і клієнтами всередині мережі Київстар;
  • достатня кількість хвилин для розмов з абонентами інших мобільних операторів, а також дзвінків на міські номери по Україні і за кордон;
  • високошвидкісний інтернет;
  • здійснення дзвінків навіть з нульовим балансом;
  • реєстрація номерів на компанію — їх легко відновити, якщо телефон загубився, а також зберегти для дзвінків клієнтів, якщо співробітник звільнився: номер не покидає компанію разом з ним;
  • через «Мій Київстар» зручно контролювати витрати, дзвінки і керувати підключеними послугами;
  • поповнювати рахунок можна будь-яким зручним способом і в будь-який час, а оплата за послуги списується з рахунку щодня рівними частинами;
  • можна підключити додаткові SIM-карти для планшета, смартфона та інших пристроїв.

У корпоративних тарифах Київстар є також рішення для організації бізнес-процесів. Причому це стосується не тільки офісу, але й гібридної моделі роботи. Ключова перевага — вони доступні без додаткової плати. Наприклад, Віртуальна мобільна АТС дозволяє об’єднати в одну мережу всі мобільні і фіксовані номери компанії, налаштувати для них правила для автоматичного розподілу дзвінків. Сервіси Microsoft 365 дають можливість організувати роботу команди над спільними проектами і документами, проводити наради, планувати і розподіляти завдання незалежно від того, де знаходиться кожен співробітник.

Огляд пакетів для різних запитів бізнесу

Лінійка тарифів Smart від Київстар підходить як великому, так і малому бізнесу. Будь-яка компанія зможе отримати в одному пакеті абсолютно все, що їй потрібно, при цьому не переплачуючи за зайвий функціонал.

Тариф Smart — базове рішення

Найпростіший тариф Smart містить у собі такі послуги:

  • Безлімітні дзвінки в мережі Київстар.
  • 120 хвилин для розмов з абонентами інших мобільних і міських операторів по Україні, а також для дзвінків в Польщу, Італію, Росію, Чехію та Німеччину.
  • 120 SMS по Україні.
  • 12000 мегабайт мобільного інтернету і безлімітний трафік для 43 вебресурсів. Серед них: освітні курси та енциклопедії (Wikipedia, Coursera, Prometheus, Duolingo, TED, Kindle, Smart Kyivstar), соціальні мережі (Instagram, LinkedIn, TikTok, Facebook), месенджери (Viber, Telegram, Messenger, Skype), карти й навігатори (Waze, Google Maps, Apple Maps).

Тариф обійдеться вам у 150 гривень на місяць — це не більше 5 грн на день за доступ до всіх можливостей.

Тариф Smart + — розширені можливості

У тарифі Smart + користувач отримує ще більше можливостей, ніж у базовому пакеті:

  • Безлімітні дзвінки в мережі Київстар.
  • 180 хвилин для розмов з абонентами інших мобільних і міських операторів по Україні, а також для дзвінків в Польщу, Італію, Росію, Чехію та Німеччину.
  • 180 SMS по Україні.
  • Безлімітний інтернет.
  • SIM-карти для планшета.

Відкрити доступ до цих переваг можна за 225 гривень на місяць — це не більше 7,50 грн на день.

Тариф Smart Max — базові можливості для бізнесу

Тариф Smart Max також підійде для підприємця-початківця, адже містить у собі такі послуги:

  • Безлімітні дзвінки в мережі Київстар.
  • 300 хвилин для розмов з абонентами інших мобільних і міських операторів по Україні, а також для дзвінків в Польщу, Італію, Росію, Чехію та Німеччину.
  • 300 SMS по Україні.
  • Безлімітний інтернет.
  • SIM-карти для планшета.
  • SIM-карти для другого телефону.
  • Віртуальна мобільна АТС (пакет «Конвергентний»), яка дозволить вам управляти всіма дзвінками, розподіляти вхідні дзвінки між вільними операторами, переводити дзвінки без роз’єднання, дзвонити одночасно на безліч номерів тощо.
  • Онлайн-версія пакету популярних офісних програм Microsoft 365. У пакет входять мобільні і вебверсії Outlook, Word, Excel, PowerPoint; додаток Microsoft Teams для онлайн-нарад і відеоконференцій, а також колекція SharePoint для загального доступу до документів.
  • 1 терабайт хмарного сховища OneDrive.
  • Поштова скринька Exchange об’ємом 50 гігабайт.

Усі ці можливості будуть доступні вам за 300 гривень на місяць — не більше 10 грн на день.

Тариф Smart Business — розширені можливості для компанії

Тариф Smart Business пропонує ще більше переваг для корпоративного користування:

  • Безлімітні дзвінки в мережі Київстар.
  • 1000 хвилин для розмов з абонентами інших мобільних і міських операторів по Україні, а також для дзвінків в Польщу, Італію, Росію, Чехію та Німеччину.
  • 1000 SMS по Україні.
  • Безлімітний інтернет.
  • SIM-карта для планшета.
  • SIM-карта для другого телефону.
  • Віртуальна мобільна АТС (пакети «Конвергентний» і «Запис розмов» );
  • Онлайн-версія пакету популярних офісних програм Microsoft 365.

Щомісячна плата становить 600 гривень — не більше 20 гривень на день.

Тариф Smart Business + — все, що потрібно для бізнесу

В пакеті Smart Business + передбачено максимум можливостей для організації бізнес-процесів і комунікації всередині компанії і з клієнтами:

  • Безлімітні дзвінки в мережі Київстар.
  • 3000 хвилин для розмов з абонентами інших мобільних і міських операторів по Україні, а також для дзвінків в Польщу, Італію, Росію, Чехію та Німеччину.
  • 3000 SMS по Україні.
  • Безлімітний інтернет.
  • SIM-карта для планшета.
  • SIM-карта для другого телефону.
  • Віртуальна мобільна АТС (пакети «Конвергентний» і «Запис розмов»).
  • Класичні ПК-версії, а також онлайн-версії пакету популярних офісних програм Microsoft 365.
  • SIP-телефонія — альтернатива стаціонарного телефонного зв’язку, яка працює через інтернет: під час телефонної розмови голос переводиться в пакети цифрових даних, що передаються через мережу, а на іншому боці знову трансформуються в голосовий сигнал.

Відкрити доступ до всіх можливостей можна за 1200 гривень на місяць — не більше 40 гривень на день.

Бонуси від Київстар

Якщо вибираєте один із запропонованих тарифів лінійки Smart, то можете безкоштовно підключити Персональний інтернет для співробітників, які постійно або тимчасово працюють віддалено. Так, компанія може підключити інтернет зі швидкістю до 100 мегабіт у секунду на домашню адресу співробітника. При цьому оплата буде стягуватися тільки за користування тарифом.

Скористатися цією пропозицією можна у всіх містах країни, де доступна послуга Персональний інтернет/Домашній інтернет.
“Можливість ефективно працювати поза офісом — це актуальна бізнес-потреба нової реальності. Компанія зробить дуже вигідну інвестицію, підключивши своїм працівникам вдома якісний інтернет від Київстар — для віддаленої роботи. Адже бізнес продовжує платити тільки вартість тарифу.Нічого додатково оплачувати не потрібно”, — зауважує директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар Костянтин Вечір.

Віддавайте перевагу кращому, коли мова йде про розвиток вашої компанії. Київстар Бізнес — це надійний партнер з великою екосистемою сучасних сервісів, здатних допомогти організувати роботу з клієнтами та оптимізувати бізнес-процеси для ефективної щоденної роботи — Big Data-сервіси, IoT, хмарні рішення Azure, StarTeams, Office 365, система електронного документообігу Star .Docs. Усі тарифні плани оптимально підібрані під вирішення завдань бізнесу і доступні на вигідних умовах. Користуйтеся акційними пропозиціями від Київстар, щоб завжди залишатися на зв’язку з клієнтами, бізнес-партнерами і співробітниками.