Популярно

створенню-свого-бренду-1Придбати квиток необхідно заздалегідь за посиланням

На сьогоднішній день тема «Бренд» покликана творити чудеса з будь-яким продуктом, будь то ви самі і ваше позиціонування, або ваш бізнес (продукт), яким ви займаєтеся. Володіючи коректною інформацією в рамках даної теми, ми можемо створити себе «з нуля», або зробити новий образ, або голосно заявити Світу про свій проект. Ми можемо виділитися з натовпу, правильно позиціонувати свій продукт на ринку.

15 травня в рамках практичного воркшопу ви отримаєте і систематизуєте всі сучасні знання та навички, а також потренуєтесь в написанні своїх особистих бренд-стратегій.

Практикум обіцяє бути: актуальним, корисним, фановим.

Для кого буде корисно:

  • для тих, хто відкриває свій бізнес;
  • для тих, хто хоче отримати новий поштовх у розвитку свого проекту;
  • для тих, хто хоче виділятися з натовпу;
  • для усіх, хто хоче перестати бути посередністю і навчитися голосно заявляти про себе!

Це означає, що наш воркшоп буде корисний — ВСІМ!

Програма практикуму:

  • Що таке правильний селф-брендинг
  • З чого почати роботу з образом (продуктом)
  • Позиціонування або self-placement
  • Канали комунікації в соціумі
  • Стратегії просування бренду і як вибрати найефективнішу для вашого кейсу
  • Пастки на шляху
  • Нові віяння в маркетингу і PR при створенні свого бренду
  • Коли і навіщо треба робити ребрендинг
  • Майбутнє селф-бренду в розрізі тенденцій діджиталізаціі, персоналізації і глобалізації

Формат проведення: мінімум теорії, максимум практики! Робота з індивідуальними кейсами, робота в групах, брейншторм.

В результаті воркшопу ви отримаєте конкретну стратегію просування себе (свого продукту) в соціальному просторі.

Тренери:

Каменєва Юлія — тренер бізнес-школи Profi, директор з маркетингу компанії Monsanto Ukraine. Теоретичні знання набувала в Університеті ім. Тараса Шевченка, на факультеті міжнародних відносин, за спеціальністю «Міжнародний бізнес», зі спеціалізацією «Міжнародний маркетинг». Практичне застосування теорії знань знайшла в компанії Philip Morris International, Procter & Gamble, Bosch and Siemens, Monsanto Ukraine.

Куликова Уляна — засновник і керівник бізнес-школи Profi, проекту Profi Fashion, колумніст Forbes, Сегодня. Має дві вищі освіти. Довгий час вчилася і працювала в Європі. Володіє значним практичним досвідом роботи в реальному бізнесі (міжнародна економіка). Близько 10 років веде авторські тренінги, семінари, лекції та майстер-класи. Останні 5 років займається своїми успішними проектами.

25.04.2016
Что нового
комментарии
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА