Придбати квиток необхідно заздалегідь за посиланням
На сьогоднішній день тема «Бренд» покликана творити чудеса з будь-яким продуктом, будь то ви самі і ваше позиціонування, або ваш бізнес (продукт), яким ви займаєтеся. Володіючи коректною інформацією в рамках даної теми, ми можемо створити себе «з нуля», або зробити новий образ, або голосно заявити Світу про свій проект. Ми можемо виділитися з натовпу, правильно позиціонувати свій продукт на ринку.
15 травня в рамках практичного воркшопу ви отримаєте і систематизуєте всі сучасні знання та навички, а також потренуєтесь в написанні своїх особистих бренд-стратегій.
Практикум обіцяє бути: актуальним, корисним, фановим.
Для кого буде корисно:
Це означає, що наш воркшоп буде корисний — ВСІМ!
Програма практикуму:
Формат проведення: мінімум теорії, максимум практики! Робота з індивідуальними кейсами, робота в групах, брейншторм.
В результаті воркшопу ви отримаєте конкретну стратегію просування себе (свого продукту) в соціальному просторі.
Тренери:
Каменєва Юлія — тренер бізнес-школи Profi, директор з маркетингу компанії Monsanto Ukraine. Теоретичні знання набувала в Університеті ім. Тараса Шевченка, на факультеті міжнародних відносин, за спеціальністю «Міжнародний бізнес», зі спеціалізацією «Міжнародний маркетинг». Практичне застосування теорії знань знайшла в компанії Philip Morris International, Procter & Gamble, Bosch and Siemens, Monsanto Ukraine.
Куликова Уляна — засновник і керівник бізнес-школи Profi, проекту Profi Fashion, колумніст Forbes, Сегодня. Має дві вищі освіти. Довгий час вчилася і працювала в Європі. Володіє значним практичним досвідом роботи в реальному бізнесі (міжнародна економіка). Близько 10 років веде авторські тренінги, семінари, лекції та майстер-класи. Останні 5 років займається своїми успішними проектами.