ADWISOR: чим бізнесу допоможе таргетована розсилка
2 липня 2021 7 хвилин читання

ADWISOR: чим бізнесу допоможе таргетована розсилка

Огляди рішень#ADWISOR#СмсРозсилка#SMS#ТаргетованіРозсилки#BigData#БігДата

Про що:

Таргетована SMS-розсилка — ефективний метод просування товарів або бізнес-послуг, орієнтованих на конкретну цільову аудиторію. Завдяки інструменту ADWISOR від Київстар можна знайти зацікавлених покупців і налагодити з ними комунікацію. Використовуючи таргетинг, більше не потрібно робити масову розсилку на тисячі повідомлень, що допоможе скоротити витрати на просування і водночас збільшити продажі.

Зміст

Особливості таргетованої розсилки

ADWISOR від Київстар

Канали для таргетованої розсилки

Користь ADWISOR для бізнесу

Міфи про таргетовану розсилку

Особливості таргетованої розсилки

Таргетована розсилка — це «націлене» на конкретну аудиторію розсилання рекламних повідомлень з урахуванням її ключових характеристик, наприклад, статі, віку, місця проживання. Це допомагає оптимізувати витрати на промокампанію і донести інформацію потенційним клієнтам, зацікавленим у пропозиції бізнесу.

Головні переваги таргету:

  • точність і влучність попадання;
  • швидкість просування, незалежно від бюджету;
  • невисока вартість у порівнянні з повномасштабною промокампанією;
  • можливість вимірювання результативності.

Визначити ЦА і її потреби для правильного налаштування таргетованої розсилки допоможе технологія Big Data. Це величезні масиви інформації, які завдяки сучасним можливостям техніки та data-аналізу перетворилися на ефективний бізнес-інструмент для просування компаній.

Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає, і не продає персональні дані абонентів третім особам.

Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS-розсилок

SMS розсилка на потенційних клієнтів. Вибирайте та таргетуйте аудиторію використанням Big Data параметрів. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

ADWISOR від Київстар

На базі технології Big Data компанія Київстар створила автоматизований інструмент для пошуку релевантної аудиторії та проведення таргетованої розсилки — ADWISOR. Сервіс фільтрує абонентів мобільного оператора за заданими критеріями та створює список потенційних клієнтів, а також допомагає знайти нових поблизу.

Смартфільтри ADWISOR:

  • соціально-демографічні (вік, стать);
  • географічні (розсилка в заданому радіусі, місті, регіоні або країні);
  • поведінкові (використання інтернету, інтереси абонентів);
  • часові (вибір оптимального часу для реклами товару. Наприклад, для бізнес-ланчу — це будні дні 12:00-15:00);
  • тип і параметри гаджета (кнопковий телефон, смартфон, операційна система пристрою).

Смартфільтри можна використовувати для проведення таргетованої розсилки по своїй базі, якщо всі клієнти бізнесу є абонентами Київстар. Для цього потрібно прикріпити файл із наявним переліком контактів і застосувати до неї фільтри.

Також можна провести розсилку базою телеком-оператора, в якій зібрані контакти абонентів Київстар, що дали згоду на отримання рекламних повідомлень в рамках програми «Мої знижки». Головне — правильно визначити зацікавлену аудиторію і скласти пропозицію, яка приверне увагу потенційного клієнта.

Переваги сервісу:

  • гнучка система управління через вебінтерфейс;
  • клієнт самостійно вибирає бюджет своєї рекламної кампанії;
  • набір повідомлень і кирилицею, і латиницею;
  • статистика ефективності таргету (можна проаналізувати та доопрацювати розсилку, змінити рекламну стратегію і зробити новий запуск);
  • повна конфіденційність для компаній і абонентів.

Наприклад, потрібно налаштувати розсилку для салону краси в Києві. Акція — двотижнева знижка 10% на популярні жіночі стрижки. Перший варіант — робити масову розсилку всім клієнтам салону, зокрема й чоловікам. Другий — скористатися можливостями та смартфільтрами ADWISOR. У цьому випадку можна вибрати як ЦА для розсилки жінок від 18 до 65 років з Києва, які живуть або працюють поблизу від салону. Так ми оптимізуємо бюджет кампанії, збільшимо її ефективність і не будемо набридати рекламними повідомленнями, тим, кому вони не цікаві.

Канали для таргетованої розсилки

Попри популярність інтернет-просування, текстові повідомлення гарантують високу точність комунікації. SMS приходять і на кнопкові телефони, і на смартфони, тому бізнес не втрачає жодного потенційного покупця. Людина почує звуковий сигнал і побачить ім’я відправника і заголовок. За регулярної комунікації бренд стане впізнаваним, а клієнт — більш лояльним.

Київстар пропонує два варіанти відправлення таргетованої розсилки ADWISOR:

  1. SMS

Повідомлення мають бути максимально короткими та яскравими, оскільки кількість символів обмежена. Важливо відразу зачепити увагу одержувача, щоб він захотів відкрити SMS. Плюси: доступна ціна, швидкість доставки та відгуку, реальна база номерів, використання геолокації.

2. Viber

На відміну від коротких СМС, у Viber можна відправляти довгі повідомлення з докладним описом товарів, послуг, деталями акції тощо. Можна прикріпити зображення, посилання, додати емодзі, використовувати різні стилі текстів, адже красиве візуальне оформлення теж впливає на продажі. За статистикою, повідомлення в месенджерах читають частіше, ніж розсилку поштою.

Користь ADWISOR для бізнесу

Таргетована розсилка допомагає завжди бути на зв’язку з клієнтами, інформувати про майбутні акції та новинки. Розглянемо основні завдання цього інструмента в маркетингу.

Швидке підвищення продажів

Для СМС-розсилки не потрібно вибудовувати воронку продажів і прогрівати клієнтів. Досить вчасно нагадати про себе і зробити вигідну пропозицію для покупців. Наприклад, відділу продажів потрібно виконати план, а залишився всього тиждень. В такому випадку можна розіслати повідомлення потенційним клієнтам про акцію з обмеженим терміном дії або зробити вартість товару, послуги нижче, ніж у конкурентів.

Анонс або презентація

Повідомляйте заздалегідь про запуск нової продукції або відкриття торговельної точки, офісу. Запропонуйте клієнтам знижки, розіграші або приємні призи у разі покупки на певну суму. Важливо не тільки залучити покупців, але і зберегти їх лояльність.

Продаж недорогих товарів

Таргетована розсилка — спосіб просування з оптимальним співвідношенням ціна-якість. Якщо продукція коштує порівняно дешево, немає сенсу запускати дорогу рекламу. Навіть у разі гарного попиту вона навряд чи окупиться, на відміну від таргету.

Пошук клієнтів

Застосовуйте машинні алгоритми для пошуку look-alike аудиторії. Створюйте власну клієнтську базу або скористайтеся даними Київстар — найбільшого агрегатора інформації в Україні.

Ретаргетинг

Як правило, у компаній є сайти, інтернет-магазини та соціальні мережі, які також спрямовані на рекламу і продаж товарів або послуг. Використовуйте таргетовану SMS-розсилку як міст між клієнтами та іншими бізнес-майданчиками. Так компанії зможуть взаємодіяти з покупцями через різні канали зв’язку.

Нагадування про заходи

Багато брендів влаштовують акції, пов’язані з важливими датами. Наприклад, перед жіночими святами магазини можуть зробити вигідну пропозицію на покупку квітів, ювелірних прикрас та іграшок. Також таргетована розсилка нагадує про наближення концертів, спортивних змагань, курсів та інших заходів.

Міфи про таргетовану розсилку

Таргетована SMS-розсилка — це ефективний інструмент просування для компаній. Однак існує багато міфів про такий спосіб реклами.

СМС-розсилка — це спам

Мета сучасного бізнесу — приносити клієнтам користь, а не розсилати непотрібний спам. Тільки в такому випадку можна отримати лояльну аудиторію, а не роздратовану. До того ж перед початком кампанії в ADWISOR тексти модеруються і розсилаються тільки тим абонентам, які погодилися на отримання рекламних пропозицій.

Геотаргетинг — це стеження за абонентами

Щоб визначити локацію користувача, використовуються найближчі станції Київстар, а не спеціальні пристрої для відстежування. Мобільний оператор не знає, де конкретно проживають, працюють або відпочивають абоненти. Станція визначає місцеположення людини, лише коли вона потрапляє в зону її видимості.

Таргетована розсилка порушує конфіденційність

Київстар суворо дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає дані абонентів третім особам. Всі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих даних.

Інструмент ADWISOR від Київстар — вигідне рішення для розвитку малого, середнього та великого бізнесу. Автоматизована платформа допоможе відшукати нову релевантну аудиторію, а також подбає про наявних клієнтів. Завдяки таргетованій SMS-розсилці можна запустити швидку й ефективну рекламну кампанію з меншими витратами на просування.

Огляди рішень#ADWISOR#СмсРозсилка#SMS#ТаргетованіРозсилки#BigData#БігДата

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#СмсРозсилка#ADWISOR#SMS#Viber
#ADWISOR#SMS#Viber#СмсРозсилка
#BigData#ADWISOR#Look-alike#ПортретКлієнта#СмсРозсилка#БігДата#МобільнийЗв'язок#ІнтернетДляБізнесу#Інтернет#Технології#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#SMS
#ADWISOR#BigData#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#SMS#СмсРозсилка#Сегментація
#BigData#ADWISOR#SMS#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#ТригерніРозсилки#БігДата#СмсРозсилка#Бізнес
#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#ТаргетованіРозсилки
#ADWISOR#BigData#СмсРозсилка#ТаргетованіРозсилки
Як залучити клієнтів у салон краси?14 квітня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у салон краси?

#BigData#Геоаналітика#Heatmap#Look-alike

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку