Як залучити клієнтів у стоматологічну клініку

Як залучити клієнтів у стоматологічну клініку

26 Травня 2020
Рішення
icon
1k

Аналітичні сервіси та інструменти Big Data успішно працюють у сферах ритейлу, маркетингу, банкінгу й інформаційних технологій. Але їх популярність продовжує зростати, з’являються все нові продукти, які допоможуть збільшити дохід іншим сферам бізнесу. Сьогодні пошукаємо відповідь на питання, як за допомогою великих даних залучити клієнтів у стоматологічну клініку.

Вибираємо місце для стоматологічного центру

Що б ви не планували відкрити: великий центр або приватний стоматологічний кабінет, важливо підібрати вигідну локацію. Щоб проаналізувати максимальну кількість інформації та врахувати ключові нюанси, скористайтеся послугами Big Data від Київстар.

  1. Heatmap – теплові карти обраного району, міста або всієї території України. Доступно два види теплових карт: для неперсоніфікованої бази абонентів Київстар з фільтрами за віком, статтю, типом смартфона тощо та для певного цільового сегмента. Щоб визначити цю аудиторію, використовуються експертні критерії та моделювання.
  1. Геоаналітика – інструмент, який використовує накопиченим телеком-оператором дані та на їх основі дає можливість шляхом автоматизованого моделювання визначити місця, де часто буває цільова аудиторія в будні або вихідні; провести аналіз конкурентів поблизу; визначити плюси та мінуси інфраструктури району; зробити прогноз щодо прибутку і територіального охоплення клініки.

Також Big Data допомагає розробити ефективну рекламу з урахуванням місцевості та зрозуміти, як залучити клієнтів у стоматологічну клініку. Важливо відзначити, що Київстар дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію абонентів. Усі аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Нові клієнти: де шукати й чим привабити

Для початку необхідно врахувати, на кого розрахований медичний заклад, які послуги ви надаєте: протезування, лікування, чистка, відбілювання тощо. Від цього залежить ваша цільова аудиторія і профіль ідеального клієнта.

Щоб створити портрет клієнта, аналітики Big Data вивчають отриману агреговану та знеособлену інформацію, вибирають тригери та найбільш вагомі характеристики. На основі даних вибудовують аналітичну модель з урахуванням статі, віку, рівня доходу, географії, соціального й сімейного статусу, звичок. У результаті проведеної роботи ви будете знати, куди цілитися та як зробити привабливу пропозицію.

Якщо у стоматологічної клініки вже є клієнтська база, на допомогу прийде «пошук схожих» – Look-alike аудиторія. Це ефективний спосіб знайти цільовий сегмент, схожий на наявних пацієнтів. При цьому їх конфіденційність не буде порушена.

Є два способи пошуку Look-alike аудиторії:

  • Власник бізнесу як експерт сам визначає характеристики цільової аудиторії, а фахівці Big Data за цими критеріями шукають відповідних людей.
  • Аналітики вивчають дані про ваших відвідувачів і визначають критерії пошуку потенційних клієнтів за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Таргетована комунікація: плюси й мінуси

Таргетована інтернет- або SMS-розсилка – сучасний спосіб доносити до відома цільової аудиторії інформацію про відкриття, послуги, що надаються, кваліфікацію лікарів, бонуси, знижки та інші переваги клініки.

Почнемо з недоліків. Через специфіку стоматології як галузі (в клініку найчастіше люди звертаються за нагальної потреби, а не просто на запрошення, через знижки або подарунки) таргетована розсилка може давати менший ефект, водночас вартість одного контакту буде досить високою.

Переваги таргетингу:

  • По-перше, не потрібно розпорошувати ресурси та дратувати рекламою людей, яким не потрібні ваші послуги.
  • По-друге, після проведення розсилки ви отримаєте зворотний зв’язок: кількість переходів за посиланням на сайт, конверсії, використання унікальних промокодів, і зможете оцінити ефективність кампанії.
  • По-третє, Київстар дає можливість вибирати вигідний спосіб, як залучити клієнтів у стоматологічну клініку та реалізувати розсилку. В першому випадку вибором аудиторії займаються аналітики, комунікація проводиться як офлайн, тобто ви вибираєте зручний для вас час і дату, так і в режимі реального часу. В іншому – можна оформити підписку й користуватися самостійно стандартизованою платформою Business Data Solution.
Теги
icon
1k