Як залучити клієнтів на кредитування

Як залучити клієнтів на кредитування

08 Травня 2020
Рішення
icon
482

Споживчий кредит, зокрема онлайн – одна з найпопулярніших банківських послуг, тому конкуренція в цьому секторі велика. Як залучити клієнтів на кредитування та як при цьому убезпечити себе від неплатоспроможних позичальників, розберемося в сьогоднішній статті.

Де знайти та як залучити нових клієнтів

Портрет клієнта

Один зі способів розповісти про себе та продавати більше послуг – побудувати портрет клієнта, заснований на даних Big Data від Київстар. Він допомагає краще зрозуміти особливості й потреби цільової аудиторії, що відіграє важливу роль у розробці й розміщенні реклами, створенні вигідних пропозицій і побудові правильної взаємодії з людьми.

Як розробляють портрет клієнта аналітики Київстар:

  1. вивчають дані, отримані з абонентської бази телеком-оператора;
  2. вибирають важливі для розробки аналітичної моделі характеристики потенційних клієнтів: від статі та місця проживання до наявності авто і частоти подорожей;
  3. знаходять закономірності, які допомагають зробити релевантну пропозицію та дізнатися, як залучити клієнтів на кредитування.

Look-alike аудиторія

Банки та фінансові організації сьогодні – просунуті сфери бізнесу в роботі з Big Data й аналітикою. Вони давно почали збирати дані про клієнтів, тому зараз мають велику базу й гарну експертизу. На основі поточної бази можна визначити Look-alike аудиторію, тобто знайти потенційних клієнтів, які схожі на наявних. Наприклад, це можуть бути люди певних професій, із середнім рівнем доходу, з сім’єю, дітьми та схожими звичками.

Ви можете самі проаналізувати свою базу й експертно визначити характеристики, за якими аналітики Big Data будуть шукати цільову аудиторію. Або ж довірити завдання фахівцям від А до Я: вони вивчать вихідні дані та визначать критерії пошуку схожої цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Таргетована комунікація

Щоб залучити нових клієнтів, потрібно не лише розробити вигідну пропозицію, а й донести до них інформацію. Зараз все більшої популярності набуває розсилка повідомлень з прив’язкою до геолокації потенційного клієнта або до інших ключових характеристик. Повідомлення отримують тільки ті, хто знаходиться неподалік і є ЦА.

Переваги таргетованої розсилки:

  • швидкий запуск кампанії;
  • для реалізації досить менеджера проєкту й оператора;
  • є готова платформа для розсилки, яка дає можливість оператору самостійно запускати кампанію в будь-який час, вносити корективи, тестувати різні ідеї, повідомлення або змінювати цільову аудиторію;
  • можна прорахувати ефективність і конверсію.

Як убезпечити себе від збитків

У банків і фінансових організацій у сфері кредитування дві основні задачі: як залучити велику кількість клієнтів на кредитування та як захистити себе від шахраїв і неплатоспроможних людей.

Телекомунікаційний скоринг від Київстар дозволяє поліпшити точність моделей з визначення надійності позичальника. Особливо, якщо людина вперше користується кредитуванням і не має кредитної історії. Зате SIM-карти є майже у всіх, і те, як люди користуються мобільним зв’язком, може багато що сказати про їх благонадійність та фінансовий стан.

Також скоринг від Київстар – це:

  • швидкий результат, який можна подивитися онлайн;
  • дані для аналізу, які постійно оновлюються, тому завжди актуальні;
  • скорингові моделі, які вдосконалюються відповідно до змін вихідних даних.

Важливо відзначити, що Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Конфіденційна інформація абонентів не передається третім особам, оскільки аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Теги
icon
482