Популярно

kmbs Idea Days 1Дізнатися більше про подію

  • Ключові питання:
  • Чи може компанія показати свій рівень сервісу через соціальні мережі?
  • Як реагувати компанії на негативні відгуки в соцмережах, особливо тоді, коли вони, швидше за все, неправдиві?
  • Часові рамки відповіді на коментарі та чи потрібно відповідати на «неадекватні» відгуки?

Також працюватимемо  над прикладами високого рівня сервісу в соціальних мережах.

Cпікер: Анастасія Владичинська — з 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок — комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа
Іван Горох
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (063) 564 00 52
email: goro@kmbs.ua

08.04.2016
Что нового
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА