Маючи бажання подарувати дитині можливість розвиватися, батьки опиняються перед величезним вибором: у який дитячий центр віддати малюка, на які курси відвести? За високої конкуренції зловити й утримати свого відвідувача нелегко, адже задоволеними мають залишитися і маленькі непосиди, і їхні мами й тата. У статті ми розповімо, як залучити клієнтів до дитячого центру, як це працює за допомогою традиційних методів і який альтернативний варіант пропонує компанія Київстар на основі Big Data.
З чого почати: портрет клієнта
Щоб знайти свого ідеального клієнта, якого зацікавить ваш продукт, необхідно знати аудиторію, з якою ви працюєте. Тому важливо створити портрет клієнта —- зібрати характеристики споживача (наприклад, стать, вік, наявність дітей тощо), якого зацікавить ваш продукт. Із дитячими центрами ситуація особлива, оскільки безпосередніми споживачами послуг є діти, але рішення приймають батьки, оцінюючи, наскільки корисним виявився центр для їхнього чада.
Хто приводить дітей у дитячий центр? Найчастіше це мами, які втомилися сидіти в декреті, хочуть мати вільний час для себе або мріють виховати вундеркінда. Але це загальні твердження, реальний портрет залежить від безлічі факторів: від запропонованих послуг до місця розташування центру.
Сучасний помічник для створення портрета ідеального клієнта — Big Data рішення від Київстар. Це аналіз і робота з такими обсягами даних, які класичним методом не обробиш. Big Data працює з даними, легально зібраними оператором мобільного зв’язку, даними з інтернету, соціальних мереж та інших цифрових джерел. Новий бізнес за допомогою інструментів Big Data може знайти та сегментувати нову аудиторію. Тим, хто бажає розширити бізнес знадобиться Look-alike-алгоритм, який, аналізуючи аудиторію, допоможе знайти нових клієнтів, схожих на тих, що вже є.
Класика: як залучити клієнтів до дитячого центру офлайн
Отже, ми знаємо нашого клієнта, знаємо його біль і готові запропонувати йому рішення. Але як про себе розповісти? Є кілька перевірених методів:
- Розповсюдження листівок. Допомагає залучити потенційних клієнтів, які живуть або працюють неподалік.
- Зовнішня реклама, зокрема яскрава вивіска, наклейки на вікнах, оформлення фасаду та вхід, який привертає увагу. Все це має підкреслювати дитячу спрямованість закладу та мотивувати малюків і їхніх батьків зайти всередину.
- Майстер-класи та пробні уроки. Безкоштовний творчий майстер-клас можна «прив’язати» до великого свята або ж влаштувати без причини. У будь-якому разі це завжди подія, яку обговорюватимуть і діти, і батьки. Доторкнувшись до творчості та познайомившись з іншими дітками та вчителями, дитина захоче повернутися ще раз. Пробні заняття дають багато переваг, як і майстер-класи, але відрізняються вищим рівнем залученості. Дитина безпосередньо бере участь у процесі, батьки тим часом можуть познайомитися з викладачами, дізнатися більше щодо методик, курсів тощо.
- Подарунки й акції. Отримувати сюрпризи люблять і дорослі, і діти. Дитина зрадіє фірмовому сувеніру або іграшці, яка вдома хоча б деякий час буде в полі зору і, можливо, нагадає про улюблений центр. Батьки ж оцінять бонуси через знижки або спеціальні пропозиції.
Як залучити клієнтів до дитячого центру за допомогою нових технологій
Сайт. Мати зручний для клієнта сайт — сьогодні не перевага, а норма. Доступна та зрозуміла інформація про дитячий центр і його послуги знизить відтік клієнтів, які не йдуть далі першого кліка. Блог і пізнавальні матеріали про розвиток дітей залучатимуть нових відвідувачів. Можна додати легкі ігри або цікаві добірки, щоб сайт відвідували не лише батьки, а й діти.
Соціальні мережі. Група в соцмережах — це, фактично, безкоштовний інструмент: щоб створити її, інвестування не потрібне, але постійно наповнювати її корисним і захопливим контентом нелегко. Якщо на сторінці публікуватимуть цікаві дослідження, поради з виховання, звіти проведених заходів, то батьки ймовірніше затримаються в групі та поширять матеріали у своїх акаунтах. Інший плюс соцмереж — можливість почути свою аудиторію, отримати зворотний зв’язок і працювати з негативом.
Big Data. Згадана на початку статті технологія допомагає не лише знайти нову аудиторію, а й мотивувати її купувати більше. За допомогою Big Data рішень від Київстар можна:
- створити портрет клієнта;
- сегментувати аудиторію за захопленнями, статтю, віком тощо;
- знайти нову аудиторію за допомогою Big Data фільтрів або Look-alike алгоритмів;
- побудувати комунікацію з цільовим клієнтом як офлайн, так і режимі реального часу.
Щоб скористатися послугами Big Data від Київстар, залиште замовлення на сайті та почекайте на дзвінок від фахівців компанії. Зважаючи на вашу бізнес-потребу, наші експерти допоможуть правильно підібрати цільову аудиторію й побудувати комунікацію з тими клієнтами, які найбільше зацікавилися продуктом.
Інший варіант, як залучити клієнтів до дитячого центру, — автоматизована платформа для розсилки ADWISOR. Якщо ви знаєте профіль свого ідеального клієнта, то можете самостійно комунікувати з цільовою аудиторією, використовуючи цей інструмент і Big Data-фільтри. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які підпадають під профіль ідеального покупця, характеристики цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на розсилку.