Як залучити клієнтів до меблевого салону?

29 Липня 2021

Інструменти й аналітика Big Data допомагають ритейлу знайти покупців і покращити користувацький досвід. Технологія Великих даних пропонує ефективні способи, як залучити клієнтів до меблевого салону та збільшити прибуток бізнесу.

Новий магазин: як залучити клієнтів до меблевого салону

Перш ніж почати продавати що завгодно — меблі, запчастини або одяг — необхідно зрозуміти для кого призначений бізнес, кому і як ви будете продавати. Для цього будується портрет клієнта: характерні особливості потенційних споживачів, від яких залежить їхня поведінка під час покупок — стать, вік, звички, місто проживання. Рішення Big Data від Київстар допоможуть меблевому салону визначити головні характеристики цільової аудиторії та знайти нових клієнтів, яких найімовірніше зацікавить купівля меблів. Власник салону зможе робити індивідуальні пропозиції, на які клієнт відгукнеться краще. Водночас технологія Великих даних дає можливість збирати й аналізувати неперсоніфіковану інформацію відповідно до законодавства України, не передаючи персональні дані третім особам.

Якщо ж власник бажає розширити нинішню клієнтську базу, знадобиться інструмент Look-alike аудиторія. З його допомогою можна знайти потенційних клієнтів, які схожі за поведінковими характеристиками на нинішніх. Також на основі бази, що вже сформована, можна побудувати профіль ідеального клієнта, дізнатися більше про своїх споживачів.

Де відкрити новий меблевий салон

Щоб знайти локацію для нового меблевого салону або філії, знадобляться геоаналітика і Heatmap — теплові карти. Як це працює: карти показують місця скупчення абонентів, де можна відкрити нову локацію. Теплова карта показує:

  • місця скупчення цільової аудиторії, зокрема і потенційних клієнтів салону меблів;
  • потоки людей і їхні часові межі;
  • наявність конкурентів.

Як правильно спілкуватися з клієнтом

У меблевий салон відвідувачі здебільшого приходять з чіткою метою зробити покупку. Однак сподіватися лише на таких лояльних і свідомо орієнтованих клієнтів не варто. Щоб збільшити продажі та прибуток, необхідно говорити зі своєю аудиторією, звертаючись не до безликої маси, а до кожного клієнта. Як це зробити? За допомогою цільових розсилок на основі Big Data. За допомогою інструментів Big Data можна сегментувати аудиторію і відправити всім групам найрелевантнішу пропозицію. Таке повідомлення не викличе негативу, а навпаки, дасть клієнту можливість відчути себе важливим.

Налаштувати розсилку з Big Data від Kyivstar можна двома способами:

  • клієнтів для розсилки вибирають аналітики, визначаючи зацікавлених потенційних покупців;
  • власник салону сам вибирає ЦА і розсилає їм пропозиції за допомогою платформи Business Data Solution.

Така персоналізована розсилка — чудовий спосіб для підвищення лояльності наявних клієнтів або як залучити клієнтів до меблевого салону.