Must-have для бізнесу: які технології допомагають компаніям зростати
7 вересня 2021 13 хвилин читання

Must-have для бізнесу: які технології допомагають компаніям зростати

Бізнес-рішення#BigData#Microsoft365#ЕлектроннийДокументообіг#ATC#Офіс365#MicrosoftAzure#Azure#Star.Docs#0-800

Про що:

Ви власник мережі кав’ярень? Або нещодавно відкрили свій перший салон краси? Для вашої компанії вже існують технології, які допоможуть легко знаходити нових клієнтів, комунікувати з ними та примножувати прибутки. Kyivstar Business Hub зібрав 5 must-have інструментів для бізнесу, які легко впровадити в роботу вже сьогодні.

Зміст

Бізнес та нові технології

5 must-have інструментів для бізнесу:

Запускаємо клієнтський сервіс. Приклад магазину

Знаходимо нових клієнтів. Приклад навчальних курсів

Шукаємо локацію для бізнесу. Приклад мережі кав’ярень

Організовуємо віддалений офіс. Приклад логістичної компанії

Вдосконалюємо послуги. Приклад салону краси

Бізнес та нові технології

Цифрові інструменти ще ніколи не були такими важливими для економічної стабільності бізнесу, як зараз. Особливо це відчутно для власників невеликих компаній. За оцінкою The Aspen Institute, 42% малих та середніх підприємців у світі були під загрозою закриття через пандемію коронавірусу. Краще пережили економічні та фінансові труднощі лише ті компанії, що перенесли свої продажі, доставку та інші послуги в онлайн. Це легко можете зробити і ви.

А щоб правильно підібрати диджитал-сервіси, що допоможуть розвиватися за будь-яких обставин саме вашій компанії — зверніться до експертів. Київстар постійно відстежує проблеми й потреби бізнесу. І пропонує у відповідь цифрові рішення, які допомагають легко знаходити нових клієнтів, налагоджувати ефективні бізнес-процеси та працювати гнучко, легко підлаштовуючись під змінні зовнішні обставини.

Офіс та телефонія темна

Офіс та телефонія

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

5 must-have інструментів для бізнесу:

  1. Ефективний колл-центр із Віртуальною мобільною АТС. Як не пропустити жодного дзвінку від клієнтів? Якщо людина не зможе вам додзвонитися з першого разу, то шанси, що вона подзвонить вам ще раз — мізерні. Саме тому подбайте про ефективний колл-центр.Не потрібно купувати або орендувати дороге телеком-обладнання. Просто підключіть собі Віртуальну мобільну АТС від Київстар. Так, ви легко об’єднаєте в одну корпоративну мережу всі мобільні й фіксовані номери компанії та налаштуєте автоматичний розподіл дзвінків між потрібними співробітниками. За бажанням, під’єднайте Інтерактивне голосове меню, щоб спрямовувати клієнта до менеджера, який зможе найкраще відповісти на його питання. А також скористайтеся перевагами Запису розмов — так ви зможете контролювати якість комунікацій з клієнтами та швидко вирішувати спірні питання.
  2. Віддалена/гнучка робота завдяки Microsoft Office 365. Працюйте зручно та ефективно без прив’язки до офісу. Усе необхідне для роботи онлайн з будь-якого місця об’єднано у пакет ліцензійних хмарних сервісів та офісних програм Microsoft Office 365. З ним ви легко зможете у зручний час мати доступ до всіх потрібних завдань, працювати спільно з колегами над проєктами та документами, проводити відеонаради через Teams. Важливо, що з Office 365 ваша корпоративна інформація буде надійно захищена.
  3. Миттєві угоди в електронному документообігу Star.Docs. Вам не треба чекати, щоб укласти угоду з контрагентом з іншого міста, а також витрачати гроші на папір, друк та логістику. Узгоджуйте та підписуйте документи в один клік у електронному сервісі Star.Docs. Це економить ваш час, зберігає природні ресурси та дозволяє оптимізувати бізнес-процеси. При цьому доступ до електронних документів ви маєте у будь-який час з будь-якого гаджету — сервіс має мобільний додаток, а всі документи зберігаються у зручних реєстрах у хмарному сховищі.
  4. Більше клієнтів з Big Data рішеннями. Аналітика та великі дані тепер доступні малому та середньому бізнесу. Хочете знати, де краще розмістити новий магазин, кав’ярню чи салон краси? Хто частіше купує ваші товари? Яка нова пропозиція зацікавить саме вашого клієнта? Спеціалісти Київстар допоможуть це дізнатися завдяки інструментам на основі Big Data.Втім знайти нових клієнтів або зробити вигідну пропозицію наявним ви можете і самі: скористайтеся інтелектуальною платформою для самостійних розсилок та проведіть швидку промокампанію без залучення менеджерів Київстар чи маркетингових агенцій. Тут ви власноруч зможете створити, налаштувати та розіслати SMS своїй базі контактів. Або ж обрати потрібну аудиторію, скориставшись Big Data-фільтрами, які пропонує платформа. Серед них можуть бути: стать, вік, наявність дітей та інші.
  5. Економія на обладнанні з хмарою Microsoft Azure з Київстар. Запустити новий проєкт чи масштабувати компанію можна без інвестицій у вартісну IT-інфраструктуру. Достатньо скористатися можливостями та інструментами хмарної платформи Microsoft Azure: розміщуйте та обробляйте дані у 100 надійно захищених дата-центрах у понад 60 регіонах світу, використовуйте необхідні вам сервіси тоді, коли потрібно. Ви сплачуєте лише за ресурс та час, якими скористалися.
Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS-розсилок

Знаходьте нових клієнтів, застосовуючи понад 40 Big Data-фільтрів (вік, стать, тип та ОС гаджета, інтереси тощо) та налаштовуйте SMS-комунікацію з потенційною аудиторією.

Спробувати

Запускаємо клієнтський сервіс. Приклад магазину

Ви — власник мережі магазинів з продажу техніки у районному центрі. Наприклад, маєте чотири торгівельні точки у Полтаві, а також свій сайт з продукцією. Серед викликів: організувати сервіс клієнтської підтримки.

Технічне рішення від Київстар:

Першим кроком для зручності клієнтів стане підключення номеру 0-800. Якщо компанія вказує близько десяти різних мобільних телефонів окремо для кожного магазина та майстерні з ремонту техніки, покупець заплутається. Дайте єдиний номер, щоб клієнт дзвонив в цілому в компанію. Це буде безкоштовно для абонента будь-якого оператора: сплачує за виклик отримувач.

Ви вже маєте єдиний номер 0-800. Далі — підключіть Віртуальну мобільну АТС, щоб автоматично розподіляти дзвінки між вашими операторами, а також — записувати дзвінки. Зокрема, вам стане у нагоді інтерактивне голосове меню (IVR). За допомогою аудіоповідомлень клієнт отримає відповіді на найпоширеніші питання або ж його перенаправлять до потрібного менеджера чи консультанта в магазині саме його району. Меню ви налаштовуєте самостійно в зручному вебінтерфейсі.

Також, завдяки функції запису розмови ви можете швидко вирішувати спірні питання з клієнтами. Припустимо, замовник забув вартість ремонту гаджета, а після послуги відмовляється платити зазначену суму. Працівники сервісу можуть увімкнути йому запис телефонної розмови і розв’язати конфлікт.

Офіс та телефонія темна

Офіс та телефонія

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центу. Багатоканальний номер для прийому дзвінків та їхній автоматичний розподіл на менеджерів, аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

Знаходимо нових клієнтів. Приклад навчальних курсів

Ви рік тому запустили курси англійської мови для дітей у Києві. Зараз, на початку нового навчального сезону, ви набираєте нові групи і шукаєте найкращі канали комунікації. Виклик: знайти нових клієнтів.

