Як залучити клієнтів до автомийки?

02 Серпня 2021

Водій вибирає автомийку за чисельними показниками: зручне розташування, якісний сервіс, вартість і додаткові послуги. Зазвичай автовласники вибирають перевірених мийників, щоб не хвилюватися, що після миття на машині залишиться бруд чи несподівані подряпини. Нові клієнти в автомийку раніше приходили через сарафанне радіо або ж за яскравою зовнішньою рекламою, але зараз власники бізнесу використовують нові інструменти та сервіси. Як залучити клієнтів до автомийки за допомогою технології Великих даних — у матеріалі.

Як залучити клієнтів до автомийки за допомогою вигідної локації

Вдале розташування автомийки — головна стратегічна перевага. Раніше, коли конкуренція у цій сфері була не надто висока, водії спеціально приїздили в автомийки помити машину. Сьогодні їх вибирають здебільшого так, щоб заїхати дорогою. Враховуючи це,  вдале розміщення для автомийки — жваві дороги, в’їзд у місто, а також місцевість поряд з гаражним кооперативом, заправкою, СТО, магазином автозапчастин або авторинком.

Інший критерій — можливість зручно заїхати на територію автомийки. Так, місце на центральній вулиці міста не допоможе збільшити клієнтів на автомийці, якщо на вулиці постійні затори. Тому важливо заздалегідь вивчити інфраструктуру району, де плануєте розмістити автомийку, та оцінити його зручність для власників автомобілів. У цьому допоможуть сервіси Big Data від Київстар — Heatmap і геоаналітика.

Як це працює: геоаналітика обробляє зібрані великі дані абонентів і візуалізує результат на теплових картах. Теплові карти показують:

  • скільки людей і в який час відвідують район;
  • наявність конкурентів.

За допомогою теплової карти власник автомийки зможе побачити кількість потенційних клієнтів і спрогнозувати можливий прибуток, проаналізувати конкурентів, розробити рекламну кампанію, щоб якнайкраще збільшити дохід бізнесу.

Як створити портрет клієнта

Вдало побудований портрет клієнта допоможе власнику автомийки збільшити доходи, знайти нових клієнтів і утримати їх надовго. Знаючи біль і потреби своїх відвідувачів, власник може додавати та покращувати послуги автомийки, вибудовувати рекламну кампанію, враховуючи особливості цільової аудиторії та змусити рекламу працювати без зайвих витрат.

Портрет клієнта, побудований на даних Big Data, окреслює особливості та характеристики потенційного відвідувача автомийки. Обробляючи великі дані абонентів оператора, експерти Київстар створюють аналітичну модель, враховуючи стать, вік, географію, соціальний статус, сімейний стан, наявність дітей, звичок, захоплень. Для власника автомийки, наприклад, корисною стане інформація про те, якою машиною їздять клієнти — власною чи орендованою; як часто користуються послугами мийника; які додаткові послуги замовляють тощо.

Якщо в автомийки вже є постійні клієнти, їхню кількість можна розширити за допомогою Look-alike аудиторії. Цей інструмент шукає в базі даних оператора людей, чий профіль схожий або співпадає з маркетинговим профілем ідеального клієнта вашого бізнесу. Отже ви зможете розповісти про свою автомийку людям, які найімовірніше зацікавлені в цій інформації і відгукнуться на пропозицію.

Як правильно комунікувати з клієнтом

Ідеальний варіант — коли бізнес настільки гарний, що не потребує додаткової реклами. На прикладі автомийки, таким «інструментом» є сарафанне радіо: багато хто довіряє думці людей, які вже випробували на собі якість послуг. Але в умовах сучасного світу досягти цього нелегко. Тому з клієнтами потрібно говорити, щоб вони розповідали про вас. Як заявляти про себе:

  • Зовнішня реклама: банери, розтяжки, яскрава вивіска з підсвічуванням у нічний час приверне випадкових клієнтів, яким терміново необхідно помити машину. Рекламу можна розміщувати заздалегідь, до відкриття автомийки, щоб водії запам’ятали, що в цьому місці є автомийка, якою можна скористатись.
  • Обмін аудиторією — взаємна реклама з автосервісом, магазинами запчастин. Ідеальний варіант — додати знижку: помили у нас машину — знижка на фарбування у наших друзів.

Таргетована розсилка — за допомогою сервісів Big Data згрупувати потенційних і наявних клієнтів, кожен сегмент отримуватиме вигідну для себе пропозицію. Перевага такої розсилки — повідомлення надходять зацікавленим людям і допомагають залучити клієнтів до автомийки, а не йдуть «вхолосту», зникаючи в кошику зі спамом.