Що важливо для репутації? Найголовніше — це те, що компанія виконує свої зобов’язання. Щоденно. Завжди. Чи це реалістично? Звичайно, бувають різні непередбачувані ситуації. Буває, що й банкомат не працює, можливі перебої у зв’язку. Було таке, що два відділення банку у Чернівцях через повінь не працювали декілька днів. Всяке бувало. Але було чітке розуміння, що команда докладає максимум зусиль, щоб виправити ситуацію у найкоротші терміни.
Велику роль має наша програма безперервності процесів, яка спрямована на найскоріший пошук альтернатив, заміну обладнання тощо. Добра репутація, а її наслідком є довіра клієнтів, може бути створена лише за допомогою якісного щоденного обслуговування і негайного реагування на виклики.
Саме тому найкраща інвестиція, яку може зробити банк у свою репутацію, — це його персонал. Дана інвестиція означає і справедливу винагороду, і навчання, і своєчасне інформування про те, що відбувається у компанії. Персонал має бути поінформованим. У цьому, власне, і полягає важлива роль керівника — інформувати про те, де ми є, і що ми робимо. Треба бути відвертим з колективом, розповідаючи їм, чого чекати. Це сприяє формуванню внутрішнього та зовнішнього іміджу банку, від якого можна чекати саме те, що він обіцяє.
Підсумовуючи, скажу, що важливо не лише створити добру репутацію, а й постійно підтримувати її на високому рівні.

01.12.2014
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА