Як залучити клієнтів до охоронного агентства?

03 Серпня 2021

Для просування та збільшення прибутку охоронного бізнесу вкрай важливо не лише привернути увагу, а й здобути довіру потенційного клієнта. В мережі та друкованих виданнях можна знайти безліч реклами з типовими обіцянками: якісні послуги охорони, висококваліфікований персонал тощо. Це зовсім не найвигідніший спосіб, як залучити клієнтів до охоронного агентства. Технологія Великих даних — це сучасні й ефективні методи, які допомагають знайти потрібну аудиторію та збільшити базу клієнтів у охоронному бізнесі.

Де шукати нових клієнтів

Портрет клієнта, побудований за допомогою Big Data, — спосіб дізнатися про свій цільовий сегмент, щоб розповісти про себе і продавати більше послуг. Приватне охоронне підприємство (ПОП) — це не те місце, куди можуть зайти від нудьги та поцікавитися послугами: найчастіше відвідувач цілеспрямовано приходить за потрібною послугою для охорони реального об’єкта. Тому важливо знати та сегментувати свою аудиторію. Для фізичних осіб під час побудови профілю ідеального клієнта враховують стать, вік, сімейний стан, найвідвідуваніші місця. Для роботи з юридичними особами, власниками бізнесу враховують особливості підприємства, географію, розмір, сферу діяльності тощо.

Як створюють портрет клієнта аналітики Big Data від Київстар:

  • вивчають агреговані дані, отримані з бази абонентів;
  • визначають необхідні для створення аналітичної моделі характеристики потенційних клієнтів;
  • виділяють зв’язки, які допомагають дізнатися, як залучити клієнтів до охоронного агентства.

Як розширити клієнтську базу

Якщо ПОП має власну клієнтську базу, її можна розширити, окресливши Look-alike аудиторію. Це потенційні клієнти, які за характеристиками схожі на наявних прихильних клієнтів, тобто найімовірніше зацікавляться пропозицією. Скористатися пошуком схожих можна двома способами. У першому варіанті власник сам виокремлює характеристики прихильних клієнтів, за якими аналітики Big Data шукатимуть цільовий сегмент. У другому варіанті експерти Київстар аналізують клієнтів охоронного агентства і визначають критерії пошуку нових людей за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Працюючи з великими даними, Київстар дотримується законодавства України та підпорядковується законам «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Під час роботи використовують неперсоніфіковані зашифровані дані. Компанія не передає третім особам конфіденційну інформацію абонентів.

Як залучити клієнтів до охоронного агентства за допомогою таргетованої комунікації

Щоб збільшити базу клієнтів у охоронному бізнесі, необхідно вміти розповідати про себе. Так, зараз значну популярність має розсилка, однак, якщо повідомлення отримує людина, що не потребує послуг охорони, реклама лише роздратує, а власник бізнесу даремно витратить рекламний бюджет. Вирішення — таргетована SMS- або інтернет-розсилка.

Як і з пошуком схожих, є два способи, як налаштувати розсилку та залучити клієнтів до охоронного агентства. Власник ПОП знаходить характеристики ЦА і за допомогою автоматизованої платформи Business Data Solution самостійно розсилає рекламу. Пропозицію отримують ті абоненти, які підпадають під задані критерії і погодилися отримувати рекламні повідомлення. Інший варіант — аналітики Київстар виокремлюють необхідний сегмент,  розсилку проводять оффлайн або в режимі реального часу. Текст промо-розсилки обох варіантів узгоджуються з контент-менеджером сервісу, щоб повідомлення було найефективнішим.