Як створити розсилку Viber повідомлень на власну базу
11 січня 2021 2 хвилини читання

Як створити розсилку Viber повідомлень на власну базу

Огляди рішень#Viber#СмсРозсилка#SMS#Клієнт#ADWISOR#API#CRM#CRM-система

Про що:

Розсилка Viber повідомлень на власну базу — багатофункціональний вид комунікації з клієнтами, адже до текстових повідомлень можна додавати зображення, посилання на товар або послугу та лінки для відслідковування переходів. Повідомлення надсилаються з використанням зареєстрованого альфа-іменії, логотипом компанії — так клієнти точно впізнають вас.

Viber розсилки допоможуть ефективно комунікувати з клієнтами, просувати бізнес та підвищити його впізнаваність.

Зміст

Як створити Вайбер розсилку на власну базу клієнтів

Для чого потрібна розсилка у Viber

Як створити Вайбер розсилку на власну базу клієнтів

Київстар Бізнес надає можливість створити Viber розсилку на власну базу як великим компаніям, так і представникам малого бізнесу України. Доступні два інструменти для розсилок — платформа ADWISOR та API інтеграція з вашою CRM.

Розсилка за допомогою ADWISOR

ADWISOR — це платформа для самостійного створення та налаштування розсилок як СМС, так і Вайбер. Щоб з його допомогою створити Вайбер розсилку, потрібно:

  • На платформі ADWISOR перейти у розділ «Свій список».
  • Обрати аудиторію — для цього треба завантажити власну базу клієнтів (формат Excel, CSV та TXT).
  • Створити текст повідомлення обсягом до 1000 символів. Можна прикріпити зображення та кнопку з посиланням на товар чи послугу.
  • Встановити бюджет та час відправки. Можна надіслати одразу або задати конкретні дату та час старту розсилки, а також швидкість надсилання повідомлень.
  • Запустити розсилку.

Після завершення розсилки ви отримаєте результати проведеної кампанії: кількість надісланих, доставлених та прочитаних повідомлень.

Розсилка за допомогою АРІ

Київстар пропонує інтеграцію АРІ у вашу CRM для автоматизованих Viber розсилок на свою базу контактів. Як це працює:

  • залиште заявку для отримання Viber ID (альфа-ім’я);
  • Київстар його підтвердить;
  • додайте Viber ID до своєї CRM-системи;
  • налаштуйте триггерні івенти;
  • додайте зміст повідомлень і запустіть автоматичну розсилку.

Додавайте API у вашу CRM та надсилайте транзакційні повідомлення, нагадуйте про візит, інформуйте про стан замовлення.

Для чого потрібна розсилка у Viber

Вайбер розсилка — універсальний інструмент комунікації з клієнтами, який підходить і великим компаніям, і малому бізнесу. Її використовують для:

  • інформування про оновлення асортименту, знижки та спеціальні пропозиції;
  • повідомлення про зміни в роботі магазину чи сервісу;
  • транзакційного інформування та відстеження статусу замовлення;
  • вітального повідомлення нових клієнтів та привітання зі святами постійних;
  • додаткового нагадування про себе;
  • реклами тощо.
Огляди рішень#Viber#СмсРозсилка#SMS#Клієнт#ADWISOR#API#CRM#CRM-система

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ADWISOR#API#BigData#Look-alike#СмсРозсилка#SMS#Бізнес#Дослідження#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки
#ADWISOR#SMS#СмсРозсилка
#ADWISOR#Microsoft365#Офіс365
#SMS#Viber#СмсРозсилка#ADWISOR#Бізнес#API#Клієнт
#ADWISOR#SMS#Viber#СмсРозсилка
#SMS#Бізнес#API#СмсРозсилка#Клієнт#Viber#Київстар
#BigData#ADWISOR#SMS#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#ТригерніРозсилки#БігДата#СмсРозсилка#Бізнес
#ADWISOR#СмсРозсилка#SMS#ТаргетованіРозсилки#BigData#БігДата

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку