переговорные-практики-для-менеджеров_big

Програма в рамках напрямку «People Management» (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні)

Мета програми

Надати знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються

Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін

Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами

Сформувати у учасників розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності

Формат проведення

Задля надання учасникам можливості набути впевненості у використанні практичних навичок,майже 50% програми проводиться в режимі симуляцій спорів. Фабули для спорів побудовані на реальних подіях з досвіду тренерів УЦМ.

Симуляції будуть супроводжуватися коучингом. Програму проводять три тренери, що створює можливість для кожного учасника отримати індивідуальний зворотній звязок та рекомендації щодо подальшого вдосконалення набутих навичок.

Симуляційні сесії перемежовуються з груповими дискусіями щодо основних складнощів застосування медіаційних компетенцій: створення і підтримка нейтральності; дотримання конфіденційності процесу (у разі застосування процедури медіації) і результату розв’язання спору; як мати справу зі складними співробітниками; створення креативних і прийнятних для всіх рішень.

Програмою передбачено практичні вправи на відпрацювання окремих медіаційних, комунікаційних навичок, а також тест, який дозволяє визначити свій власний управлінський стиль поведінки у конфліктній ситуації. 

Що отримають учасники

Навчитеся приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, які будуть впроваджувати ці рішення в організації;

Дізнаєтеся, як підвищити якість управління відносинами в організації;

Створите додаткову добавлену вартість для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, які будуть залишатися актуальними на протязі тривалого часу;

Збільшите ефективність комунікацій в організації;

Зможете вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, протягом одного дня, що заощадить цінний час менеджерів;

Навчитеся розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їх профілактику;

Зможете розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими; Навчитеся управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками;

Дізнаєтеся як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив;

Навчитесь застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються;

Дізнаєтеся як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік.

Контактна особа

Анастасія Заіченко,
Координатор Українського Центру Медіації
тел./факс: [050] 505 2562
E-mail: az@kmbs.com.ua

 
10.07.2015
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА