Головна / Новини / Бізнес рішення / Залучати, а не дратувати: як створити ненав’язливу SMS-розсилку для клієнтів?

Залучати, а не дратувати: як створити ненав’язливу SMS-розсилку для клієнтів?

Залучати, а не дратувати: як створити ненав’язливу SMS-розсилку для клієнтів?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
06 Липня 2022
Бізнес рішення

Станом на червень 2022 року понад 33% компаній уже адаптувалися до нових умов і мають подальшу стратегію дій. Саме тому фокус уваги повертається до процесу залучення клієнтів. Одне з маркетингових рішень для цього — SMS-розсилка. Як правильно провести таку промокампанію?

 
Для того, щоб SMS-розсилка давала найбільшу користь, варто знати про певні нюанси такого інструменту. Адже розсилки повідомлень можуть як допомагати майстерно залучати клієнтів, так і, навпаки, зменшити їхню лояльність до бренду. Тому особливо зараз, під час складного для всіх українців періоду, кожна рекламна комунікація має бути ненав’язливою, обережною, з турботою про клієнта та якомога більше відповідати його актуальним потребам.

Для організації ефективної SMS-розсилки потрібно відповісти на кілька запитань: яку саме інформацію ви бажаєте донести до клієнта, як її сформулювати у привабливому тексті, за допомогою якого інструменту організувати розсилку, де знайти базу клієнтів, якщо у вас її ще немає, хто налаштовуватиме розсилки?

Насамперед визначте, яку саме інформацію ви хочете донести до клієнта в SMS-повідомленні. Можливо, ви відновили роботу свого магазину, переїхали та змінили адресу, змінились години роботи? Або ж з’явились знижки на товари та послуги, нові акційні пропозиції? Про все це можна сповістити клієнтів. У кожної компанії завжди знайдеться свій привід зробити проморозсилку.
Далі питання: як організувати розсилку? Можна, звичайно, звернутися до маркетингових агенцій, які налаштують будь-яку промокампанію. Проте це може бути довго і позначитися на вашому бюджеті, одним словом — дорого. А чи є можливості для СМС-маркетингу з меншими витратами часу та ресурсів?

Насправді сьогодні є можливість зробити все самостійно і не маючи спеціальних навичок чи фаху маркетолога — є автоматизовані системи, з якими розсилку можна налаштувати й відправити буквально у кілька кроків. І навіть якщо у вас ще немає напрацьованої бази клієнтів, це теж не проблема — тут також є спеціальні рішення, які за певними параметрами допомагають підібрати необхідну вам потенційну аудиторію та зробити розсилку.

Як користуватися автоматизованою платформою для розсилок?

Самостійно організувати проморозсилку та автоматизовано відправляти клієнтам SMS щодо новин вашої компанії ви зможете за допомогою платформи ADWISOR. Вона дозволяє сповіщати як клієнтів зі своєї напрацьованої бази, так і створювати розсилку для нової потенційної аудиторії, яка найімовірніше зацікавиться вашою пропозицією.

Як налаштувати проморозсилку, якщо у вас є своя база з контактами клієнтів?

    Ще до початку промокампанії ви можете отримати альфа-ім’я для підпису відправника. Рекомендуємо його використовувати, адже деякі люди не довіряють СМС, які надходять з невідомого номеру. Це зручно ще й тому, що вам не доведеться витрачати символи в тексті повідомлення на назву вашої компанії. Далі:

  • Оберіть тип сповіщень, які ви будете відправляти — SMS чи Viber.
  • Завантажте наявну базу з Excel, CSV чи TXT файлів до платформи ADWISOR.
  • Наступний крок — напишіть влучний текст сповіщення. Про те, що краще писати в тексті повідомлення, а що ні, поговоримо далі.
  • Тепер слід запланувати час, коли ваш текст, перевірений модератором, буде відправлений клієнту, і дочекатись старту розсилки.
  • По завершенні розсилки вартий уваги крок – отримати статистику та проаналізувати її ефективність.

Як організувати SMS-розсилку, якщо у вас не сформована своя база клієнтів або ви бажаєте залучити нових?

  • По-перше, подумайте, хто є вашими клієнтами: це жінки чи чоловіки, чи мають вони дітей, чим захоплюються? Створіть уявний портрет клієнта.
  • Далі оберіть цю аудиторію за допомогою Big Data-фільтрів, які доступні на платформі. Тут можна вказати вік, стать, наявність дітей, наявність тварин, тип гаджета, вподобання — усього приблизно 40 параметрів.
  • Для проведення розсилки можна обрати територію в радіусі від пів метра до цілого району або навіть міста чи області — залежно від того, де знаходиться ваш магазин або певна зона доставки товарів.
  • Потім оберіть дату та час відправки SMS.
  • Отримайте статистику по завершенні проморозсилки для подальшого аналізу.

Якщо все правильно налаштувати, то завдяки таким персоналізованим повідомленням можна досягти максимальної конверсії.

Важливо, що цей тип розсилки здійснюється на базу абонентів Київстар, які надали згоду на отримання промосповіщень за програмою «Мої знижки».

Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

 

Який має бути текст повідомлення для розсилок?

SMS-повідомлення дозволяє вмістити 70 символів кирилицею чи 160 — латиницею. Водночас через канал Viber можна відправити повідомлення довжиною до 1000 символів. Але зверніть увагу на кілька рекомендацій щодо того, що писати в рекламному сповіщенні, а від чого краще утриматися:

  • Тактовність завжди у моді. Не заведено звертатись до клієнта в СМС тільки за прізвищем або на ти. Повідомлення, яке починається з імені клієнта (якщо ви впевнені, що це вірна інформація) скоріше приверне його увагу та спонукатиме до продовження читання. Адже клієнт відчуватиме, що текст створений персонально для нього.
  • Аудиторію можна класифікувати за останніми покупками, датою, даними, зібраними в анкетах або на сайті. Завдяки цьому можна враховувати, що саме зараз буде доречним для певних груп клієнтів. Наприклад, якщо людина придбала смартфон, у повідомленні їй можна запропонувати купити чохол, навушники або повербанк. Таке персоніфіковане спілкування найбільш ефективне.
  • Короткі тексти сповіщень легше усвідомити, особливо, якщо клієнти отримали SMS на роботі, в дорозі або під час важливих справ. Не перенавантажуйте промотекст. Натомість надайте клієнту лаконічну та корисну інформацію, яку можна прочитати за пару секунд.
  • Не використовуйте у тексті незрозумілі скорочення, специфічні терміни та абревіатури. Утримайтесь від кількох знаків оклику, питання, не перебільшуйте з вживанням лише великих літер у тексті. Вони створюють уявлення, ніби ви кричите на клієнта.
  • Для просування бренду використовуйте альфа-ім’я, логотип компанії. Залиште інформацію, як з вами зв’язатися: номер телефону, скорочене посилання на ваш сайт, адресу закладу.
  • До Viber-повідомлення можна додати більш детальний опис товару чи послуг, обрати стиль тексту, продемонструвати товар за допомогою картинки, помістити у кінці тексту кнопку з закликом до дії, наприклад, «Купити» з посиланням на сайт.

Ці поради допоможуть вам створити максимально ефективну проморозсилку та залучити ще більше клієнтів. Щоб використовувати платформу для самостійної розсилки SMS та Viber-повідомлень ADWISOR, залишайте заявку на сайті Київстар.

Теги
Підписатись на розсилку