Ми працюємо над тим, щоб зробити сайт україномовним. Слідкуйте за оновленнями!

Працівники – головна цінність компанії

Будь-яка компанія, щоб бути успішною, має турбуватися про власний персонал. Звичайно, важливих складових багато, повинно враховуватися все: маркетинг, логістика, якість товару тощо, але співробітник — понад усе.
Півтора роки тому ми перейшли з франчайзингу під парасольку JYSK Nordic. Від нас такий перехід вимагав доволі серйозних зусиль, адже слід було терміново закрити вакансії, яких раніше не було — аудиторів, HR-спеціаліста, national concept координатора, sales & marketing координатора, чимало інших. Наша організація тоді була значно меншою, всього 10 магазинів. Багато співробітників виконували по декілька функцій на додаток до основної. Оскільки планувався динамічний розвиток і швидка та широка експансія, треба було активно залучити нових людей.
В результаті штат офісу виріс удвічі. Кількість відкритих магазинів теж зросла більше ніж в 2 рази. Паралельно по всій Україні підбирали і функціональних менеджерів, і нових працівників для роботи в магазинах. Зважаючи на темпи зростання, ми відвели собі дворічний термін трансформації компанії та адаптації до корпоративних стандартів JYSK. При цьому, як ніколи, для нашої компанії було важливо зберегти корпоративну культуру і ставлення людей до своєї праці. Ми хотіли, аби робоча атмосфера залишалася такою, як і раніше. Але відстояти її на належному рівні з новими людьми доволі важко.
Якщо подивитись на JYSK vision з точки зору працівника, компанія прагне «бути безперечно першим вибором серед роботодавців у секторі роздрібної торгівлі». Тобто ми хочемо бути роботодавцем-мрією для будь-якого співробітника. Місце роботи в нашій компанії має бут привабливим та вигідним для людей. І питання не лише в заробітній платі. Хоча і в цьому ми намагаємося не відставати. Зокрема, у квітні 2014-го ми підняли заробітну платню. Звичайно, ми не мали змоги проіндексувати її відповідно до інфляції, але ми підняли ставки настільки, наскільки це було можливо. Це також суттєвий індикатор ставлення компанії до своїх співробітників.
Два місяці тому ми провели дослідження, яке виявило, що в нас найкраща лояльність персоналу до компанії серед усіх 36 країн, де присутній JYSK. Такі дослідження проходять у всіх місцевих «Юсках» в різних країнах кожні два роки. Це вкрай важливо для планування стратегії управління людськими ресурсами. Результати цих досліджень допомагають нам на цілий рік вперед продумати роботу та наші HR-інструменти таким чином, щоб український «юсківець» був задоволеним своїм місцем у нашій компанії. Я вважаю, що в JYSK саме висока лояльність працівників створює відмінність нашої мережі від конкурентів. І ставлення до співробітника — завжди для нас пріоритетне питання в розвитку на ринку торгівлі. Від цього виграє не лише керівництво, але й споживачі.
Загалом ми постійно ведемо системну роботу зі штатом. Проводимо змагання серед магазинів, семінари, організовуємо поїздки, корпоративи, робимо подарунки, визначаємо кращих за професією, даємо премії тощо. Ми часто навідуємося до магазинів, запитуємо в персоналу, що їм потрібно для комфортної роботи, отримуємо відповідь, і весь час працюємо над вдосконаленням внутрішніх процесів та умов праці. Коли це системно — люди знають, що до них дослухаються, що їх чують. Це впливає на рівень ставлення персоналу до компанії. Коли працівники бачать, що те, що декларується в компанії, поділяється й виконується керівництвом, їм набагато простіше долучитися до цінностей компанії. І люди завжди мають простий вибір — або працювати відповідно до стандартів, або полишити компанію. Хоча люди з нашої компанії (як показала практика) звільняються вкрай рідко. Зокрема, результати дослідження по рівню задоволеності працівників (зазначу, що проводить його стороння компанія) свідчать, що 95% працівників лояльні до «JYSK Україна» і надалі хочуть працювати з нами. Це є результатом дуже кропіткої щоденної праці кожного керівника зі своїм персоналом, де наш стиль управління базується на засадах поваги та довіри одне до одного.

01.04.2013
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА