Ми працюємо над тим, щоб зробити сайт україномовним. Слідкуйте за оновленнями!

kmbs Idea Days 1Взяти участь

Успішні відносини з клієнтом — це про взаємовигідність та довгостроковість. І клієнтоорієнтований бізнес сьогодні, звісно ж, прагне будувати саме такі відносини.

Ключовим моментом, який потрібно усвідомлювати: не достатньо лише побудувати такі відносини, а їх потрібно постійно підтримувати та розширювати. А це означає, що відносини компанії з клієнтом — це процес, який триває безперестанно.

І свідченням вдалих взаємин бізнесу з клієнтом є можливість конвертувати їх в унікальний нематеріальний актив .

Ключові моменти:

  • Успішні взаємини з клієнтом: як створювати справжню цінність для клієнта?
  • Система взаємодії бізнесу з клієнтом: як будувати ефективну комунікацію?
  • Довгострокові та взаємовигідні відносини: як управляти процесом?

Cпікер: Віталій Ткаченко в маркетингу більше 15 років. З 1999 по 2004 рік отримував досвід як в міжнародному бізнесі, так і українською, на позиціях маркетинг-аналітика, бренд-менеджера, менеджера групи брендів. У 2004 році Віталія Ткаченка запросили в компанію «Оболонь», де він зайняв посаду заступника директора з продажу та маркетингу цієї компанії, де створив і налагодив системну роботу департаменту маркетингу, працював над створенням пивного продуктового портфеля, розробив успішне позиціонування для ТМ «Оболонь», запустив на ринок кілька нових пивних марок (Zibert), без участі рекламних агентств і застосування яскравого креативу. У вересні 2009 року Віталій перейшов на посаду маркетинг-директора в ГК «Верес», де працював над створенням і реалізацією маркетингової стратегії компанії у двох країнах, Україні та Росії. У листопаді 2010 року Віталій повернувся назад в компанію «Оболонь» і став маркетинг-директором. За 19 місяців свого перебування на цій посаді, йому вдалося успішно запустити на ринок України пивний бренд номер один у Великобританії «Carling», «Zlata Praha» та інші. З червня 2012 до жовтня 2013 він обіймав посаду маркетинг — директора «Еко-Маркет». За півтора року роботи вдалося суттєво змінити зовнішній і внутрішній вигляд магазинів, змінити рекламну комунікацію, ввести ряд ініціатив щодо поліпшення якості обслуговування споживачів, підготуватися до перезавантаження програми лояльності. З листопада 2013 року по сьогоднішній день займає посаду директора з маркетингу компанії WOG-рітейл. Одним з головних досягнень за 9 місяців роботи став запуск проекту «Найкавовіша кава» та низки інших інновацій.

24.03.2016
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА