Як залучити клієнтів до дитячого центру?

21 Липня 2021

Маючи бажання подарувати дитині можливість розвиватися, батьки опиняються перед величезним вибором: у який дитячий центр віддати малюка, на які курси відвести? За високої конкуренції зловити й утримати свого відвідувача нелегко, адже задоволеними мають залишитися і маленькі непосиди, і їхні мами й тата. У статті ми розповімо, як залучити клієнтів до дитячого центру, як це працює за допомогою традиційних методів і який альтернативний варіант пропонує компанія Київстар на основі Big Data.

З чого почати: портрет клієнта

Щоб знайти свого ідеального клієнта, якого зацікавить ваш продукт, необхідно знати аудиторію, з якою ви працюєте. Тому важливо створити портрет клієнта —- зібрати характеристики споживача (наприклад, стать, вік, наявність дітей тощо), якого зацікавить ваш продукт. Із дитячими центрами ситуація особлива, оскільки безпосередніми споживачами послуг є діти, але рішення приймають батьки, оцінюючи, наскільки корисним виявився центр для їхнього чада.

Хто приводить дітей у дитячий центр? Найчастіше це мами, які втомилися сидіти в декреті, хочуть мати вільний час для себе або мріють виховати вундеркінда. Але це загальні твердження, реальний портрет залежить від безлічі факторів: від запропонованих послуг до місця розташування центру.

Сучасний помічник для створення портрета ідеального клієнта — Big Data рішення від Київстар. Це аналіз і робота з такими обсягами даних, які класичним методом не обробиш. Big Data працює з даними, легально зібраними оператором мобільного зв’язку, даними з інтернету, соціальних мереж та інших цифрових джерел. Новий бізнес за допомогою інструментів Big Data може знайти та сегментувати нову аудиторію. Тим, хто бажає розширити бізнес знадобиться Look-alike-алгоритм, який, аналізуючи аудиторію, допоможе знайти нових клієнтів, схожих на тих, що вже є.

Класика: як залучити клієнтів до дитячого центру офлайн

Отже, ми знаємо нашого клієнта, знаємо його біль і готові запропонувати йому рішення. Але як про себе розповісти? Є кілька перевірених методів:

  1. Розповсюдження листівок. Допомагає залучити потенційних клієнтів, які живуть або працюють неподалік.
  2. Зовнішня реклама, зокрема яскрава вивіска, наклейки на вікнах, оформлення фасаду та  вхід, який привертає увагу. Все це має підкреслювати дитячу спрямованість закладу та мотивувати малюків і їхніх батьків зайти всередину.
  3. Майстер-класи та пробні уроки. Безкоштовний творчий майстер-клас можна «прив’язати» до великого свята або ж влаштувати без причини. У будь-якому разі це завжди подія, яку обговорюватимуть і діти, і батьки. Доторкнувшись до творчості та познайомившись з іншими дітками та вчителями, дитина захоче повернутися ще раз. Пробні заняття дають багато переваг, як і майстер-класи, але відрізняються вищим рівнем залученості. Дитина безпосередньо бере участь у процесі, батьки тим часом можуть познайомитися з викладачами, дізнатися більше щодо методик, курсів тощо.
  4. Подарунки й акції. Отримувати сюрпризи люблять і дорослі, і діти. Дитина зрадіє фірмовому сувеніру або іграшці, яка вдома хоча б деякий час буде в полі зору і, можливо, нагадає про улюблений центр. Батьки ж оцінять бонуси через знижки або спеціальні пропозиції.

Як залучити клієнтів до дитячого центру за допомогою нових технологій

Сайт. Мати зручний для клієнта сайт — сьогодні не перевага, а норма. Доступна та зрозуміла інформація про дитячий центр і його послуги знизить відтік клієнтів, які не йдуть далі першого кліка. Блог і пізнавальні матеріали про розвиток дітей залучатимуть нових відвідувачів. Можна додати легкі ігри або цікаві добірки, щоб сайт відвідували не лише батьки, а й діти.

Соціальні мережі. Група в соцмережах — це, фактично, безкоштовний інструмент: щоб створити її, інвестування не потрібне, але постійно наповнювати її корисним і захопливим контентом нелегко. Якщо на сторінці публікуватимуть цікаві дослідження, поради з виховання, звіти проведених заходів, то батьки ймовірніше затримаються в групі та поширять матеріали у своїх акаунтах. Інший плюс соцмереж — можливість почути свою аудиторію, отримати зворотний зв’язок і працювати з негативом.

Big Data. Згадана на початку статті технологія допомагає не лише знайти нову аудиторію, а й мотивувати її купувати більше. За допомогою Big Data рішень від Київстар можна:

  • створити портрет клієнта;
  • сегментувати аудиторію за захопленнями, статтю, віком тощо;
  • знайти нову аудиторію за допомогою Big Data фільтрів або Look-alike алгоритмів;
  • побудувати комунікацію з цільовим клієнтом як офлайн, так і режимі реального часу.

Щоб скористатися послугами Big Data від Київстар, залиште замовлення на сайті та почекайте на дзвінок від фахівців компанії. Зважаючи на вашу бізнес-потребу, наші експерти допоможуть правильно підібрати цільову аудиторію й побудувати комунікацію з тими клієнтами, які найбільше зацікавилися продуктом.

Інший варіант, як залучити клієнтів до дитячого центру, — автоматизована платформа для розсилки Business Data Solution. Якщо ви знаєте профіль свого ідеального клієнта, то можете самостійно комунікувати з цільовою аудиторією, використовуючи цей інструмент і Big Data-фільтри. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які підпадають під профіль ідеального покупця, характеристики цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на розсилку.