8 хв читати
Головна / Новини / Бізнес рішення / Як залучити клієнтів у ательє

Як залучити клієнтів у ательє

Як залучити клієнтів у ательє, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів.
21 Травня 2020
Бізнес рішення

Як розкрутити швейний бізнес? Що потрібно враховувати відкриваючи свою майстерню та як залучити клієнтів у ательє? Інструменти й рішення Big Data допоможуть знайти відповідь на ці питання.

Швейне ательє: як знайти місце

Вибір місця багато в чому залежить від того, що ви робите та для якої аудиторії. Локація має відповідати формату ательє, послугам, що надаються, і кінцевому продукту. Візьмемо, наприклад, ательє, де створюють унікальні дизайнерські вироби, та звичайну майстерню з ремонту одягу. В першому випадку бізнес націлений на сегмент покупців з високим достатком, які надають великого значення своєму гардеробу. В другому – на пересічного жителя найближчих будинків спального району або людину, яка працює неподалік і якій зручно буде заскочити до вас, щоб замінити блискавку на куртці.

Щоб вибрати місце для відкриття правильно, з урахуванням всіх особливостей вашої цільової аудиторії та специфіки послуг, скористайтеся сервісами Big Data від Київстар.

  1. Heatmap – теплові карти обраного району, міста або всієї території України. Доступно два види теплових карт: моделювання для неперсоніфікованої бази абонентів Київстар з фільтрами за віком, статтю, типом смартфона тощо та для певного цільового сегмента. Щоб визначити цю аудиторію, використовуються експертні критерії та моделювання.
  2. Геоаналітика обробляє накопичені телеком-оператором дані й на їх основі дає можливість визначити місця, де часто буває цільова аудиторія в будні або вихідні; провести аналіз конкурентів поблизу; визначити плюси та мінуси інфраструктури району; зробити прогноз щодо прибутку й територіального охоплення ательє.

Важливо відзначити: Київстар дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію абонентів. Усі аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Як знайти та як залучити нових клієнтів у ательє

Якщо ви поставили собі за мету розширити свій бізнес і залучити нових замовників, пропонуємо почати з визначення портрета клієнта. Аналітичні сервіси Big Data дозволяють вивчити основні характеристики потенційних клієнтів і скласти профіль. Це допомагає націлити та персоналізовану комунікацію, розробити потрібні продукти та пропозиції, а також знайти нових клієнтів.

Ще один корисний інструмент для пошуку і залучення – Look-alike аудиторія («пошук схожих»). Він дозволяє відшукати цільову аудиторію, яка схожа на поточну клієнтську базу. Є два способи визначити Look-alike:

  • Ви самі аналізуєте свою базу, знаходите основні характеристики та передаєте інформацію аналітикам Київстар, які за цими даними шукають у базі абонентів відповідний цільовий сегмент.
  • Фахівці Big Data за допомогою алгоритмів машинного навчання аналізують базу клієнтів, воронку продажів, визначають ключові характеристики та знаходять цільову аудиторію.

Корисна для розвитку бізнесу послуга пов’язана з геолокацією користувачів мобільного зв’язку. Ця інформація допомагає знаходити вигідні місця для офісів і майстерень, а також реагувати, коли потенційний клієнт знаходиться поруч.

Наприклад, щоб привернути увагу замовників до ательє, не потрібно роздавати листівки. Замість цього скористайтеся таргетованою SMS-розсилкою від Київстар. Сервіс дозволяє повідомити відповідній за віком, географією та іншими параметрами цільовій аудиторії про відкриття, послуги, що надаються, бонуси або знижки.

Як налаштувати таргетовану розсилку

Скористатися перевагами таргетованої реклами можна, оформивши підписку на автоматизовану платформу ADWISOR. Щоб отримати доступ до сервісу:

  • Залиште заявку на сайті Київстар.
  • Підпишіть договір.
  • Отримайте логін і пароль від особистого кабінету.
  • За допомогою фільтрів виберіть цільову аудиторію та вкажіть період проведення розсилки.
  • Складіть самостійно або замовте рекламний текст, який приверне увагу потенційних клієнтів.
  • Після узгодження змісту листа з контент-менеджером сервісу, можете запускати відправлення листів.

Інструмент дає можливість власникам бізнесу самостійно розсилати рекламу цільовій аудиторії за допомогою SMS. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які підходять за обраними параметрами та заздалегідь погодилися на отримання листів. Після завершення розсилки підприємець отримує звіт зі статистикою щодо проведеної комунікації. Це допоможе оцінити ефективність кампанії, краще зрозуміти, як залучити клієнтів у ательє, і за потреби внести корективи. Користуватися сервісом можна в необхідному обсязі та в будь-який зручний час.

Теги
Підписатись на розсилку