Як залучити клієнтів у продуктовий магазин
15 квітня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у продуктовий магазин

Бізнес-рішення#BigData#ADWISOR#Look-alike#Теплокарта#ТаргетованіРозсилки

Про що:

Інструменти Big Data для В2В успішно працюють у сфері ритейлу, тому їх популярність продовжує зростати з кожним роком. Це можуть бути кастомні рішення для великих торгових мереж і сайтів-агрегаторів, а також готові недорогі автоматизовані інструменти, які допоможуть малому та середньому бізнесу знайти відповідь на важливі питання, зокрема, як залучити клієнтів у магазин продуктів харчування.

Зміст

Де відкрити новий магазин

Сучасні способи знайти нових клієнтів

Таргетована комунікація

Де відкрити новий магазин

Можна покладатися на логіку, власне чуття або експертну думку бізнес-консультантів. Але навіть досвідчений ритейлер не обробить за багаторічну кар’єру таку кількість інформації, як сучасний аналітичний сервіс, який використовує великі дані телеком-операторів.

Тому надійні помічники, які спростять пошук вигідного місця для продуктового магазину – це Heatmap (теплові карти) і геоаналітика. Ці інструменти дозволяють:

  • отримати й опрацювати великий масив даних про жителів конкретної території від операторів мобільного зв’язку;
  • визначити оптимальне місце для нових точок продажів у маленькому селі чи спальному районі великого міста;
  • знайти зацікавлених у конкретних товарах людей на певній території;
  • проаналізувати конкурентів у конкретному регіоні;
  • спрогнозувати прибутковість магазину та його територіальне охоплення;
  • створити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.

Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Конфіденційна інформація абонентів не передається третім особам, адже аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Сучасні способи знайти нових клієнтів

Як знайти потенційних покупців? Відповісти на це питання допоможуть великі дані, зібрані операторами мобільного зв’язку. Big Data не тільки дозволяє визначити, де найчастіше бувають абоненти, а й проаналізувати моделі поведінки, звички, рівень доходу людей, а також розробити профіль ідеального клієнта. Він допоможе дізнатися характеристики й риси споживачів, які відвідують ваш магазин, і на цій основі розробити привабливі пропозиції, щоб розкрутити свій бізнес.

Ще один корисний для збільшення продажів інструмент – Look-alike аудиторія. Цей спосіб допомагає знайти цільовий сегмент, схожий на ваших поточних клієнтів. Є два способи це зробити:

  1. Ви можете самі експертно визначити характеристики потенційного покупця, зокрема вік, стать, достаток, сімейний стан, а фахівці Київстар за цими критеріями визначають відповідних людей.
  2. Смарт-підхід: фахівці Big Data від Київстар аналізують дані про ваших споживачів і визначають критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання, що забезпечує точний результат.
Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Таргетована комунікація

Щоб залучити нових потенційних покупців і збільшити продажі, необхідно прокомунікувати з аудиторією, яку цікавлять ваші товари та пропозиції. Можна роздавати флаєри та листівки, не отримуючи при цьому ні зворотного зв’язку, ні даних щодо конверсії, а можна скористатися сучасним рішенням – таргетованою розсилкою повідомлень.

Є два способи здійснити розсилку:

  • Індивідуальне рішення. Вибором аудиторії займаються аналітики Київстар за певними критеріями: віком, схожістю з наявними покупцями, місцем проживання. Комунікація проводиться як офлайн, так і в режимі реального часу.
  • Стандартизовані рішення, як залучити клієнтів у магазин. Автоматизована платформа ADWISOR доступна кожному підприємцю. Інструмент допомагає самостійно розсилати рекламу цільовій аудиторії. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які відповідають характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на отримання таких повідомлень.
Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS-розсилок

SMS розсилка на потенційних клієнтів. Вибирайте та таргетуйте аудиторію використанням Big Data параметрів. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати
Бізнес-рішення#BigData#ADWISOR#Look-alike#Теплокарта#ТаргетованіРозсилки

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ADWISOR#BigData#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#SMS#СмсРозсилка#Сегментація
Як залучити клієнтів до бюро перекладів?13 січня 2021 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів до бюро перекладів?

#Клієнт#Бізнес#BigData#БігДата#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#Look-alike#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Реклама#Київстар
Як залучити клієнтів до банку?11 січня 2021 2 хвилини читання

Як залучити клієнтів до банку?

#BigData#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки
Як залучити клієнтів у турагентство29 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у турагентство

#BigData#Heatmap#Клієнт#Геоаналітика#Теплокарта#БігДата#Бізнес#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR#СмсРозсилка#SMS
Як залучити клієнтів у ательє21 травня 2020 4 хвилини читання

Як залучити клієнтів у ательє

#Геоаналітика#Heatmap#BigData#Look-alike#SMS#СмсРозсилка
#BigData#ПортретКлієнта#Look-alike#Геоаналітика#Heatmap
Як залучити клієнтів у юридичну компанію19 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у юридичну компанію

#Клієнт#Бізнес#BigData#БігДата#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#Рішення#ADWISOR
Як залучити клієнтів адвокату28 квітня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів адвокату

#BigData#Heatmap#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#Look-alike#ADWISOR#Клієнт#Бізнес#Геоаналітика#Теплокарта#Маркетинг

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку