Репутаційні-втрати-що-робити,-щоб-їх-не-було-та-як-діяти,-коли-вони-вже-єBIG1

Репутаційні втрати: що робити, щоб їх не було та як діяти, коли вони вже є?

Реєстрація

Репутація компанії — це бізнес-актив, яким необхідно вміло управляти. Як діяти, якщо репутації компанї було завдано шкоди та як управляти репутаційними втратами?

Ключові питання:

Як попередити репутаційні втрати та запобігти їм?

Як визначити масштаби втрати та обрати відповідні інструменти?

Як працювати з лідерами думки в публічному просторі?

На який негатив реагувати не варто і чому?

Спікер: Марина Стародубська, викладач та керівник напрямку PR в Києво-Могилянській бізнес-школі, керуючий партнер комунікаційної компанії TLFRD Україна

Місце: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, поверх 4

30.06.2015
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА