Головна / Новини / Бізнес рішення / Як вести бізнес з-за кордону: актуальні сервіси

Як вести бізнес з-за кордону: актуальні сервіси

Як вести бізнес з-за кордону: актуальні сервіси, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
22 Червня 2022
Бізнес рішення

 
Війна провокує кризу для економіки. Деякі українські компанії закриваються, а їхні працівники шукають прихисток в інших країнах світу. Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна повідомляє, що наразі за кордоном вимушено перебувають 6.5 млн українців, переважна більшість яких — люди працездатного віку. Якщо війна продовжиться на невизначений період, понад 57% наших громадян планують життя за межами України. 90% населення хотіли б повернутися, проте чим довше вони перебувають за кордоном, тим більше адаптуються, знаходять роботу, житло й залишаються. Особливо, коли компанія, в якій вони працювали до від’їзду, не має наразі можливості забезпечити їх роботою віддалено.

Водночас є й інша проблема. Директорка Інституту демографії та соціальних досліджень ім. М. Птухи НАН України Елла Лібанова розповідає, що іноді людям, які в Україні мають високий ступінь експертизи, в інших країнах доводиться починати практично з найнижчих щаблів у професії. Зокрема через те, що вони не володіють місцевою мовою, а англійської — іноді не достатньо. У 61% українців, які перебувають за кордоном, процес пошуку роботи не приніс бажаних результатів.

Тож, для українських компаній їхні працівники — найцінніший скарб. Більшість підприємств роблять все можливе, щоб організувати та забезпечити дистанційною роботою українців, де б вони не перебували. Елла Лібанова запевняє, що робота — це сильний зв’язок людини з державою. Бізнес повинен відновлюватися та створювати робочі місця, зокрема з можливістю працювати з-за кордону. Причин для цього багато — податкові, культурні, робочі зв’язки. Це збільшує ймовірність збереження штату, функціонування компаній під час війни, а також у перспективі повернення наших громадян до України.

Отже, як вести бізнес у роумінгу? Розповідаємо про рішення, які допомагають компаніям швидко долучити до бізнес-процесів своїх працівників, які перебувають за кордоном.

Стабільний зв’язок з колегами та клієнтами

Якісний мобільний зв’язок та інтернет — важливі базові потреби для роботи будь-якої компанії. При підключенні мобільного тарифу з корпоративної лінійки «Ваш», співробітники отримають додатковий обсяг послуг для роумінгу з пакетом «Роумінг як вдома» без жодних доплат. Так, абонентам, які перебувають в будь-якій з 30 країн Європи, автоматично нараховується щомісяця:

  • 15 Гб мобільного інтернету;
  • безлімітний мобільний зв’язок у роумінгу на вхідні дзвінки;
  • 50 SMS;
  • 500 хвилин для вихідних дзвінків на українські номери та номери в країні перебування;
  • не списуються мегабайти при використанні деяких месенджерів, онлайн-карт та ін.

Послуга діє в Польщі, Словаччині, Румунії, Угорщині, Молдові, Німеччині, Італії, Литві, Чехії, Франції, Болгарії, Іспанії, Естонії, Латвії, Австрії, Нідерландах, Бельгії, Хорватії, Данії, Фінляндії, Греції, Ірландії, Люксембурзі, Словенії, Швеції, Швейцарії, Норвегії, Португалії, Єгипті, Великобританії. Детальніше про те, як вибрати бізнес-тарифи, та про їхні додаткові можливості, ми розповідали у цій статті. Також, якщо ви ще не користуєтесь корпоративним зв’язком Київстар, підключайте тарифний план для вашої компанії зі знижкою 50% на плату за тариф протягом 6 місяців.

Контакт-центр з-за кордону

Організувати віддалений контакт-центр та приймати дзвінки від клієнтів, навіть коли ваші працівники перебувають в різних країнах, можливо за допомогою поєднання корпоративних тарифів Київстар та Віртуальної мобільної АТС. Що потрібно зробити?

  1. Оберіть бізнес-тариф «Ваш», який найбільше відповідає потребам компанії. Детальніше про тарифи ми розповідали у цій статті.
  2. Підключіть обраний тариф.
  3. Інтегруйте мобільні номери с тарифом, який ви підключили, до Віртуальної мобільної АТС.

За допомогою цих кроків ви об’єднаєте в єдину корпоративну мережу всіх працівників, які зараз проживають в одній з 30 країн Європи, де діють умови «Роумінг як вдома». Співробітники зможуть використовувати послуги зв’язку в межах хмарної АТС на тих же умовах обслуговування, що і в Україні.

З Віртуальною мобільною АТС у роумінгу ваші менеджери контакт-центру можуть:

  • здійснювати безкоштовні дзвінки по Україні та у роумінгу — у межах підключеної Віртуальної АТС;
  • створювати єдину корпоративну мережу з усіх мобільних і стаціонарних номерів компанії;
  • автоматично розподіляти вхідні дзвінки на вільних операторів;
  • підключати голосове меню IVR, яке допоможе утримати клієнта на лінії та спрямувати його до певного фахівця за темою запиту, або ж швидко проінформувати його про зміни в роботі компанії;
  • здійснювати багато одночасних викликів;
  • прослухати розмову оператора та клієнта, а отже контролювати рівень клієнтського сервісу за допомогою функції «Запис дзвінків»;
  • мати доступ до статистики розмов для аналізу роботи менеджерів;
  • інтегрувати вашу СRМ-систему у Віртуальну мобільну АТС.

Безпечне онлайн-середовище для роботи

Налаштувати зручне середовище для віддаленої співпраці онлайн завдяки сучасним інструментами не так вже і важко. Найбільш популярне рішення — пакет ліцензійних хмарних сервісів і програм Microsoft 365. Завдяки їм ваші працівники, які наразі виїхали за межі України, зможуть дистанційно виконувати бізнес-завдання з будь-якої країни світу та з будь-якого пристрою, що під’єднаний до інтернету.

Microsoft 365 містить у собі необхідні додатки та сервіси для роботи, а саме:

  • Microsoft Outlook — корпоративна пошта, яка дозволяє надсилати, отримувати повідомлення колегам та партнерам, керувати своєю електронною поштою. У вбудованому календарі можна відстежувати корпоративні онлайн-зустрічі та будь-які робочі події.
  • Додатки Microsoft Word, Excel і PowerPoint — звичні офісні програми для віддаленої роботи у роумінгу.
  • Платформа для створення корпоративного порталу SharePoint допомагає зберігати важливу інформацію підприємства (файли, документи) у хмарному середовищі та мати до неї доступ 24/7 з ноутбука чи смартфона.
  • Служба для організації відеоконференцій, групових голосових дзвінків та чатів Microsoft Teams дозволяє комунікувати з командою, де б ви не перебували.
  • 1 терабайт у хмарному сховищі OneDrive надає можливість кожному працівнику спільно працювати з документами онлайн та офлайн в автономному режимі зі збереженням будь-яких змін, які синхронізуються при підключенні до інтернету.

Однією з ключових переваг Microsoft 365 є те, що ви в онлайні можете користуватися всіма додатками та рішеннями звичайного Office 365 та бути впевненими, що всі ваші дані захищені, адже Microsoft 365 містить в собі вбудовані сервіси від кіберзагроз.

У відповідь на збільшену потребу компаній у хмарних технологіях під час війни, Microsoft надав спеціальні умови користувачам сервісів Microsoft 365. Відтепер сертифікований партнер Microsoft в Україні національний оператор Київстар може надавати своїм клієнтам сервіси від виробника хмарних рішень світового рівня на актуальних умовах. Зокрема, клієнти, угоди з якими на користування сервісами Microsoft 365 набули чинності до 1 квітня 2022 року, зможуть отримувати відповідні послуги до кінця поточного року без внесення за них оплати. Нові ж користувачі зможуть підключати ліцензійні сервіси Microsoft 365 до 31 грудня 2022 року на умовах пробного безоплатного періоду, що діятиме до 6 місяців.

Віртуальний робочий стіл для віддаленої роботи

Сервіс від глобальної хмарної платформи Microsoft Azure допомагає створювати віртуальні робочі столи — Azure Virtual Desktop (AVD). Завдяки цьому рішенню будь-яка компанія може налаштувати хмарне робоче місце для віддаленої роботи працівників, які перебувають у будь-якій точці країни чи світу. Для цього їм потрібен тільки ноутбук, планшет або смартфон та підключення до інтернету.

Можливості Azure Virtual Desktop:
 

  • Персоналізовані та багатосесійні робочі столи Windows 10 і Windows 11 з віддаленою потоковою передачею програм.
  • Індивідуальні налаштування набору інструментів під певний відділ чи окремих співробітників.
  • Контролюйте розгортання сервісу та інтегруйте до Citrix та VMware.
  • Економія на додаткових ліцензіях, адже сервіс використовується з наявною відповідною ліцензією Microsoft 365 або Windows для кожного користувача.
  • Інтелектуальна система безпеки захищає програми та корпоративну інформацію від будь-яких кіберзагроз.

Миттєво узгоджуйте онлайн будь-який документ

Сервіс Star.Docs від Київстар допоможе віддалено організувати один із найбільш важливих процесів кожного підприємства — документообіг, адже через виїзд працівників до інших країн стало складніше, а іноді навіть неможливо обмінюватися паперовими документами. Система електронного документообігу (ЕДО) пришвидшує обмін документами між колегами, партнерами або контрагентами.

Можливості Star.Docs для бізнесу та співробітників компанії:

  • Створюйте, редагуйте, підписуйте електронні документи, обмінюйтесь з колегами у цілодобовому режимі.
  • Працюйте з е-документами в єдиному електронному просторі в реальному часі.
  • Користуйтесь резервними копіями електронних документів у хмарному сховищі з доступом до структурованого архіву з будь-якої точки світу.
  • Працюйте на платформі з ОС Android чи iOS та у вебверсії.
  • Економте на папері, відправленні листів поштою чи кур’єром.
  • Заощаджуйте на обслуговуванні устаткування (факс, сканер, принтер тощо).
  • Контролюйте статус документів.

Електронний документообіг потребує використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Будь-який е-документ з КЕП, має таку ж юридичну силу, як паперовий примірник, підписаний від руки.

Теги
Підписатись на розсилку