Про що:

Майже половина компаній з галузі ритейлу працює, але з обмеженнями у бізнес-процесах, а третина — веде свою діяльність без будь-яких змін. Більшість магазинів попри воєнний час продовжують продавати товари своїм клієнтам, підлаштовуючись під обставини. Це підтверджує співзасновник та голова правління Асоціації ритейлерів України Андрій Жук. Він зазначає, що у порівнянні з початком війни станом на жовтень 2022 року галузь ритейлу не тільки працює, а навіть поступово масштабує бізнес та створює нові торгові точки. Тож, як почати роздрібну торгівлю і відкрити локальний магазин, наприклад, у спальному районі? Які бізнес-інструменти для цього потрібні?

Зміст

Визначаємо попит, асортимент та конкурентів

Визначаємо фінансові витрати та вирішуємо юридичні питання

Обираємо та облаштовуємо приміщення

Шукаємо працівників та оптимізуємо бізнес-процеси

Знаходимо постачальників товару

Налаштовуємо рекламні комунікації

Визначаємо попит, асортимент та конкурентів

Визначте попит споживачів: які товари та продукти зараз для них актуальні? Наприклад, компанія Gradus Research опитала торговельні мережі України та визначила пріоритети українців у купівлі товарів сьогодні. Через нестабільну ситуацію з електропостачанням, українці скуповують продукти довготривалого зберігання. Актуальними є крупи, консерви, макаронні вироби, вода. Готуючись до зими, купують обігрівачі, джерела безперебійного живлення, генератори, теплий одяг, туристичні товари, які допоможуть вижити у складних умовах. Наприклад, спальні мішки, газові лампи, свічки тощо.

На що попит зменшився? Люди все менше витрачають гроші на будівництво, тому товари для ремонту не дуже актуальні. Споживачі зараз більше хвилюються про ціни та шукають дешевші товари у магазинах. При цьому запити можуть швидко змінюватись, залежно від сезону та подій в Україні. Тому цю інформацію варто враховувати, щоб розуміти загальні настрої людей.

Зокрема, не зайвим буде прогулятися районом, де ви плануєте відкрити магазин, та подивитися, які торгові точки там розташовані. Це можна зробити навіть за допомогою Google maps. Так, ви дізнаєтеся, яких товарів не вистачає жителям цієї місцевості, а тому краще сплануєте майбутній напрямок або асортимент магазину.

Визначаємо фінансові витрати та вирішуємо юридичні питання

Необхідно розуміти, що окрім витрат на оренду приміщення, оплату роботи команди та закупівлю товару, необхідно також планувати наступні витрати: оформлення необхідних юридичних документів (реєстрація назви магазину, відкриття рахунку в банку, отримання дозволів), відрахування до страхових фондів, сплата податків тощо. Щоб детальніше розібратися з цими нюансами, зверніться за послугами професійного юриста.

Обираємо та облаштовуємо приміщення

Зараз, коли ви обираєте місце для магазину, варто подбати про безпеку. Найкраще, якщо приміщення буде одразу в підвалі, обладнаному для торгівлі, або ж мати поруч укриття. Проаналізуйте бюджет, який ви готові щомісячно витрачати на оренду або суму, за яку можете купити приміщення. Після цього скористайтеся послугами рієлтора або ж займіться пошуком самостійно, наприклад, за допомогою об’яв про комерційну нерухомість в інтернеті.

Краще знайти приміщення, яке вже призначене для магазину. Так ви уникнете оформлення документів з перепланування. Якщо ні, то потрібно враховувати витрати на ремонт, меблі та закупку торговельного обладнання у магазин: касові бокси, грошові ящики, візки та кошики, ваги, камери схову, POS-термінали, сканери штрих-кодів тощо. Наразі радимо закупити також резервне джерело електроенергії на випадок її відключення.

Водночас для якісної роботи обладнання у приміщенні треба під’єднати стабільний інтернет. Який обрати? Вам підійде фіксований дротовий інтернет (FTTB), якщо торговельний заклад розташований у житловому будинку. Завдяки цьому магазин матиме виділену оптоволоконну лінію та інтернет-канал зі швидкістю до 100 Мбіт/с. Якщо магазин розміщений в окремій будівлі, налаштовуйте корпоративний фіксований інтернет. Так ви отримаєте швидкість каналу передачі даних від 1 Мбіт/с до 10 Гбіт/с. У цьому випадку немає обмежень у трафіку за кількістю переданої та прийнятої інформації. Це захищена мережа, яку можна резервувати як на рівні обладнання, так і на рівні каналів зв’язку.

Щоб отримати усі можливості фіксованого інтернету, підключайте його за номером телефону: [(067) 130-95-95](tel:(067) 130-95-95).

Шукаємо працівників та оптимізуємо бізнес-процеси

Щоб знайти співробітників у магазин, розмістіть оголошення на сайтах пошуку роботи. Наприклад, work.ua, rabota.ua та інших. Команда може складатися з продавців та касирів, бухгалтера та менеджера. Розмір штату залежить від того, наскільки у вас великий заклад.

Для якісної співпраці всіх працівників організуйте мобільний корпоративний зв’язок. Якщо ви новий бізнес-клієнт, то Київстар надає вам можливість зекономити. Ви можете підключити тарифний план зі знижкою 50% на пів року. Наприклад, тарифи «ВАШ» для корпоративних клієнтів дозволяють користуватися:

  • безлімітними дзвінками в мережі Київстар,
  • хвилинами для дзвінків на номери інших операторів, міські номери та за кордон у 10 країн,
  • 4G мобільним інтернетом,
  • SMS по Україні,
  • додатковими послугами без жодних доплат.
Зв'яток та інтернет темна

Звʼязок та інтернет

Тарифи для компаній та підприємців

Вибирайте тариф Бізнес UA під власні потреби. Швидкісний 4G, безлім на Київстар, хвилини на інші номери та за кордон, а ще дві Суперсили на вибір — сервіси для роботи без доплат.

Щоб проводити онлайн-наради, швидко розв’язувати питання з бухгалтером або менеджером в чаті або за допомогою електронної пошти, працювати з робочими документами, підключайте зручний сервіс Microsoft 365 (укр. Майкрософт Офіс 365).

Знаходимо постачальників товару

Про потребу у відновленні стабільних логістичних постачань говорять майже 40% компаній з галузі ритейлу, адже через повномасштабне вторгнення рф до України зруйнувалося багато ланцюжків постачання. Зараз магазини за можливості віддають перевагу локальним українським виробникам. Радимо теж скористатися цим лайфхаком. Оскільки, якщо магазин реалізує товари українського виробництва, він підтримує вітчизняні бренди та стабілізує економіку. Навіть серед споживачів спостерігається найбільший попит саме на українське.

Щоб знайти постачальників, можете скористатися пошуком в інтернеті, наприклад, «база постачальників 2022 Україна», «постачальник фруктів Україна» тощо. Запит залежить від напрямку. Або ж можна переглянути каталоги постачальників, зокрема postavschiki.ua, ukrpartner.ua. Обирайте кілька компаній, щоб протестувати товар, замовивши продукцію кожної. Після того, як ви знайшли відповідального постачальника, пришвидшити співпрацю допоможе електронний документообіг (ЕДО) та кваліфікований електронний підпис (КЕП).

З цими інструментами ви зможете віддалено та швидко підписувати електронні угоди, оформлювати квитанції, довіреності, отримувати сертифікати якості, договори, товаротранспортні накладні тощо. Зверніть увагу на систему електронного документообігу Star.Docs від Київстар. Зазначимо, що будь-які е-документи мають таку ж юридичну силу, як і паперові, якщо містять необхідні реквізити та підписані КЕП, тож хвилюватися не варто.

Налаштовуємо рекламні комунікації

Реклама має налаштовуватись ще до відкриття магазину. Наприклад, це може бути яскрава вивіска з назвою магазину, яка асоціюється з майбутнім асортиментом, наявність біля закладу білбордів та сітілайтів тощо. За кілька днів до відкриття пропонуємо надіслати потенційним клієнтам SMS з анонсом. У повідомленні можна написати адресу магазину, графік роботи, коротко про асортимент, запропонувати знижки у день відкриття та інші подробиці.

Це легко зробити за допомогою автоматизованої платформи для розсилки повідомлень ADWISOR від Київстар. З Big Data-фільтрами можна підібрати цільову аудиторію, яка з високою ймовірністю зацікавиться вашою пропозицією. Обравши геотаргетинг, ви зможете надіслати повідомлення споживачам певного району, де розташовується ваш магазин. Також можна налаштувати геотаргетинг та запустити промо у соцмережах: Instagram або Facebook.

Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS-розсилок

SMS розсилка на потенційних клієнтів. Вибирайте та таргетуйте аудиторію використанням Big Data параметрів. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

Спальний район — це привабливе місце для відкриття локального магазину. Тож якщо ви до цього моменту вагалися, розпочинати такий бізнес чи ні, сподіваємось, після наших порад сумніви відійшли на другий план. Адже з сучасними інструментами це зробити легше, ніж будь-коли.

Огляди рішень#ADWISOR#BigData#Microsoft365#Офіс365#ЕДО#ЕлектроннийДокументообіг#FTTB#БігДата#Star.Docs#Інтернет#КорпоративнийІнтернет#ІнтернетДляБізнесу#Тарифи

Зміст

Визначаємо попит, асортимент та конкурентів

Визначаємо фінансові витрати та вирішуємо юридичні питання

Обираємо та облаштовуємо приміщення

Шукаємо працівників та оптимізуємо бізнес-процеси

Знаходимо постачальників товару

Налаштовуємо рекламні комунікації

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Геоаналітика#FTTB#ПортретКлієнта#BigData#БігДата
#ІнтернетДляБізнесу#BigData#Бізнес#Геоаналітика#Heatmap#Геомаркетинг#Тарифи#FTTB#SMS#СмсРозсилка
#BigData#ІнтернетДляБізнесу#Рішення
#ІнтернетДляБізнесу#Wi-Fi#VPN#Рішення
#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка
#Stoprussia#ВійнавУкраїні#Бізнес#Рішення
Як запустити фермерський бізнес?8 вересня 2022 12 хвилин читання

Як запустити фермерський бізнес?

#ADWISOR#BigData#ЕлектроннийДокументообіг#ЕДО#ПортретКлієнта
#BigData#Microsoft365#ЕлектроннийДокументообіг#ATC#Офіс365#MicrosoftAzure#Azure#Star.Docs#0-800

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку