7 хв читати
Головна / Новини / Як створювати розсилку СМС на власну базу

Як створювати розсилку СМС на власну базу

Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів.
11 Січня 2021

SMS розсилка на власну базу контактів — це універсальний інструмент для комунікації. Розповідайте своїм клієнтам про нові послуги, години роботи, товари або спеціальні пропозиції. Надсилайте сервісні повідомлення про стан замовлення, платежу, рахунку, доставки товару, нагадуйте про візит чи наближення певної події за допомогою SMS-розсилок.

 
Переваги автоматичних СМС розсилок:

  • отримання без підключення до інтернету;
  • самостійне керування і детальна статистика;
  • зручний та лаконічний формат;
  • висока швидкість надсилання — від 100 СМС за секунду;
  • можливість налаштувати час початку розсилки;
  • оплата виключно за доставлені SMS.

Київстар Бізнес пропонує два способи для створення автоматичних розсилок СМС — на платформі ADWISOR та API інтеграція з вашою CRM.

Розсилка СМС за допомогою ADWISOR

Платформа ADWISOR — це платформа для самостійного налаштування та відправки СМС-повідомлень від Київстар Бізнес. Щоб створити розсилку СМС-повідомлень, потрібно:

  1. На платформі ADWISOR перейти у розділ «Свій список». За потреби вказати власне альфа-ім’я або замовити нове.
  2. Вибрати аудиторію. Для цього потрібно завантажити власну базу клієнтів (формат Excel, CSV та TXT).
  3. Створити текст повідомлення обсягом до 160 символів латиницею або до 70 символів кирилицею. Можна додати посилання та емодзі.
  4. Встановити бажаний бюджет для розсилки.
  5. Вибрати дату та час проведення розсилки.
  6. Надіслати текст повідомлення на модерацію.
  7. Відправити розсилку.

Після закінчення розсилки вам надійде статистика: надіслані та доставлені СМС.

Розсилка SMS за допомогою АРІ

Київстар надає послугу автоматичної розсилки повідомлень на власну базу контактів за допомогою АРІ. Для цього треба:

  1. Зареєструватися — вказати емейл та створити пароль.
  2. Пройти верифікацію та замовити альфа-ім’я.
  3. Поповнити рахунок за допомогою банківської картки.
  4. Додати АРІ до вашої системи CRM і налаштувати триггерні івенти.
  5. Прописати зміст повідомлень і запустити автоматичну розсилку.

Можна надсилати персоналізовані сповіщення, верифікаційні, трансакційні SMS.

Для чого використовують СМС розсилки

Мобільний телефон є майже в кожного українця, тому СМС розсилка — це спосіб комунікації навіть із тими клієнтами, які не використовують месенджери.
Вона підходить для:
 

  • просування вашого бренду — повідомлення від імені компанії;
  • сповіщення про оновлення асортименту, акції, розпродажі та спеціальні пропозиції;
  • інформування про трансакційні операції, відстежування доставки товару;
  • нагадування про терміни договорів;
  • привітання нових клієнтів та постійних користувачів.
Підписатись на розсилку