Як залучити клієнтів у продуктовий магазин

Як залучити клієнтів у продуктовий магазин

15 Квітня 2020
Рішення
icon
3k

Інструменти Big Data для В2В успішно працюють у сфері ритейлу, тому їх популярність продовжує зростати з кожним роком. Це можуть бути кастомні рішення для великих торгових мереж і сайтів-агрегаторів, а також готові недорогі автоматизовані інструменти, які допоможуть малому та середньому бізнесу знайти відповідь на важливі питання, зокрема, як залучити клієнтів у магазин продуктів харчування.

Де відкрити новий магазин

Можна покладатися на логіку, власне чуття або експертну думку бізнес-консультантів. Але навіть досвідчений ритейлер не обробить за багаторічну кар’єру таку кількість інформації, як сучасний аналітичний сервіс, який використовує великі дані телеком-операторів.

Тому надійні помічники, які спростять пошук вигідного місця для продуктового магазину – це Heatmap (теплові карти) і геоаналітика. Ці інструменти дозволяють:

  • отримати й опрацювати великий масив даних про жителів конкретної території від операторів мобільного зв’язку;
  • визначити оптимальне місце для нових точок продажів у маленькому селі чи спальному районі великого міста;
  • знайти зацікавлених у конкретних товарах людей на певній території;
  • проаналізувати конкурентів у конкретному регіоні;
  • спрогнозувати прибутковість магазину та його територіальне охоплення;
  • створити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.

Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Конфіденційна інформація абонентів не передається третім особам, адже аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Сучасні способи знайти нових клієнтів

Як знайти потенційних покупців? Відповісти на це питання допоможуть великі дані, зібрані операторами мобільного зв’язку. Big Data не тільки дозволяє визначити, де найчастіше бувають абоненти, а й проаналізувати моделі поведінки, звички, рівень доходу людей, а також розробити профіль ідеального клієнта. Він допоможе дізнатися характеристики й риси споживачів, які відвідують ваш магазин, і на цій основі розробити привабливі пропозиції, щоб розкрутити свій бізнес.

Ще один корисний для збільшення продажів інструмент – Look-alike аудиторія. Цей спосіб допомагає знайти цільовий сегмент, схожий на ваших поточних клієнтів. Є два способи це зробити:

  1. Ви можете самі експертно визначити характеристики потенційного покупця, зокрема вік, стать, достаток, сімейний стан, а фахівці Київстар за цими критеріями визначають відповідних людей.
  2. Смарт-підхід: фахівці Big Data від Київстар аналізують дані про ваших споживачів і визначають критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання, що забезпечує точний результат.

Таргетована комунікація

Щоб залучити нових потенційних покупців і збільшити продажі, необхідно прокомунікувати з аудиторією, яку цікавлять ваші товари та пропозиції. Можна роздавати флаєри та листівки, не отримуючи при цьому ні зворотного зв’язку, ні даних щодо конверсії, а можна скористатися сучасним рішенням – таргетованою розсилкою повідомлень.

Є два способи здійснити розсилку:

  • Індивідуальне рішення. Вибором аудиторії займаються аналітики Київстар за певними критеріями: віком, схожістю з наявними покупцями, місцем проживання. Комунікація проводиться як офлайн, так і в режимі реального часу.
  • Стандартизовані рішення, як залучити клієнтів у магазин. Автоматизована платформа Business Data Solution доступна кожному підприємцю. Інструмент допомагає самостійно розсилати рекламу цільовій аудиторії. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які відповідають характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на отримання таких повідомлень.
Теги
icon
3k