Як залучити клієнтів до квіткового магазину?

20 Серпня 2021

Навіть під час кризи квіти залишаються затребуваним товаром, адже зазвичай свято або захід не позбавлені букетів, не беручи до уваги вже сезонні буми — 1 вересня, 8 березня або період випускних. Але вести цей бізнес нелегко: конкуренція на ринку висока, адже у великих містах квіткові ларьки можна зустріти фактично на кожному розі, а товар не зберігається довго, тому необхідно продавати багато, щоб квіти не встигли «померти». Як залучити клієнтів до квіткового магазину за допомогою технології Великих даних — у матеріалі.

Де розмістити магазин

Ви вирішили відкрити новий квітковий салон або локацію і шукаєте місце. Вибрати вдале місце допоможуть такі інструменти Big Data від Київстар, як теплові карти (Heatmap) і геоаналітика. Створюючи теплову карту, аналітики Київстар обробляють великий сегмент даних абонентів на конкретній території від телеком-оператора. Можна створити карту для всіх абонентів або для цільового сегмента. Під час створення Heatmap дотримуються законів України щодо захисту персональних даних: під час роботи не використовують і не передають третім особам конфіденційну інформацію абонентів.

Теплова карта допомагає збільшити продаж і прибуток квіткового магазину, оскільки допомагає:

  • дізнатися місця скупчення цільової аудиторії, а також популярні маршрути;
  • проаналізувати територію присутніх конкурентів;
  • зрозуміти, де оформити зовнішню і друкарську рекламу, щоб залучити клієнтів до квіткового магазину.

Дані, отримані за допомогою теплової карти, допомагають оцінити інфраструктуру, зручність і особливості району та на основі цього правильно організувати доставку квітів. Також Heatmap допомагає визначити затребуваність квіткового магазину, спрогнозувати охоплення і попередній дохід.

Реклама: як залучити клієнтів до квіткового магазину

Вливання в рекламу не гарантують кращий прибуток, якщо кошти розподілялися на канали просування без розуміння своєї аудиторії. Маркетинг квіткового магазину суттєво залежить від напрямку діяльності: у салоні з розкішними букетами і магазині з великими вазонами цільовий сегмент дуже відрізняється. Крім того, здебільшого квітковий салон продає не лише букети або горщики, але й емоції, тому важливо вивчити свого відвідувача, щоб зробити випадкового покупця постійним.

Інструменти Big Data від Київстар дозволяють проаналізувати аудиторію бізнесу, дізнатися моделі поведінки, зацікавлення. На основі великих даних можна створити профіль ідеального клієнта і, спираючись на нього, розробляти вигідні пропозиції, які зацікавлять людей і змусять їх повернутися. Корисний інструмент — пошук схожих: вивчивши базу постійних клієнтів, аналітики визначають абонентів зі схожими характеристиками, Look-alike аудиторію, серед яких можна знайти потенційних покупців.

Як рекламувати квітковий магазин, зважаючи на отримані за допомогою технології Великих даних знання:

  • організовувати знижки або тематичні акції;
  • вести групи в соцмережах, не лише орієнтуючись на візуал (цього вже не достатньо для досвідченого користувача), але і створюючи історії;
  • створити помітну зовнішню рекламу, яка допомагає легко знайти магазин і залучити нових клієнтів.

Навіщо потрібна таргетована комунікація

Таргетована розсилка — це сучасний інструмент, щоб залучити нових клієнтів, який працює набагато ефективніше масових розсилок spray-and-pray. Повідомлення надходить не навмання, а обраному сегменту абонентів, які найімовірніше зацікавляться пропозицією.

Як використовувати таргетовану розсилку квіткового магазину:

  1. Почати працювати ще до відкриття. Якщо ви лише плануєте відкрити магазин, варто заздалегідь повідомити жителів конкретного району про це, виставивши фільтр розсилки за місцем розташування. Так ви зможете отримати кілька замовлень з перших дні роботи.
  2. Розсилати пропозиції перед святами. Квіткова лихоманка напередодні 8 березня давно перетворилася на привід для жартів, проте її необхідно використати з користю. Заздалегідь розіславши повідомлення, ви зможете зробити так, що стурбований чоловік або батько забіжить не в перший-ліпший ларьок за букетиком, а саме до вас.
  3. Утримувати постійних клієнтів. Розмірковуючи, як залучити клієнтів до квіткового магазину, не забувайте про цінність постійної аудиторії. Нагадування перед святами і звичайне привітання дадуть змогу відчути себе особливим і змусять покупця повернутися саме до вас.