Як залучити клієнтів адвокату

Як залучити клієнтів адвокату

28 Квітня 2020
Рішення
icon
383

Вирішили піти в приватну практику, відкрити юридичну фірму або нову філію великої мережі? Не знаєте, як залучити клієнтів адвокату? З чого починати, де відкривати офіс, як знаходити цільову аудиторію і чим її привабити – пропонуємо розібратися разом.

Вигідне місце для офісу

І для початківця, і для досвідченого юриста однаково важливо, щоб клієнти змогли швидко та зручно діставатися до офісу. Тому вибір оптимальної локації – вже чималий внесок в успіх. Як же знайти таку, наприклад, у місті-мільйоннику?

Можна покластися на досвід, а можна скористатися перевагами сучасної аналітики. Сервіси Big Data від Київстар працюють на основі великих даних, зібраних у 26 мільйонів абонентів мобільного зв’язку. Хочемо зазначити, що Київстар дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів. Всі аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Завдяки цій інформації можна скласти теплову карту (Heatmap) певного району, селища, міста або країни цілком, яка допоможе зрозуміти, де знаходяться потенційні клієнти.

Геоаналітика і Heatmap дають можливість:

  • отримати й опрацювати великий масив даних про жителів конкретного району, плюси та мінуси інфраструктури;
  • визначити оптимальне місце для офісу або нової філії;
  • знайти зацікавлених у послугах людей на конкретній території;
  • проаналізувати конкурентів у певному регіоні;
  • спрогнозувати прибуток і територіальне охоплення об’єкта;
  • визначити, як залучити клієнтів адвокату, й розробити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.

Де і як шукати нових клієнтів

Пошук і залучення клієнтів зазвичай займає багато сил і часу, яке юрист міг би витратити на свою адвокатську практику, підготовку й успішне завершення справ. Тому це завдання краще довірити фахівцям, сучасним технологіям і сервісам.

Портрет клієнта

Маркетинговий профіль ідеального клієнта, змодельований на основі даних Big Data, допоможе дізнатися характерні риси та особливості потенційних споживачів продукту або послуги. Він дає можливість краще зрозуміти потреби цільової аудиторії, розробити більш ефективну рекламу та грамотно побудувати взаємодію.

Look-alike аудиторія

Пошук схожих (look-alike) дозволяє визначити потенційних клієнтів на основі схожості з наявною клієнтською базою. Наприклад, це можуть бути люди з певної сфери бізнесу, із середнім рівнем доходу і схожими звичками. Ви можете самі проаналізувати поточних клієнтів і експертно визначити характеристики, за якими аналітики Big Data будуть шукати цільову аудиторію. Або ж довірте завдання фахівцям від початку до кінця: вони вивчать дані про ваших споживачів і визначать критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Таргетована розсилка: що це та як працює

Припустимо, цільова аудиторія юридичної фірми визначена. Щоб почати комунікацію з людьми, яких можуть зацікавити ваші послуги, скористайтеся таргетованою розсилкою повідомлень.

Ось як це працює: фахівці-аналітики, користуючись спеціалізованими інструментами, знаходять зацікавлену в послугах аудиторію і допомагають вам комунікувати з нею.

Якщо ви хочете самостійно відправляти рекламні повідомлення потенційним клієнтам, залиште замовлення на сайті Київстар, щоб скористатися сервісом Business Data Solution. Для цього необхідно три простих кроки:

  1. За допомогою фільтрів вибрати цільову аудиторію.
  2. Визначити період розсилки.
  3. Написати текст, який ви хочете відправити.

Після узгодження промо-розсилки з контент-менеджером сервісу, повідомлення отримають абоненти, які підходять під вибрані фільтри й заздалегідь погодилися на отримання таких повідомлень. Коли розсилка закінчиться, ви зможете ознайомитися з приблизною статистикою комунікацій і краще зрозуміти, як залучити клієнтів адвокату.

Теги
icon
383