ПЕРЕГОВОРНІ ПРАКТИКИ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВДетальніше

Програма в рамках напрямку «People Management» (Управління людьми) про управління відносинами й конфліктами в організації (3 дні).

Аудиторія програми
Управлінці, які прагнуть:

  • Навчитися приймати управлінські рішення, поєднуючи інтереси організації і тих менеджерів, які будуть впроваджувати ці рішення в організації
  • Дізнатися, як підвищити якість управління відносинами в організації
  • Створити додаткову добавлену вартість для вашої організації шляхом запровадження більш ефективного менеджменту і відпрацювання рішень, які будуть залишатися актуальними на протязі тривалого часу
  • Збільшити ефективність комунікацій в організації
  • Вирішувати внутрішні довготривалі спори і конфлікти ефективно та швидко, протягом одного дня, що заощадить цінний час менеджерів
  • Навчитися розпізнавати конфлікти на ранній стадії та здійснювати їх профілактику
  • Розв’язувати складні міжособистісні конфлікти між керівниками, а також між керівниками і підлеглими; Навчитеся управляти емоційно складними стосунками з метою послаблення напруги між співробітниками
  • Дізнатися як вибудовувати стосунки з особами, які чинять супротив
  • Навчитися застосовувати навички медіації та здійснювати фасилітацію процесу конструктивного вирішення питань, що обговорюються
  • Дізнатися як здійснювати консультаційну підтримку інших осіб щодо ефективного застосування медіаційних технік

Що дає програма?

  • Знання щодо необхідних медіаційних компетенцій, таких як управління відносинами, процесом переговорів, одночасно концентруючи увагу на змісті питань, що обговорюються
  • Відпрацювання навичок прийняття управлінських рішень, які базуються на інтересах залучених до процесу переговорів в організації сторін
  • Відпрацювання навичок ефективного вирішення конфліктів між співробітниками, та між організацією та клієнтами, партнерами
  • Розуміння, що застосування медіаційних компетенцій заощаджує час менеджера, покращує мотиваційний клімат в організації, підвищує вірогідність самостійного виконання досягнутих домовленостей, що в цілому впливає на зменшення вартості конфлікту для компанії і підвищення її конкурентоздатності

Викладачі та експерти:
Викладач kmbs — Галина Єрьоменко, керівник УЦМ
Викладач Українського Центру Медіації — Ольга Шепель

Контактна особа
Пилип Бражко
Менеджер Українського Центру Медіації
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: ph@kmbs.ua

22.03.2016
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА