Репутаційні втрати: що робити, щоб їх не було та як діяти, коли вони вже є?
Репутація компанії — це бізнес-актив, яким необхідно вміло управляти. Як діяти, якщо репутації компанї було завдано шкоди та як управляти репутаційними втратами?
Ключові питання:
Як попередити репутаційні втрати та запобігти їм?
Як визначити масштаби втрати та обрати відповідні інструменти?
Як працювати з лідерами думки в публічному просторі?
На який негатив реагувати не варто і чому?
Спікер: Марина Стародубська, викладач та керівник напрямку PR в Києво-Могилянській бізнес-школі, керуючий партнер комунікаційної компанії TLFRD Україна
Місце: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, поверх 4