7 хв читати
Головна / Новини / Як залучити клієнтів до транспортної компанії?

Як залучити клієнтів до транспортної компанії?

Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів.
16 Серпня 2021

Методи залучення клієнтів до вантажоперевезень залежать від напрямку бізнесу. Оскільки для багатьох з них традиційна реклама не працює, власникам необхідно шукати нові методи привернення уваги аудиторії. Як залучити клієнтів до транспортної компанії за допомогою інструментів Big Data — у матеріалі.

Як знайти свого клієнта

Щоб залучити клієнтів до транспортної компанії, потрібно перш за все чітко визначити, хто ваш клієнт і які послуги йому необхідні. Універсальних формул не існує: реклама, розрахована на потреби людини, яка бажає перевезти шафу з меблевого салону, не спрацює на власника фірми, зацікавленому в постачанні вантажів з одного міста в інше. Маркетингова стратегія збільшить потік клієнтів у тому разі, якщо буде орієнтована на зацікавлений сегмент аудиторії. А знайти та окреслити цей сегмент можна за допомогою інструментів Big Data від Київстар.

Дізнатися потреби й особливості своєї аудиторії для створення маркетингової стратегії допоможе створення портрета клієнта. Аналітики Київстар вивчають неперсоніфіковані та зашифровані дані про абонентів. Водночас дотримуються законодавства України щодо захисту персональних даних: особисту інформацію абонентів не чіпають і не передають третім особам. Далі експерти розробляють аналітичну модель на основі важливих характеристик потенційного клієнта, з огляду на стать, географію, вид діяльності, захоплення. У підсумку ви отримуєте профіль ідеального клієнта, на основі якого можна будувати рекламу, продумувати систему лояльності тощо.

Технологія Великих даних допомагає також розширити наявну аудиторію. Для цього використовують пошук схожих — аудиторія Look-alike. За характеристиками ваших постійних клієнтів визначається цільовий сегмент, якого найімовірніше зацікавить пропозиція про вантажоперевезення і відгукнеться на ваше повідомлення.

Теплові карти та геоаналітика як інструменти для залучення клієнтів до транспортної компанії

Heatmap (теплові карти) — це візуалізація аналізу великих даних. На теплових картах відображається інформація про жителів, інфраструктуру, проблеми та особливості міста або конкретного району. Для бізнесу вантажоперевезень цей інструмент знадобиться в декількох випадках. По-перше, вирішити питання, де розташувати базу. До бази має бути зручно дістатися без заторів або інших проблем на магістралі, щоб не витрачати багато часу на доставку вантажів. По-друге, теплова карта допоможе спрогнозувати охоплення і розмір прибутку.

Ще одна перевага теплової карти для транспортної компанії — перевірка прямих конкурентів. Це допоможе створити власну оригінальну пропозицію, яка залучить нових клієнтів.

Переваги таргетованої комунікації

Реклама для широкої аудиторії або метод spray and pray — слабкий, трудомісткий і неефективний метод залучити клієнтів до транспортної компанії. Традиційні методи розширити клієнтську базу та збільшити дохід — холодні дзвінки, але для цього потрібні кваліфіковані оператори та маркетологи для складання скрипту розмови.

Сучасний інструмент Big Data для спілкування з клієнтами — таргетована розсилка. Власник компанії задає характеристики свого ідеального клієнта або довіряє визначити їх експертам Київстар. Далі налаштовується автоматизована розсилка повідомлень користувачам, які підпадають під опис і шукають інформацію про транспортні компанії. Ось переваги таргетованої розсилки:

  • швидкий запуск кампанії;
  • рекламу отримують лише зацікавлені в послугах люди, що знижує рівень непотрібних витрат;
  • готова платформа для розсилки допомагає коригувати розсилку, щоб залучити клієнтів до транспортної компанії.
Підписатись на розсилку