Зміст
Війна провокує кризу для економіки. Деякі українські компанії закриваються, а їхні працівники шукають прихисток в інших країнах світу. Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна повідомляє, що наразі за кордоном вимушено перебувають 6.5 млн українців, переважна більшість яких — люди працездатного віку. Якщо війна продовжиться на невизначений період, понад 57% наших громадян планують життя за межами України. 90% населення хотіли б повернутися, проте чим довше вони перебувають за кордоном, тим більше адаптуються, знаходять роботу, житло й залишаються. Особливо, коли компанія, в якій вони працювали до від’їзду, не має наразі можливості забезпечити їх роботою віддалено.
Водночас є й інша проблема. Директорка Інституту демографії та соціальних досліджень ім. М. Птухи НАН України Елла Лібанова розповідає, що іноді людям, які в Україні мають високий ступінь експертизи, в інших країнах доводиться починати практично з найнижчих щаблів у професії. Зокрема через те, що вони не володіють місцевою мовою, а англійської — іноді не достатньо. У 61% українців, які перебувають за кордоном, процес пошуку роботи не приніс бажаних результатів.
Тож, для українських компаній їхні працівники — найцінніший скарб. Більшість підприємств роблять все можливе, щоб організувати та забезпечити дистанційною роботою українців, де б вони не перебували. Елла Лібанова запевняє, що робота — це сильний зв’язок людини з державою. Бізнес повинен відновлюватися та створювати робочі місця, зокрема з можливістю працювати з-за кордону. Причин для цього багато — податкові, культурні, робочі зв’язки. Це збільшує ймовірність збереження штату, функціонування компаній під час війни, а також у перспективі повернення наших громадян до України.
Отже, як вести бізнес у роумінгу? Розповідаємо про рішення, які допомагають компаніям швидко долучити до бізнес-процесів своїх працівників, які перебувають за кордоном.
Стабільний зв’язок з колегами та клієнтами
Якісний мобільний зв’язок та інтернет — важливі базові потреби для роботи будь-якої компанії. При підключенні мобільного тарифу з корпоративної лінійки «Ваш», співробітники отримають додатковий обсяг послуг для роумінгу з пакетом «Роумінг як вдома» без жодних доплат. Так, абонентам, які перебувають в будь-якій з 30 країн Європи, автоматично нараховується щомісяця:
- 15 Гб мобільного інтернету;
- безлімітний мобільний зв’язок у роумінгу на вхідні дзвінки;
- 50 SMS;
- 500 хвилин для вихідних дзвінків на українські номери та номери в країні перебування;
- не списуються мегабайти при використанні деяких месенджерів, онлайн-карт та ін.
Послуга діє в Польщі, Словаччині, Румунії, Угорщині, Молдові, Німеччині, Італії, Литві, Чехії, Франції, Болгарії, Іспанії, Естонії, Латвії, Австрії, Нідерландах, Бельгії, Хорватії, Данії, Фінляндії, Греції, Ірландії, Люксембурзі, Словенії, Швеції, Швейцарії, Норвегії, Португалії, Єгипті, Великобританії. Детальніше про те, як вибрати бізнес-тарифи, та про їхні додаткові можливості, ми розповідали у цій статті. Також, якщо ви ще не користуєтесь корпоративним зв’язком Київстар, підключайте тарифний план для вашої компанії зі знижкою 50% на плату за тариф протягом 6 місяців.
Контакт-центр з-за кордону
Організувати віддалений контакт-центр та приймати дзвінки від клієнтів, навіть коли ваші працівники перебувають в різних країнах, можливо за допомогою поєднання корпоративних тарифів Київстар та Віртуальної мобільної АТС. Що потрібно зробити?
- Оберіть бізнес-тариф «Ваш», який найбільше відповідає потребам компанії. Детальніше про тарифи ми розповідали у цій статті.
- Підключіть обраний тариф.
- Інтегруйте мобільні номери с тарифом, який ви підключили, до Віртуальної мобільної АТС.
За допомогою цих кроків ви об’єднаєте в єдину корпоративну мережу всіх працівників, які зараз проживають в одній з 30 країн Європи, де діють умови «Роумінг як вдома». Співробітники зможуть використовувати послуги зв’язку в межах хмарної АТС на тих же умовах обслуговування, що і в Україні.
З Віртуальною мобільною АТС у роумінгу ваші менеджери контакт-центру можуть:
- здійснювати безкоштовні дзвінки по Україні та у роумінгу — у межах підключеної Віртуальної АТС;
- створювати єдину корпоративну мережу з усіх мобільних і стаціонарних номерів компанії;
- автоматично розподіляти вхідні дзвінки на вільних операторів;
- підключати голосове меню IVR, яке допоможе утримати клієнта на лінії та спрямувати його до певного фахівця за темою запиту, або ж швидко проінформувати його про зміни в роботі компанії;
- здійснювати багато одночасних викликів;
- прослухати розмову оператора та клієнта, а отже контролювати рівень клієнтського сервісу за допомогою функції «Запис дзвінків»;
- мати доступ до статистики розмов для аналізу роботи менеджерів;
- інтегрувати вашу СRМ-систему у Віртуальну мобільну АТС.
Обслуговуйте краще, продавайте більше, контролюйте витрати на зв'язок.
Безпечне онлайн-середовище для роботи
Налаштувати зручне середовище для віддаленої співпраці онлайн завдяки сучасним інструментами не так вже і важко. Найбільш популярне рішення — пакет ліцензійних хмарних сервісів і програм Microsoft 365. Завдяки їм ваші працівники, які наразі виїхали за межі України, зможуть дистанційно виконувати бізнес-завдання з будь-якої країни світу та з будь-якого пристрою, що під’єднаний до інтернету.
Microsoft 365 містить у собі необхідні додатки та сервіси для роботи, а саме:
- Microsoft Outlook — корпоративна пошта, яка дозволяє надсилати, отримувати повідомлення колегам та партнерам, керувати своєю електронною поштою. У вбудованому календарі можна відстежувати корпоративні онлайн-зустрічі та будь-які робочі події.
- Додатки Microsoft Word, Excel і PowerPoint — звичні офісні програми для віддаленої роботи у роумінгу.
- Платформа для створення корпоративного порталу SharePoint допомагає зберігати важливу інформацію підприємства (файли, документи) у хмарному середовищі та мати до неї доступ 24/7 з ноутбука чи смартфона.
- Служба для організації відеоконференцій, групових голосових дзвінків та чатів Microsoft Teams дозволяє комунікувати з командою, де б ви не перебували.
- 1 терабайт у хмарному сховищі OneDrive надає можливість кожному працівнику спільно працювати з документами онлайн та офлайн в автономному режимі зі збереженням будь-яких змін, які синхронізуються при підключенні до інтернету.
Однією з ключових переваг Microsoft 365 є те, що ви в онлайні можете користуватися всіма додатками та рішеннями звичайного Office 365 та бути впевненими, що всі ваші дані захищені, адже Microsoft 365 містить в собі вбудовані сервіси від кіберзагроз.
У відповідь на збільшену потребу компаній у хмарних технологіях під час війни, Microsoft надав спеціальні умови користувачам сервісів Microsoft 365. Відтепер сертифікований партнер Microsoft в Україні національний оператор Київстар може надавати своїм клієнтам сервіси від виробника хмарних рішень світового рівня на актуальних умовах. Зокрема, клієнти, угоди з якими на користування сервісами Microsoft 365 набули чинності до 1 квітня 2022 року, зможуть отримувати відповідні послуги до кінця поточного року без внесення за них оплати. Нові ж користувачі зможуть підключати ліцензійні сервіси Microsoft 365 до 31 грудня 2022 року на умовах пробного безоплатного періоду, що діятиме до 6 місяців.
Віртуальний робочий стіл для віддаленої роботи
Сервіс від глобальної хмарної платформи Microsoft Azure допомагає створювати віртуальні робочі столи — Azure Virtual Desktop (AVD). Завдяки цьому рішенню будь-яка компанія може налаштувати хмарне робоче місце для віддаленої роботи працівників, які перебувають у будь-якій точці країни чи світу. Для цього їм потрібен тільки ноутбук, планшет або смартфон та підключення до інтернету.
Можливості Azure Virtual Desktop:
- Персоналізовані та багатосесійні робочі столи Windows 10 і Windows 11 з віддаленою потоковою передачею програм.
- Індивідуальні налаштування набору інструментів під певний відділ чи окремих співробітників.
- Контролюйте розгортання сервісу та інтегруйте до Citrix та VMware.
- Економія на додаткових ліцензіях, адже сервіс використовується з наявною відповідною ліцензією Microsoft 365 або Windows для кожного користувача.
- Інтелектуальна система безпеки захищає програми та корпоративну інформацію від будь-яких кіберзагроз.
Глобальна хмарна платформа для швидкого та безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси, організовуйте дистанційну роботу без утримання фізичних серверів.
Миттєво узгоджуйте онлайн будь-який документ
Сервіс Star.Docs від Київстар допоможе віддалено організувати один із найбільш важливих процесів кожного підприємства — документообіг, адже через виїзд працівників до інших країн стало складніше, а іноді навіть неможливо обмінюватися паперовими документами. Система електронного документообігу (ЕДО) пришвидшує обмін документами між колегами, партнерами або контрагентами.
Можливості Star.Docs для бізнесу та співробітників компанії:
- Створюйте, редагуйте, підписуйте електронні документи, обмінюйтесь з колегами у цілодобовому режимі.
- Працюйте з е-документами в єдиному електронному просторі в реальному часі.
- Користуйтесь резервними копіями електронних документів у хмарному сховищі з доступом до структурованого архіву з будь-якої точки світу.
- Працюйте на платформі з ОС Android чи iOS та у вебверсії.
- Економте на папері, відправленні листів поштою чи кур’єром.
- Заощаджуйте на обслуговуванні устаткування (факс, сканер, принтер тощо).
- Контролюйте статус документів.
Електронний документообіг потребує використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Будь-який е-документ з КЕП, має таку ж юридичну силу, як паперовий примірник, підписаний від руки.