Технічне рішення від Київстар:

Щоб набрати нові групи, вам потрібно пропрацювати два напрямки. Перший — це робота з вашими наявним клієнтами. Завдяки інтелектуальній платформі для самостійних розсилок ви можете відправити їм SMS з унікальною пропозицією. Давайте знижку за перший місяць навчання тим, хто привів на пробне заняття до вас своїх друзів або родичів. Щоб надісдати повідомленн, достатньо зайти на сервіс, завантажити свою базу контактів та написати потрібний текст. Обирайте час та запускайте розсилку.

Другий напрямок — це робота з потенційними клієнтами. Тут ще цікавіше. Платформа дозволяє надіслати ваші SMS на базу абонентів Київстар, які заздалегідь погодилися на отримання рекламних повідомлень.

У вас є унікальна можливість знайти саме вашого клієнта за допомогою Big Data-фільтрів. Ви самостійно обираєте потрібні характеристики: стать, вік, територію потенційного клієнта тощо. Наприклад, для вашої школи англійської зробіть розсилку на заміжніх жінок віком 27-45 років, які знаходяться в Оболонському районі. Хтось з них обов’язково приведе до вас на курси свою дитину.

Розсилкою ви повністю керуєте: переглядайте статистику, формуйте звіти, контролюйте ваші витрати, плануєте час відправки. Якщо буде потреба, спеціалісти Київстар допоможуть сформувати портрет вашого ідеального клієнта завдяки аналітиці Big Data, щоб ви точніше розуміли, кому відправляти повідомлення.

Шукаємо локацію для бізнесу. Приклад мережі кав’ярень

Мережа тематичних кав’ярень в Одесі. У вас тропічне оформлення приміщень: всюди пальми, морський колорит та справжні папуги, що розважають відвідувачів. Ви плануєте розширятися та відкрити новий заклад у місті. Виклик: знайти найкращу локацію для кав’ярні.

Технічне рішення від Київстар:

Розмістити кав’ярню у найбільш вигідному місці допоможуть Heatmap від Київстар. Це теплові карти обраного міста, району або навіть всієї України, які візуалізують за допомогою кольору точки скупчення цільової аудиторії. Теплі кольори позначають місця, до яких потенційні клієнти виявляють найбільший інтерес. Холодні — місця з найменшою активністю.

Щоб скористатися інструментом і знайти локацію для нового закладу, вам потрібно зрозуміти, хто саме ваша цільова аудиторія. Спеціалісти Київстар можуть скласти портрет вашого клієнта, а також знайти look-alike аудиторію — нових клієнтів, схожих на наявних клієнтів чи визначений портрет клієнта. Далі завдяки геоаналітиці будується карта, де окреслюються зони найбільшої концентрації ваших потенційних покупців. Ці зони й можуть стати ідеальним місцем для нової кав’ярні.

Зокрема, разом з Heatmap ви знайдете кращі точки для розміщення зовнішньої реклами, а також проаналізуєте ефективність наявних кав’ярень. Наприклад, виявиться, що поряд з Набережною в Одесі вже достатньо закладів, а справді багато клієнтів залюбки б спілкувалися з вашими папугами та пили каву у спальних районах.

Організовуємо віддалений офіс. Приклад логістичної компанії

У 2020-2021 роках на хвилі популярності опинилися служби доставки. Ви хочете відрізати і собі частину від цього пирога, а тому запускаєте невелику логістичну компанію у Львові та Тернополі. Ідея в тому, щоб закрити питання транспортування малогабаритного товару для магазинів та торгових точок. Ви забираєте вантаж у виробника, зберігаєте на складі, а далі доставляєте його клієнтам. Виклик для запуску: організувати з нуля ІТ-систему в умовах певних обмежень через пандемію коронавірусу.

Технічне рішення від Київстар:

Для запуску такої логістичної компанії вам не потрібно купувати спеціальне ІТ-обладнання. Не треба навіть офісу — усе можна організувати онлайн.

Для початку, підключіть систему для комунікації між співробітниками, збереження документів та роботи з ними. Тут ідеально підійде комплекс інструментів під назвою «Офіс там, де ви». У ньому поєднані хмарні сервіси, які допоможуть команді працювати будь-де та з будь-яких гаджетів. Наприклад, пакет ліцензійних офісних програм Microsoft Office 365. Ваші співробітники зможуть обмінюватися інформацією захищеними каналами, спільно працювати над документами та проводити наради онлайн.

Безпаперовий обмін документами Star.Docs дозволить вам швидко узгоджувати та підписувати угоди з контрагентами у різних містах країни, а разом з тим економити на папері, друці та логістиці.

А заощаджувати кошти на ІТ-обладнанні дозволить хмарний сервіс Microsoft Azure з Київстар. Сплачуйте лише за використаний об’єм хмари, розгортайте там всю роботу та будьте певні у захисті ваших даних. Резервні копії документів ви можете зберігати у 100 надійно захищених дата-центрах по всьому світу.

Таким чином, ви запустите основні бізнес-процеси компанії всього за кілька днів. А бонусом буде стійкість перед мінливими умовами роботи під час пандемії, а також легке масштабування компанії на інші міста України.

Офіс та телефонія темна

Офіс та телефонія

Star.Docs від Київстар

Сервіс для швидкого переведення документообігу в онлайн. Створюйте, узгоджуйте чи підписуйте документи в цифровому форматі. 50 підписів безкоштовно.

Вдосконалюємо послуги. Приклад салону краси

Ви живете у Чернігові та керуєте кількома салонами краси. Навіть у такому невеликому обласному центрі конкуренція досить висока, а тому ви хочете поліпшити свій сервіс та випереджати колег зі сфери у якості послуг. Виклик: виявити проблеми та розв’язати їх, залучити нових клієнтів.

Технічне рішення від Київстар:

Клієнти з радістю повертаються до закладів, де про них пам’ятають та де чують їхні побажання. Саме тому дайте їм таку можливість: підключіть Віртуальну мобільну АТС та поєднайте її з однією з популярних CRM-систем. Це дозволить вашим адміністраторам бачити всю історію взаємодії з конкретною людиною: частоту її дзвінків, візитів та попередній досвід обслуговування.

Так, за допомогою Віртуальної мобільної АТС та CRM-системи ви зможете запланувати комунікацію з клієнтом. Подзвоніть йому або надішліть повідомлення через місяць після манікюру та проінформуйте про вільні слоти на запис або ж про нові пропозиції від вас.

Зокрема, помічною стане функція запису розмов від Віртуальної мобільної АТС. У будь-який момент ви зможете послухати, як ваші адміністратори спілкуються з клієнтами, чи достатньо вони ввічливі, чи прислухаються до зауважень щодо послуг.

Для скарг та пропозицій клієнтів створіть окрему гарячу лінію. У цьому вам допоможе номер 0-800 від Київстар. Самостійно встановлюйте графік роботи лінії та вказуйте її у своїй рекламі.

Щоб залучити нових клієнтів, використовуйте можливості SMS-розсилки. Сформулюйте найбільш вигідну пропозицію для своєї цільової аудиторії та проведіть промокампанію, скориставшись платформою для самостійних розсилок. Будьте завжди на зв’язку з вашими клієнтами!

Бізнес-рішення#BigData#Microsoft365#ЕлектроннийДокументообіг#ATC#Офіс365#MicrosoftAzure#Azure#Star.Docs#0-800

Зміст

Бізнес та нові технології

5 must-have інструментів для бізнесу:

Запускаємо клієнтський сервіс. Приклад магазину

Знаходимо нових клієнтів. Приклад навчальних курсів

Шукаємо локацію для бізнесу. Приклад мережі кав’ярень

Організовуємо віддалений офіс. Приклад логістичної компанії

Вдосконалюємо послуги. Приклад салону краси

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку