Як залучити клієнтів на нарощування вій

Як залучити клієнтів на нарощування вій

25 Травня 2020
Рішення
icon
385

У сучасному світі зростає попит на б’юті-процедури, які спрощують життя. Разом з попитом збільшується кількість пропозицій і конкуренція. Пропонуємо обговорити сьогодні тему, важливу для лешмейкера: як залучити клієнтів на нарощування вій? Ця стаття буде корисною і для майстрів-початківців або тих, хто хоче збільшити дохід.

Де взяти нових клієнтів і чим привабити

Закінчили кілька популярних курсів з нарощування, навчилися робити ламінування, завели акаунт в Інстаграм, Фейсбук, регулярно публікуєте свої роботи, а кількість клієнтів усе не збільшується? Пропонуємо кілька дієвих способів популяризувати послуги:

  • Сарафанне радіо. Запросіть родичів, подруг і знайомих. Якщо їм сподобається результат, вони будуть радити ваші послуги своїм колегам і друзям.
  • Знижки та інші вигідні пропозиції для нових клієнтів або тих, хто приведе до вас подругу або знайому.
  • Таргетована розсилка повідомлень. Допоможе не просто розповісти про свої послуги всім підряд, а донести інформацію зацікавленим людям.

Big Data для малого та середнього бізнесу

Big Data (Великі дані, або «Біг Дата») – це термін, що позначає дуже багато різної інформації, накопиченої та агрегованої операторами мобільного зв’язку, з інтернету, соціальних мереж та інших цифрових джерел. Big Data від Київстар допоможе вам знайти свою цільову аудиторію за низкою важливих характеристик: статтю, геопозицією, віком, інтересами тощо. При цьому Київстар дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.

Аналітичні моделі, побудовані на основі неперсоніфікованих великих даних дають можливість визначити звички та поведінку споживачів мобільного й інтернет-трафіку. На основі цієї інформації складають портрет клієнта, шукають нову аудиторію за принципом look-alike («знайди схожих»).

Також кожен підприємець за передплатою може користуватися послугою «Промо-розсилка» на автоматизованому порталі Business Data Solution. Інструмент призначений для пошуку клієнтів, аналізу їх потреб і таргетованої рекламної розсилки.

Щоб отримати доступ до сервісу:

  1. Залиште заявку на сайті Київстар, і наш оператор зв’яжеться з вами найближчим часом.
  2. Підпишіть договір.
  3. Отримайте логін і пароль для доступу.

Після цього за допомогою фільтрів виберіть цільову аудиторію (наприклад, жінки до 50 років, з Києва, які живуть в Дніпровському районі). Потім вкажіть період проведення розсилки. Складіть самостійно або замовте рекламний текст, який приверне увагу потенційних клієнтів. Після узгодження змісту листа з контент-менеджером сервісу, можете запускати відправку листів. Вибірка одержувачів повідомлень формується зі списку абонентів, які дали згоду на отримання розсилки.

Після завершення розсилання ви отримаєте приблизну статистику щодо проведеної комунікації та за потреби зможете внести корективи. Користуватися сервісом можна в необхідному обсязі й у будь-який зручний час.

У чому переваги таргетованої SMS-розсилки

  • Не треба розробляти, верстати та друкувати листівки, візитки або будь-яку іншу «матеріальну» рекламу. Досить визначитися з цільовою аудиторією і підготувати текст для листа.
  • Вже є готова платформа, яка дає можливість самостійно запускати розсилку, вносити корективи, тестувати різні ідеї, змінювати повідомлення або цільову аудиторію.
  • Можна оцінити ефективність кампанії.

Інші продукти Київстар

  • Портрет клієнта допомагає дізнатися характерні риси цільової аудиторії та створити профіль ідеального споживача наданих вами послуг.
  • Look-alike аудиторія дозволяє знайти цільову аудиторію, схожу на поточну клієнтську базу, і дізнатися, як залучити клієнтів на нарощування вій.
  • Heatmap і геоаналітика – інструменти для підбору вигідної локації для салону або невеликого кабінету.
Теги
icon
385