Популярно

Писати простоПридбати квиток необхідно заздалегідь за посиланням

Вміння ясно і легко викласти свої думки «на папері» є досить рідкісним сьогодні. Але безперечно, для успішної реалізації в багатьох професіях воно дає додаткові бонуси. Так, наприклад, PR, маркетинг, журналістику не можна уявити без досвіду добре писати. Також це вміння важливе у випадку, якщо ви керівник і збираєтеся займатися своїм PR у ЗМІ (писати колонки, давати інтерв’ю, тощо). Втім, кожен серед нас, хто планує успішно розвиватися у своїй професії, як мінімум, повинен вміти викладати свої думки в статтях на професійну тематику.

Про що піде мова 2 квітня?

• Навіщо нам вчитися писати? Кому це вміння необхідне?

• Як почати, якщо ніколи не писав: мотиваційні техніки

• Жанри написання і їх особливості

• Структура статті: від заголовка до інфографіки

• Прості правила написання

• Правила редагування

Кому буде корисна лекція?

• Журналістам-початківцям;

• Блогерам;

• PR-фахівцям;

• Маркетологам;

• Керівникам;

… Усім:)

Довідка про спікерів:

Уляна Куликова — тренер і консультант з 7-річним досвідом. Засновник і керівник бізнес-школи Profi. Керівник проекту про стиль Profi Fashion. Колумніст журналу Forbes, Сегодня та інших численних бізнес-порталів.

Ірина Чернявська — експерт з комунікацій, тренер бізнес-школи Profi. Професійний журналіст з великим досвідом роботи в провідних ЗМІ України. Багаторазовий переможець міжнародного конкурсу «Премія ділових кіл PRESSзвание». Автор численних публікацій на професійні теми.

21.03.2016
Что нового
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА