Київстар пропонує бізнес-клієнтам оновлений сервіс для проведення промокампаній
5 жовтня 2021 1 хвилина читання

Київстар пропонує бізнес-клієнтам оновлений сервіс для проведення промокампаній

Новини#ADWISOR#Київстар#Клієнт#Бізнес

Про що:

Компанія вдосконалила функціонал платформи для самостійних клієнтських розсилок Business Data Solution* та перезапускає її під новою назвою – ADWISOR

Метою проведених оновлень стало створення мультиканального маркетингового інструменту, можливості якого дозволяють краще вибудовувати комунікацію з клієнтом, розширювати клієнтську базу та, як наслідок, збільшувати продажі. Створювати та налаштовувати розсилки в ADWISOR стало простіше та зручніше, а розширений функціонал платформи врахував запити клієнтів на точне визначення цільової аудиторії розсилок, детальну аналітику проведених промокампаній та інші.

Зокрема, серед оновлень:

  1. Нові фільтри для вибору цільової аудиторії розсилок. До наявних фільтрів додано ще 24, зокрема: подорожі до районів України з виходом до Чорного та Азовського морів або Карпат; користувачі програм для онлайн-нарад; особи, зацікавлені спортом, кіно, комп’ютерними іграми та багато інших.
  2. Оновлений інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Створювати промокампанії стало простіше завдяки функціоналу підказок на кожному етапі роботи з платформою ADWISOR.
  3. Покращена аналітика проведених розсилок. Відтепер можна детально аналізувати та порівнювати промокампанії між собою, використовуючи фільтрування та сортування даних, а також завантажувати статистику в Excel.
  4. Збережені шаблони аудиторій для подальших кампаній. Для швидкого запуску промокампаній можна створювати шаблони аудиторій та використовувати їх для нових розсилок без додаткових налаштувань.

Сьогодні успішна робота з клієнтами базується на можливостях давати їм персональні пропозиції, тобто такі, які найбільше відповідають інтересам споживачів та їхнім очікуванням. Адже так є більша вірогідність того, що товар або послугу куплять. І для таких комунікацій якнайкраще підходять саме розсилки, в основі яких лежить Big Data-аналіз. А можливість завдяки ADWISOR запускати промокампанію швидко, власноруч налаштовувати всі її параметри, гнучко управляти бюджетом, робити висновки на підставі точної аналітики – це конкурентна перевага, яка може дуже допомогти малому та середньому бізнесу в роботі з клієнтами

Костянтин Вечір

Сьогодні успішна робота з клієнтами базується на можливостях давати їм персональні пропозиції, тобто такі, які найбільше відповідають інтересам споживачів та їхнім очікуванням. Адже так є більша вірогідність того, що товар або послугу куплять. І для таких комунікацій якнайкраще підходять саме розсилки, в основі яких лежить Big Data-аналіз. А можливість завдяки ADWISOR запускати промокампанію швидко, власноруч налаштовувати всі її параметри, гнучко управляти бюджетом, робити висновки на підставі точної аналітики – це конкурентна перевага, яка може дуже допомогти малому та середньому бізнесу в роботі з клієнтами

Костянтин Вечер

директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар

Отримати більше інформації про платформу ADWISOR і замовити консультацію щодо її використання для проведення самостійних розсилок можна на сайті Київстар https://kv.st/7dS.

Важливо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Business Data Solution – сервіс, побудований на основі Big Data-технологій, який дозволяє користувачу на спеціальній платформі налаштувати та запустити розсилку SMS-повідомлень отримувачам, обраним за 40+ фільтрами.

Новини#ADWISOR#Київстар#Клієнт#Бізнес

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку