Про що:

Як приїжджі ненадовго вибирають готель? Відповідь знаходиться на поверхні, — за локацією: чим ближче до вокзалу і зручніше транспортне сполучення, тим краще. Але приміщення за дві хвилини від перону — не запорука успіху: потрібно знати, як правильно комунікувати зі споживачем, щоб він схотів прийти саме у ваш готель. Як залучити клієнтів до мініготелю за допомогою Big Data від Київстар — у матеріалі.

Зміст

Як вибрати локацію

Як збільшити наявну базу клієнтів

Як залучити клієнтів до мініготелю за допомогою таргетованої розсилки

Як вибрати локацію

Уявімо, вам вдалося вибрати вдале місце біля вокзалу або великої транспортної розв’язки. Але от халепа: туристи охочіше йдуть до готелю через два квартали з нижчими цінами. Уникнути подібного та інших неприємностей допоможе технологія Великих даних, а саме теплові карти (Heatmap) і геоаналітика. Для створення теплової карти фахівці Big Data від Київстар обробляють значну кількість інформації щодо інфраструктури, населення, особливостей та переваг міста або конкретного району. Карта показує місця скупчення абонентів, завдяки яким власник бізнесу бачить:

  • скільки людей живе, працює в цьому районі або проїжджає цим місцем;
  • активність людського трафіку за часом;
  • наявність конкурентів у межах покриття;
  • особливості інфраструктури району.

З цією інформацією можна прорахувати та збільшити прибуток бізнесу, вибравши кращу локацію, найпривабливішу для гостей.

Важливо: Київстар дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам.

Як збільшити наявну базу клієнтів

Щоб привернути увагу нових гостей, мініготелі часто акцентують на затишній атмосфері, близькості до пам’яток, низьких цінах та інших особливостях. Але сучасного клієнта потрібно «ловити» не лише на порозі, але насамперед в інтернеті. Обов’язковий атрибут, який допоможе збільшити прибуток, — сайт з актуальною інформацією та можливістю забронювати номер. Важливо адаптувати сайт під ПК і мобільну версію, щоб користувач без проблем міг забронювати номер або дізнатися цікаву інформацію «на ногах». Сайт не лише залучає нових клієнтів, але і дозволяє зібрати аналітику: які пропозиції цікавлять гостей, після яких акцій гість бронює номер.

Щоб розширити наявну клієнтську базу, скористайтеся послугою Київстар «пошук схожих» — Look-alike аудиторія. Як це працює: у базі абонентів Київстар експерти знаходять цільовий сегмент, схожий на наявних користувачів.

Як залучити клієнтів до мініготелю за допомогою таргетованої розсилки

Рекламні повідомлення дратують, якщо користувач зовсім не зацікавлений пропозицією. Якщо правильно вибудувати комунікацію, то розсилка вигідно спрацює для обох сторін: турист не хвилюватиметься за пошук місця, а мініготель отримає нового гостя. Ефективну розсилку можна створити двома способами:

  • аналітики Київстар вибирають зацікавлених потенційних клієнтів і роблять їм розсилку;
  • власник за допомогою автоматизованої платформи ADWISOR розсилає повідомлення абонентам, які підпадають під профіль ідеального клієнта мініготелю та відповідають характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на розсилку.

Така розсилка — чудовий інструмент, як залучити клієнтів до мініготелю і повідомити їм вигідні пропозиції.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Огляди рішень#Клієнт#BigData#ТаргетованіРозсилки#БігДата#Бізнес-аналітика#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Look-alike#ПортретКлієнта#СмсРозсилка#SMS

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку