Як залучити клієнтів у навчальний центр

Як залучити клієнтів у навчальний центр | Kyivstar Business Hub зображення №1
05 Січня 2021
Рішення для бізнесу

З розвитком технологій удосконалюються методи пошуку цільової аудиторії та підвищення прибутку. Наприклад, інструменти та сервіси Big Data від Київстар допоможуть вам дізнатися, як за допомогою великих даних залучити клієнтів у навчальний центр.

Чому Big Data

Big Data, або Великі дані, — цим терміном називають величезну кількість різної неструктурованої інформації. Використовуючи технології великих даних для побудови аналітичних моделей, можна проаналізувати звички та поведінку споживачів мобільного та інтернет-трафіку, визначити свою цільову аудиторію, вдале місце для відкриття офісу, а також розробити стратегію просування власного бізнесу, популяризації продукту або послуги.

У роботі з Big Data Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Для створення аналітичних моделей Київстар використовує тільки неперсоніфіковану інформацію і не передає третім особам особисті дані абонентів.

Heatmap і геоаналітика — вибираємо місце

Вибрати найкращу локацію для освітнього центру, школи або дитячого клубу допоможуть Heatmap і геоаналітика.

Heatmap — це теплові карти обраного району або всієї України, на яких кольором позначені території, де частіше буває цільова аудиторія послуг, що надаються, наприклад, сім’ї з дітьми-підлітками чи студенти. Щоб визначити характеристики цієї аудиторії, експерти використовують алгоритми машинного навчання і моделювання. Можна створити Heatmap для всієї бази абонентів Київстар із фільтрами або цільової аудиторії.

Способи знайти та залучити нових клієнтів

Щоб знайти свою аудиторію та залучити більше учнів, використовують кілька способів:

  1. Аналіз портрета клієнта та визначення цільової аудиторії. На основі Big Data експерти розробляють аналітичну модель, враховуючи стать, вік, географію, звички, інтереси та інші вирішальні характеристики ідеального учня центру або його батьків. Так ви знатимете, куди цілитися і як зробити свій проєкт привабливішим.
  1. Сегментація клієнтської бази за низкою ознак. Цільова аудиторія може бути неоднорідною, наприклад, якщо ваші курси призначені для людей різного віку: школярів, студентів або фахівців, яким потрібне підвищення кваліфікації. Визначення та аналіз цільових сегментів бізнесу допомагає зрозуміти, як залучити клієнтів у навчальний центр: дізнатися потреби кожного з них, розробити відповідний підхід і зробити релевантну пропозицію.
  1. Пошук аудиторії, схожої на цільову. Якщо в навчального центру вже є своя клієнтська база, але ви хочете її розширити, скористайтеся «пошуком схожих». Look-alike аудиторія — це ефективний спосіб знайти цільовий сегмент, схожий з базою учнів, що вже є, та підвищити прибуток.

Як налагодити комунікацію

Дієвий метод розповідати про себе цільовому сегменту споживачів — це таргетована розсилка. У чому її переваги?

  • Робота із зацікавленою аудиторією, яка допомагає ефективніше використовувати кошти та ресурси.
  • Є зворотний зв’язок. SMS-, е-mail- і розсилки в месенджерах допомагають отримати дані щодо взаємодії з рекламою: дізнатися кількість конверсій, переходів за посиланням, підрахувати кількість використаних промокодів.

Київстар пропонує два способи таргетованої розсилки:

  1. Платформа Business Data Solution для самостійної розсилки.
  2. Аналітики й експерти Київстар допомагають знайти цільовий сегмент, розробити стратегію — чим і як залучити клієнтів у навчальний центр і налагодити з ними комунікацію
Теги