Ідеї для ресторану та кав’ярні. Як залучити клієнтів новому закладу
6 вересня 2021 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів до ресторану?

Огляди рішень#BigData#Теплокарта#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#БігДата#Геоаналітика#Heatmap

Про що:

Люди рідко відвідують ресторани лише, щоб втамувати почуття голоду: атмосфера, специфіка, фішки розташування — багато факторів впливають на вибір потенційного гостя. Тому смачна кухня — обов’язкова, але не єдина умова, щоб привабити гостей в ресторан. Необхідно використати сучасні способи просування, як залучити клієнтів до ресторану і зробити їх постійними відвідувачами. Відповідь на це запитання дають Big Data продукти.

Зміст

Навіщо вивчати аудиторію ресторану

Як залучити клієнтів до ресторану за допомогою вдалої локації

Як розповісти відвідувачам про ресторан

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Навіщо вивчати аудиторію ресторану

Залучити першого гостя в ресторан може виявитися не складним завданням — незвичайною концепцією, заходом або навіть оригінальною вивіскою. Але для успішного бізнесу та високого прибутку потрібно робити нового гостя задоволеним постійним відвідувачем, щоб він повертався знову і знову та радив місце друзям. Потрібно чітко визначити позиціонування закладу, від якого залежить концепція, дизайн, наповнення меню і ціноутворення, і вивчити цільову аудиторію закладу. У цьому допоможе побудова портрета клієнта.

Портрет клієнта охоплює основні характеристики потенційних відвідувачів ресторану: вік, сімейний стан, захоплення. Експерти Big Data від Київстар створюють профіль ідеального клієнта, ґрунтуючись на великих даних, зібраних телеком-оператором. Водночас конфіденційну інформацію не чіпають і не передають третім особам. Портрет клієнта допомагає відповісти на запитання:

  • Хто ваша цільова аудиторія?
  • Як зацікавити потенційних гостей?

Портрет допомагає вибрати методи просування, які працюватимуть, і оптимізуватимуть розподіл бюджету на рекламу. Так, багато власників вважають, що клубна карта допомагає збільшити кількість постійних відвідувачів і дохід. Але у фешенебельному закладі, розрахованому на заможних людей, не варто давати як бонус знижку —  найімовірніше її потребуватимуть. Краще запропонувати доступ на закриту дегустацію або майстер-клас або ж пропонувати подарунок-десерт від кухаря.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data для аналітики клієнтів

Портрет клієнта дозволяє дізнатися актуальні потреби аудиторії та адаптувати пропозицію для неї. А розширити наявну базу клієнтів та визначити нову допомагає look-alike модель.

Як залучити клієнтів до ресторану за допомогою вдалої локації

Коли ви знаєте свою ЦА, час наблизитися до неї — фактично: вибрати місце для нового ресторану. Під час вибору враховувати варто не лише потік людей в конкретному місці, але і позиціонування закладу: так, на тихій історичній вулиці малоймовірно матиме популярність галасливий молодіжний бар. А ресторан, в який приходять шумно відсвяткувати та «погуляти» до ранку, краще не відкривати поблизу житлових комплексів, де сусіди будуть незадоволені галасом.

Знайти локацію для ресторану допоможе теплова карта (Heatmap) і геоаналітика. За допомогою технології Великих даних експерти Київстар оцінюють населення і трафік людей, інфраструктуру району, наявність конкурентів тощо. Теплову карту можна замовити для всіх абонентів або для певного сегмента, щоб дізнатися місця скупчення цільової аудиторії на конкретній локації або поруч, а також, чи є конкуренти в обраному районі.

Використовуючи дані теплових карт, можна краще зрозуміти, як організувати зовнішню рекламу, щоб залучити клієнтів до ресторану, і спрогнозувати попереднє охоплення і прибуток закладу.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Геоаналітика та теплові карти

Рішення, щоб дізнатися популярні місця серед цільової аудиторії та визначити, де відкрити нові заклади. Аналітика формується на основі технічних даних з обладнання Київстар.

Як розповісти відвідувачам про ресторан

Завдання зовнішнього оформлення — привертати увагу новий гостей і зробити заклад впізнаваним. Сітілайти та білборди використовуються рідше і винятково з рекламною метою, а ось на штендері можна написати меню дня, спеціальну пропозицію або побажання, яке гостю або звичайному перехожому захочеться сфотографувати та поділитись метою. Яскрава оффлайн реклама поблизу потрібна, щоб полегшити пошук закладу, наприклад, у торговому центрі.

Розповсюдження листівок сьогодні — суперечливе просування. З одного боку це можливість залучити клієнтів через спеціальну пропозицію, з іншого — більшість флаєрів виявляється в найближчому сміттєвому баку. Якщо ви все-таки вирішили поширювати листівки та скористалися теплової картою раніше, визначте, де найкраще розставити промоутерів — у місцях з високим трафіком ЦА.

Найефективніший спосіб розповісти про новий ресторан, новинки в меню або заходи — таргетована розсилка від Київстар. Рекламне повідомлення отримає зацікавлена людина: наприклад, якщо у вашому ресторані з’явилася доставка їжі, новину про це варто розсилати абонентам, які замовляють їжу додому. Такий підхід збільшує конверсію і є надійним методом, як залучити клієнтів до ресторану.

Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими SMS-розсилками. Аналітики Київстар підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)

Огляди рішень#BigData#Теплокарта#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#БігДата#Геоаналітика#Heatmap

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Геоаналітика#FTTB#ПортретКлієнта#BigData#БігДата
#ADWISOR#BigData#Рішення
#ADWISOR#BigData#СмсРозсилка#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#Геоаналітика#Heatmap
Святкові подорожі 2022. Як маркетологам залучити більше клієнтів у турагентство19 серпня 2021 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів до хостела?

#Геоаналітика#BigData#Heatmap#ADWISOR#Look-alike
Як залучити клієнтів до тату-салону?6 серпня 2021 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів до тату-салону?

#Клієнт#Бізнес#BigData#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#СмсРозсилка#SMS
Як залучити клієнтів у кав'ярню7 травня 2020 4 хвилини читання

Як залучити клієнтів у кав'ярню

#BigData#Клієнт#Рішення
Як залучити клієнтів в кафе та ресторан15 квітня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів в кафе та ресторан

#BigData#ПортретКлієнта#Теплокарта#Look-alike#Heatmap#БігДата#ТаргетованіРозсилки

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку