Як Microsoft Azure допоміг дочірній компанії Adidas персоналізувати сервіси?
27 вересня 2022 5 хвилин читання

Як Microsoft Azure допоміг дочірній компанії Adidas персоналізувати сервіси?

Кейси#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365

Про що:

Австрійська фірма Runtastic є дочірньою компанією Adidas та спеціалізується на розробці програмного забезпечення для фітнесу. Засновники Runtastic поставили собі за мету підтримувати всіх, хто хоче займатися спортом, за допомогою розробки максимально адаптованих та зручних програм. Як в цьому їм допомогла хмарна платформа Microsoft Azure? Розповідаємо у статті.

Зміст

Персоналізація — головне завдання

Пошук рятівного кола

Можливості Microsoft Azure для бізнесу

Персоналізація — головне завдання

У Runtastic вважають, що їхні додатки Adidas Training та Adidas Running можуть допомогти людям самостійно обирати програму для фітнесу та розпочати займатися спортом. Проте головною складністю у розробці їхніх мобільних застосунків була персоналізація, адже кожному з клієнтів, які шукають фізичні вправи в додатку, потрібні різні рекомендації. Наприклад, тим, хто бігає кілька разів на тиждень, та тим, хто тренується для марафону кожного дня, треба тренуватися по-різному. Для цього додаток має містити багато інформації — від індивідуальних планів навчання до порад і статей від лідерів думок.

Проте перш ніж персоналізувати свої послуги, Runtastic насамперед потрібно було дізнатися більше про користувачів. Також необхідно було визначити, скільки потенційних клієнтів завантажують фітнес-програми на смартфон? Наскільки відрізняються наявні програми для навчання? Що мотивує аудиторію тренуватися? Локальна архітектура не дозволяла швидко розробляти алгоритми для анонімного набору даних. Процес іноді тривав аж до трьох місяців. До того ж локальна архітектура мала гібридне сховище із двома джерелами даних, з яких надавалась інформація. Вони були не синхронізовані, а тому надсилали різні дані і це негативно впливало на розробку додатків. Тож саме ці проблеми стали відправною точкою для переходу у хмари на шляху до персоналізації.

Пошук рятівного кола

Дочірня компанія Adidas звернулася до глобальної платформи хмарних обчислень Microsoft (укр. Майкрософт) для розгортання нової IT-інфраструктури. Це дало змогу зберігати й обробляти дані у будь-якому зі 100 дата-центрів MS Azure у понад 60 регіонах світу. Відтак завдяки Microsoft Azure Runtastic тепер може швидко налаштовувати, персоналізувати та масштабовувати свої сервіси у хмарі відповідно до потреб бізнесу.

Хмарна архітектура Runtastic будується на трьох стовпах:

  • центральне та єдине сховище даних;
  • послідовне управління даними, що спрощує аналіз звітів та надає можливість кожній команді працювати з ними самостійно або спільно;
  • аналітична система, побудована на основі платформи аналітики даних Azure Databricks і комплексного програмного забезпечення бізнес-аналітики Power BI.

Саме так компанія взаємодіє з даними та аналізує поведінку людей по всьому світу, які підтримують фізичну форму, користуючись додатком від Runtastic. Усе це допомагає сегментувати користувачів залежно від того, наскільки інтенсивно вони тренуються, де вони використовують додатки або які їхні цілі.

У підсумку компанія має змогу розробляти більш цільові послуги та надає персоналізований контент. Наприклад, було виявлено, що для певних груп користувачів мотивацією для тренувань є спілкування зі спортсменами-однодумцями. Тому за допомогою машинного навчання Runtastic розробила алгоритм, який рекомендує певних спортсменів релевантним користувачам на основі їхнього індивідуального рівня фізичної підготовки або визначених цілей. У додатку можна активувати опцію «Відстежувати» та дивитися прогрес один одного, змагатися один з одним онлайн і ділитися ідеями та досвідом. Ці типи алгоритмів обов’язково розробляються на базі анонімних наборів даних, а після адаптуються для певної групи користувачів.

Можливості та гнучкість MS Azure ідеально поєднуються з тим, що компанія хотіла запропонувати своїм клієнтам у додатку. Спеціалісти Runtastic вважають, що особистий досвід їхньої аудиторії — це незліченні можливості. Наприклад, клієнту, який тільки почав бігати, додаток рекомендує статтю про правильний розігрів. Згодом, коли аналіз його даних покаже, що людина систематично займається бігом протягом пів року, додаток покаже рекомендації іншого контенту та профілі таких же спортсменів для покращення соціальних зв’язків. Так Runtastic допомагає кожному окремому користувачеві залишатися на шляху до мети. Додаток завжди відповідає їхнім конкретним потребам. У компанії вважають, що завдяки хмарі Azure є все необхідне для справжньої персоналізації користувацького досвіду.

Можливості Microsoft Azure для бізнесу

Не тільки Runtastic, а й будь-яка інша організація з Microsoft Azure може надійно зберігати та консолідувати дані в одному місці, а також раціонально використовувати їх, аналізувати та візуалізувати у звітах за допомогою таблиць, діаграм, графіків тощо. Для цього існують сервіси Azure Synapse Analytics і Azure Data Lake Analytics.

З інструментом для хмарної аналітики Azure Synapse Analytics можна інтегрувати дані, організовувати корпоративні сховища, аналізувати великі дані в одному інтерфейсі. Водночас хмарна служба Azure Data Lake допомагає зберігати дані в будь-якому обсязі та форматі. Це оптимізує витрати та ресурси компанії.

У разі масштабування бізнесу можна легко збільшити обсяг для даних у хмарі. Зручно, що оплата здійснюється тільки за використану кількість обчислювальних ресурсів. Також є вбудовані служби захисту даних, що підтверджено сертифікатами PCI -DSS, ISO 27001, GDPR тощо.

Щоб отримати переваги хмарної платформи для вашого бізнесу від Microsoft Azure, зверніться за консультацією до фахівців стратегічного партнера Microsoft в Україні — Київстар.

Кейси#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку