Дистанційна робота: особливості та переваги формату
23 червня 2021 7 хвилин читання

Дистанційна робота: особливості та переваги формату

Бізнес-рішення#Робота#Інтернет#Київстар#ATC#Microsoft365#Офіс365#AzureStack#Бізнес-рішення

Про що:

Які виклики очікують бізнес у разі переходу на дистанційну роботу? Для яких сфер підходить такий формат і що допоможе організувати процес?

Зміст

Специфіка віддаленої роботи

Інтернет Київстар: як підключити без додаткової плати

Хто може працювати віддалено

Перспективи дистанційного формату

Специфіка віддаленої роботи

Наприкінці весни майже всі міста України вийшли з локдауну, але немає жодних гарантій, що карантин не повернеться до нас вже цієї осені. Щоб знову не закривати бізнес і не втрачати доходи, керівникам компаній варто заздалегідь підготуватися до переведення працівників на гібридний або повністю віддалений формат роботи. Це дозволить не тільки убезпечити співробітників, але й підвищити їхню ефективність, що в результаті принесе вигоду самій  компанії.

Запорука успіху — правильно організоване віддалене робоче місце для співробітників. По-перше, основа роботи онлайн — це високошвидкісний  інтернет. По-друге, необхідно забезпечити постійний доступ до документів та інших робочих інструментів і ресурсів компанії. По-третє, потрібні захищені та зручні канали комунікації: електронна пошта, сервіс для поведінки групових дзвінків та онлайн-конференцій.

Київстар може забезпечити бізнес усім необхідним. Для своїх корпоративних клієнтів компанія пропонує додатковий бонус — підключення проводового інтернету співробітникам без додаткової плати.

Інтернет Київстар: як підключити без додаткової плати

У абонентів корпоративних тарифів Київстар лінійки Smart є відмінна можливість забезпечити своїх віддалених співробітників швидкісним проводовим інтернетом до 100 Мбіт/с без зайвих витрат. Провайдер може підключити послугу без додаткової плати.

Бізнес оплачує лише послуги мобільного зв’язку відповідно до обраного тарифу. Вигідна пропозиція діє у всіх містах України, де є покриття послуги “Домашній інтернет”/“Персональний інтернет”.

“Ефективна робота навіть поза офісом — актуальна потреба компаній у новій бізнес-реальності. Тому Київстар пропонує своїм клієнтам скористатися вигідною пропозицією — забезпечити працівників якісним домашнім інтернетом для продуктивної роботи команд у віддаленому режимі”, — пояснює Костянтин Вечір, директор із розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар.

Щоб скористатися вигідною пропозицією:

  • Перевірте, чи доступна послуга за адресою, де ви плануєте підключити інтернет. Це можна зробити тут.
  • Залиште заявку на сайті та дочекайтеся дзвінка оператора, який проконсультує з усіх питань.
  • Підпишіть договір у найближчому офіційному магазині Київстар. Це може зробити ФОП за наявності паспорта, координатор з документами, що засвідчують особу, директор або інша уповноважена особа компанії з паспортом та дорученням.

Важливо! Підключити Персональний інтернет для віддаленої роботи можуть нові та наявні абоненти корпоративних тарифів лінійки Smart (Smart і Smart+, Smart Max і Smart Max+, Smart Premium, Smart Business і Smart Business+), навіть якщо за адресою вже підключений Домашній інтернет. Детальні умови — на сайті.

Хто може працювати віддалено

1. Інтернет-ритейлери

Найбільший у США онлайн-ритейлер — компанія Amazon, де працює 92 тисячі осіб, — перевів співробітників на віддалений формат. Фахівці контакт-центру та підтримки, фінансового та IT-відділу працюватимуть з дому як мінімум до кінця червня 2021 року. Другий великий ритейлер — Target — планує використовувати гібридний формат роботи і після пандемії.

В Україні великі та маленькі інтернет-магазини також можуть перейти на дистанційну роботу без втрати ефективності. Всі необхідні для цього інструменти можна замовити у Київстар:

  • Віртуальна мобільна АТС допоможе розгорнути кол-центр без офісу та додаткового устаткування за 15 хвилин.
  • Сервіси StarTeams і Microsoft Office 365 дозволяють без проблем організувати бізнес-процеси: проводити онлайн-зустрічі та дзвінки, спільно працювати над документами та вирішувати завдання.

2. Фінансовий сектор

Більшість співробітників таких великих фінансових компаній, як American Express, Capital One і Lincoln Financial Group ще від початку пандемії працюють віддалено.

3. IT-компанії

Корпорація Microsof, один із лідерів у сфері IT, дозволила своїм співробітникам проводити віддалено 50% робочого часу. А IT-компанія Infosys вирішила зовсім відмовитися від офісу і перейти на дистанційний формат роботи.

4. Маркетингові агентства

Розробка рекламних компаній і концепцій не вимагає обов’язкової присутності в офісі. Тому більшість великих маркетингових компаній (наприклад, Hawke Media і HubSpot) і невеликих локальних агентств без проблем перевели практично всіх фахівців на віддалену роботу.

5. Сфера освіти

Безумовно, пандемія вплинула на всі сфери нашого життя, але саме освітня галузь зазнала значущих змін. Освітнім установам довелося кардинально змінювати принципи роботи й оперативно переносити уроки, лекції, семінари та практичні заняття в онлайн. Такий формат навчання існував і до карантинних обмежень, але не був таким затребуваним. Тепер більшість шкільних, університетських занять і курсів проходять віддалено, і багатьом у цьому допомагає пакет програм Office 365 із Microsoft Teams від Київстар.

А як же ресторани, кафе, продуктові й інші офлайнові магазини? Звичайно, кухарів, продавців, консультантів, кур’єрів та інших співробітників, чия фізична присутність необхідна на робочому місці, перевести на віддалену роботу не вийде. Але тут також є бухгалтери, менеджери, оператори контакт-центрів, IT-фахівці та маркетологи, які не менш ефективно можуть виконувати свої обов’язки дистанційно. Наприклад, мережа кав’ярень Starbucks перевела персонал бек-офісів на віддалену роботу щонайменше до жовтня 2021 року.

Перспективи дистанційного формату

Сьогодні працювати віддалено — це не тільки спосіб продовжувати роботу під час карантинних обмежень, але й великі можливості для розвитку бізнесу. Переведення співробітників на дистанційний або гібридний формат роботи допомагає компаніям:

  • покращити ефективність і ступінь задоволеності працівників;
  • скоротити витрати на оренду офісу, оплату комунальних ресурсів і обслуговування обладнання;
  • прискорити цифровізацію і крокувати в ногу з часом і технологіями.

Зробити перший, найбільш складний і важливий крок назустріч новим перспективам вам допоможуть бізнес-рішення від Київстар: високошвидкісний інтернет, корпоративний мобільний зв’язок і ціла екосистема сучасних сервісів для комунікації, роботи з клієнтами та оптимізації процесів.

Бізнес-рішення#Робота#Інтернет#Київстар#ATC#Microsoft365#Офіс365#AzureStack#Бізнес-рішення

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#IOT#ІнтернетРечей#Рішення#IPтелефонія#IOTISKYIVSTAR#Інтернет#ІнтернетДляБізнесу#КорпоративнийІнтернет#Тарифи
#Microsoft365#ATC#MicrosoftAzure#Azure#Офіс365#Star.Docs#ЕлектроннийДокументообіг#ЕДО#Робота
#Microsoft365#BigData#IOT#SIP#ATC
#ADWISOR#ATC#Microsoft365#MicrosoftAzure#Azure#ЕлектроннийДокументообіг#ЕДО#Офіс365
#Інтернет#Бізнес#Клієнт#Київстар#Робота#КорпоративнийІнтернет
#ATC#ЯкЦеПрацює?#Робота#ДобіркаСервісів#Microsoft365#Офіс365
#ЦифровіТехнології#Бізнес#Microsoft365#Клієнт#Офіс365#ATC#ADWISOR#CRM#CSR#0-800#MicrosoftAzure#Azure#AzureStack#Star.Docs#SIM-карта#СмсРозсилка#SMS#ХмарніРішення
#Microsoft365#ОфісТамДеВи#Azure#Star.Docs#ЕДО#ATC#ADWISOR#0-800#Робота#Тарифи

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку