Як залучити клієнтів до шиномонтажу?

27 Серпня 2021

Особливість шиномонтажного бізнесу — сезонність: пік клієнтів, а відповідно, і прибутку припадає на час, коли водії «перевзуваються» з літньої гуми на зимову та навпаки. Можливості технології Великих даних дають відповідь на питання, як залучити клієнтів до шиномонтажу в міжсезоння, а також не втратити жодного відвідувача в насичений період.

З чого почати: портрет клієнта

Портрет клієнта — це один з інструментів Big Data від Київстар, який допомагає дізнатися особливості та потреби своєї аудиторії, а відтак — вибудовувати маркетингову кампанію і продумувати послуги, зважаючи на запити клієнта. Під час створення портрета клієнта аналітики Київстар працюють з агрегованими неперсоніфікованими даними з бази оператора та знаходять закономірності, що допомагають побудувати маркетинговий профіль ідеального клієнта. Портрет враховує такі характеристики, як стать, вік, захоплення, сімейний стан, наявність автомобіля тощо.

Навіщо власнику шиномонтажної майстерні потрібен портрет клієнта: справа знову в сезонності. Якщо водій приїхав міняти шини влітку, важливо, по-перше, змусити його повернутися через пів року саме до вас, по-друге, мотивувати витратити більше грошей і скористатися додатковими послугами: зберіганням коліс, вулканізацією покришок тощо. Розуміючи особливості своєї аудиторії, ви зможете прописати перелік додаткових послуг, цікавих відвідувачам, а також встановити привабливішу ціну, ніж у конкурента.

Де знайти місце та як оформити рекламу майстерні для шиномонтажу

Головна характеристика шиномонтажної майстерні — зручний заїзд: навіщо міняти шини там, де на виїзді їх легко миттєво «вбити»? Вибрати відповідну локацію допоможе теплова карта (Heatmap). Теплові карти показують місця скупчення цільової аудиторії на певній локації району чи міста.

Використовуючи теплову карту, можна:

  • вивчити особливості інфраструктури району;
  • оцінити його зручність для автомобілістів і ймовірність пробок;
  • спрогнозувати охоплення і за ним самостійно розрахувати попередній прибуток.

Наприклад, вдалим місцем для майстерні шиномонтажу стане в’їзд у місто: водій, який зламався в дорозі, заїде в першу-ліпшу  майстерню, щоб полагодитися.

Випадкові клієнти не виняток для сезонної роботи ШМ. Несправності на кшталт деформованих дисків, необхідність змінити покришки або зношені шини можуть статися в будь-який час. Тому важливо зробити майстерню помітною й оформити зовнішню рекламу. Розміщувати банери та вивіски слід безпосередньо поряд з майстернею («зламаний» водій швидше за все не поїде в майстерню на іншому кінці міста), а також у місцях, де багато ініціальних клієнтів, що можна побачити на тепловій карті. З огляду на місцезнаходження цільової аудиторії та її характеристик, можна створити дієву зовнішню рекламу, яка привертатиме увагу та залучить нових клієнтів.

Користь таргетованої комунікації для шиномонтажної майстерні

Періоди масового «перевзування» машин приносять шиномонтажнику максимум прибутку, однак величезна кількість клієнтів має і недоліки, а саме: черги, які дратують безпосередньо водіїв, і неможливість обслуговувати більше пропускної здатності майстерні. Як не втратити жодного клієнта? Потрібно розподілити навантаження майстрів. Зробити це можна за допомогою таргетованої комунікації: почати розсилку за пару тижнів до загального буму з пропозицією заздалегідь поміняти колеса, щоб уникнути черг і затримок.

Як працює таргетована розсилка: власник майстерні або аналітики Київстар визначають характеристики клієнтів, яких цікавить пропозиція, а потім розсилають повідомлення абонентам, які підпадають під профіль. Платформа Business Data Solution допомагає розсилати повідомлення самостійно. Для цього необхідно вибрати ЦА, визначити період розсилки та скласти текст пропозиції. Інший варіант, як залучити клієнтів до шиномонтажу — можливість запису: запропонуйте клієнтам записатися на певний час і дату, щоб розвантажити майстрів і керувати потоком клієнтів.