Як залучити клієнтів до дитячого садка?

Як залучити клієнтів до дитячого садка? | Kyivstar Business Hub зображення №1
14 Січня 2021
Рішення для бізнесу

З розвитком технологій удосконалюються методи реклами, способи пошуку й залучення цільової аудиторії. Наприклад, інструменти та сервіси Big Data від Київстар допоможуть дізнатися, як за допомогою великих даних залучити клієнтів до приватного дитячого садка або освітньої установи й підвищити прибуток закладу.

У чому переваги Big Data

Big Data, або Великі дані — це величезна кількість різної неструктурованої інформації. Використовуючи технології Великих даних для побудови аналітичних моделей, можна проаналізувати і визначити звички та поведінку споживачів мобільного зв’язку. Це унікальний спосіб:

  • знайти і проаналізувати свою цільову аудиторію;
  • визначити місце, що підходить для відкриття садочка, дитячого клубу чи освітнього центру для малюків різного віку;
  • створити стратегію просування свого бізнесу, яка допоможе поліпшити впізнаваність бренду, популяризувати послуги та розробити спосіб, як залучити клієнтів до дитячого садка.

Київстар неухильно дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія Київстар розробляє свої аналітичні моделі тільки на основі знеособленої інформації та не передає третім особам особисті дані абонентів.

Інструменти для вибору локації

Вибрати місце і приміщення для дитячого садка допоможуть геоаналітика і Heatmap.

  • Геоаналітика дає можливість визначити, де живе й буває цільова аудиторія в будні чи вихідні, вивчити особливості та інфраструктуру обраного району або міста загалом (наприклад, скільки конкурентів поблизу).
  • Heatmap — це зручні у використанні теплові карти, на яких кольором позначені території, де перебуває більше або менше ваших потенційних клієнтів, наприклад, сімей із дітьми. Можна створити Heatmap для майже 26-мільйонної бази абонентів Київстар із фільтрами, для конкретного району або цільової аудиторії.

Способи знайти й залучити нових клієнтів

Є різні інструменти й моделі роботи з клієнтською базою й цільовою аудиторією. Для тих, хто недавно відкрив свій освітній заклад, підійде моделювання портрета клієнта на основі Big Data. Профіль допомагає визначити ключові характеристики цільової аудиторії: вік, місце проживання, рівень доходу, інтереси та інше. Так власник бізнесу буде знати, куди цілитися і як зробити свій проєкт більш привабливим.

Якщо садок працює вже не перший рік і в бізнесу є клієнтська база, її можна розширити за допомогою Look-alike аудиторії. «Пошук схожих» — це ефективний спосіб знайти аудиторію, яка має схожість з наявною базою дітей та їхніх батьків.

Як налагодити таргетовану комунікацію

Таргетована розсилка — простий і дієвий спосіб донести інформацію до свого цільового сегмента. У порівнянні з іншими різновидами реклами в неї є низка переваг:

  • Робота із зацікавленою й більш лояльною аудиторією, що допомагає ефективніше й раціональніше використовувати кошти й ресурси, а також уникнути негативного ефекту від реклами.
  • Наявність зворотного зв’язку. Онлайн і SMS-розсилки дають можливість отримати дані про взаємодію з рекламою: дізнатися кількість конверсій, переходів за посиланням, підрахувати кількість використаних промокодів.
  • Кожен підприємець може вибирати відповідний спосіб реалізації розсилки. Платформа Business Data Solution допоможе шукати потенційних клієнтів і розсилати повідомлення самостійно. Це недорогий автоматизований сервіс за підпискою. Також можна скористатися індивідуальним рішенням: пошуком цільового сегмента і розв’язанням задачі, чим і як залучити клієнтів до дитячого садка, займаються фахівці Київстар. Також вони допомагають налагодити таргетовану комунікацію.
Теги