Як залучити клієнтів на базу відпочинку?

Як залучити клієнтів на базу відпочинку?

09 Січня 2021
Рішення

Сьогодні подорожі зазвичай ретельно планують. Здебільшого люди продумують маршрути, бронюють квитки, готель або будиночок для відпочинку заздалегідь, шукаючи варіанти онлайн. Тому порушуємо важливу тему: як залучити клієнтів на базу відпочинку та підвищити прибуток, використовуючи сучасні методи просування та реклами.

Презентуємо себе онлайн

Інтернет відкрив величезні можливості для бізнесу: реклама, покупки в мережі, комунікація з потенційними клієнтами. Як же використовувати все це з максимальною користю для просування своїх послуг?

  1. Розміщення на популярних сервісах для бронювання. Багато відпочивальників шукають готелі або бази для відпочинку в системах інтернет-бронювання житла. Це зручно, а крім того, система надає певні гарантії захисту від шахраїв. Розміщуючи свій об’єкт на сервісі, важливо надати потенційному клієнту вичерпну інформацію: якісні фото номерів і будиночків, список усіх можливих зручностей, гарні відео, переваги інфраструктури та чудові краєвиди.
  1. Зручний сайт. Це ваша візитівка та справжній віртуальний офіс, який надаватиме відвідувачам необхідну інформацію, а також можливість бронювати цілодобово і без вихідних.
  1. Контекстна реклама. Популяризувати сайт і свої послуги в короткі терміни допоможе контекстна реклама в пошукових системах, соціальних мережах і на популярних сайтах. Але у неї є мінус — активність падає, коли ви припиняєте платити за рекламу. Тому такий спосіб краще використовувати в комплексі з пошуковою оптимізацією (SEO).
  1. SEO-оптимізація сайту. Це чудовий спосіб просунути свій сайт у довгостроковій перспективі.
  1. Комунікація в соціальних мережах. Поліпшити спілкування з цільовою аудиторією та впізнаваність туристичної бази допоможе брендована сторінка в соціальних мережах або блог у популярному месенджері.

Як залучити нових клієнтів за допомогою Big Data

Big Data (Великі дані) — величезна кількість різних неструктурованих даних. Завдяки технології Великих даних можна проаналізувати звички та поведінку споживачів мобільного зв’язку і знайти свою цільову аудиторію, налагодити комунікацію з потенційними клієнтами, розробити стратегію щодо залучення клієнтів на базу відпочинку та збільшити прибутки бізнесу.

Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія Київстар створює аналітичні моделі на основі персоніфікованої інформації та не передає третім особам особисті дані абонентів.

У Київстар є ефективні рішення, як залучити клієнтів на свою базу відпочинку.

Створення профілю ідеального клієнта

Big Data фахівці Київстар аналізують дані, потім будують аналітичну модель ідеального клієнта, враховуючи основні характеристики: стать, вік, рівень доходу, соціальний статус, сімейний стан, звички, інтереси. Ці дані допомагають розробити привабливу пропозицію та зрозуміти, на кого орієнтуватися під час розміщення реклами.

«Пошук схожих» — Look-alike аудиторія

Якщо бізнес уже має клієнтську базу, за допомогою Look-alike її можна значно розширити. Інструмент допомагає за низкою критеріїв, які експертно визначає власник бази відпочинку або аналітики Big Data від Kyivstar, знайти цільовий сегмент, схожий на потокових клієнтів.

Сегментування клієнтської бази

У різних людей вимоги та критерії оцінки різні. Щоб підвищити ефективність реклами, рекомендуємо сегментувати аудиторію за вирішальними характеристиками та потребами. Розподіл допоможе розробити для кожної групи окремі привабливі пропозиції й акції.

Таргетована розсилка

Орієнтована на потрібний сегмент розсилка повідомлень — ефективний спосіб, як залучити клієнтів на базу відпочинку, подати людям інформацію про свої переваги, знижки й інші привабливі пропозиції. Підбором аудиторії займаються аналітики Київстар, а потім допомагають бізнесу взаємодіяти з потенційними гостями. Також можна самостійно налаштувати таргетинг і розсилати рекламні повідомлення цільової аудиторії за допомогою автоматизованої платформи Business Data Solution.

Теги