Туризм під час війни. Як галузь виживає та готується до відновлення
9 серпня 2021 1 хвилина читання

Big Data від Київстар допомагає аналізувати туристичний потік до Прикарпаття

Бізнес-рішення#BigData

Про що:

Управління міжнародної співпраці, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської облдержадміністрації спільно з Київстар реалізувало проект моніторингу міграцій громадян в Івано-Франківській області

За даними дослідження в минулому році Прикарпаття відвідало понад 4 млн туристів-абонентів Київстар* із 23 областей України. Найбільша кількість українських гостей приїжджала в регіон з Львівської (25,27 %), Чернівецької (18,55 %), Тернопільської (17,07 %), Київської (11,10 %) та Закарпатської (7,10 %) областей.

Ми були приємно здивовані даними, отриманими в результаті моніторингу. Оскільки зрозуміли, що досі недооцінювали туристичний потік нашого регіону. За офіційними статистичними даними чисельність туристів і екскурсантів  минулого року була вдвічі меншою – 2,1 млн осіб (без урахування гостей садиб сільського зеленого туризму). Київстар, який має найбільшу абонентську базу в Україні, «побачив» більше – Прикарпаття дуже популярне для внутрішнього і зовнішнього туризму, і нам є над чим працювати в цьому напрямі

Ми були приємно здивовані даними, отриманими в результаті моніторингу. Оскільки зрозуміли, що досі недооцінювали туристичний потік нашого регіону. За офіційними статистичними даними чисельність туристів і екскурсантів  минулого року була вдвічі меншою – 2,1 млн осіб (без урахування гостей садиб сільського зеленого туризму). Київстар, який має найбільшу абонентську базу в Україні, «побачив» більше – Прикарпаття дуже популярне для внутрішнього і зовнішнього туризму, і нам є над чим працювати в цьому напрямі

Віталій Передерко

начальник відділу туризму управління міжнародної співпраці, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської облдержадміністрації

До того ж оператором було зафіксовано 97,6 тис. абонентів закордонних мереж, які приїхали до Прикарпаття з інших країн**. Найбільше гостей – з Російської Федерації (15,26 %), Польщі (14,38 %), Італії (9,52 %), Молдови (7,36 %), Естонії (6,68 %) і Білорусі (6,68 %).

Звісно, варто враховувати, що в отриманих даних є частка так званих трудових мігрантів. Це властиво всім областям Західної України

Звісно, варто враховувати, що в отриманих даних є частка так званих трудових мігрантів. Це властиво всім областям Західної України

Віталій Передерко

начальник відділу туризму управління міжнародної співпраці, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської облдержадміністрації

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Цікавим фактом стало і те, що загалом Прикарпатський регіон популярний для туристичних поїздок протягом усього року. Піковий сезон для гостей з України – літо, це понад 1,3 млн осіб, менше приїжджають навесні – 0,9 млн осіб. Та сама тенденція спостерігається і серед іноземців – 29,9 тис. осіб влітку і 19,2 тис. навесні.

Результати моніторингу дозволять місцевій владі надати більше уваги маркетинговій політиці туристичних напрямків для залучення туристів з тих областей України, звідки зараз їдуть менше.

Київстар не вперше на основі великих даних (Big Data) будує аналітику, яка допомагає областям України в їх подальшому розвитку. Наша компанія мала позитивний досвід співпраці з Одеським та іншими регіонами, тепер приєдналася Івано-Франківська область. Ми раді бути причетними до нових підходів у державному управлінні та плануванні майбутніх кроків на підставі аналізу об’єктивних даних. Київстар завжди відкритий до співпраці і реалізації інноваційних проектів

Київстар не вперше на основі великих даних (Big Data) будує аналітику, яка допомагає областям України в їх подальшому розвитку. Наша компанія мала позитивний досвід співпраці з Одеським та іншими регіонами, тепер приєдналася Івано-Франківська область. Ми раді бути причетними до нових підходів у державному управлінні та плануванні майбутніх кроків на підставі аналізу об’єктивних даних. Київстар завжди відкритий до співпраці і реалізації інноваційних проектів

Євген Кражан

директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар

*Для аналізу використовувалися дані із голосових, sms та інтернет-активностей абонентів мережі Київстар за 2016 рік.

** Для аналізу використовувалися дані із голосових, sms та інтернет-активностей абонентів мережі Київстар за 2016 рік.

Бізнес-рішення#BigData

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#БігДата
#ADWISOR#BigData#Look-alike#Viber#SMS#СмсРозсилка#Heatmap#Бізнес#Клієнт#ПортретКлієнта#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#Геоаналітика#Теплокарта#Бізнес-аналітика
#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#Геоаналітика#Heatmap
#BigData#КиївстарДляДержави#БігДата
#Бізнес#Look-alike#BigData#БігДата#СмсРозсилка#SMS#ПортретКлієнта#Геоаналітика#Теплокарта#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#КиївстарДляДержави
#Київстар#Розвиток#ЦифровіТехнології#BigData#БігДата
#МобільнийЗв'язок#Київстар#Тренд
#BigData#Інновації#Роумінг#БігДата#Рішення#МобільнийЗв'язок

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку