Що дає країні національний брендинг

Україна сьогодні відіграє значну роль на світовій арені не лише в геополітичному, але й економічному контексті. Від чого ж залежить успіх країни на цій ниві?
Є таке поняття, як національний брендинг. Це те, із чим асоціюється кожна країна, — автентичні речі, культурна спадщина, народні традиції — те, чим можна й потрібно пишатися не лише на національному, а й на світовому рівні. Нині національним брендом є український прапор, який в усьому світі символізує боротьбу за свободу. Проте Україна значно багатша на національні скарби! Це культурна спадщина — вишиванки, пісні, танці, рукоділля, а також природні багатства нашої землі — Карпатські гори, озера й річки, копалини, найбільші запаси чорнозему тощо.
Національний брендинг практикують чимало держав, приміром, Канада, США, Франція, Велика Британія, Японія, Китай, Південна Корея, ПАР, Нова Зеландія. Перед брендом країни або нації постають такі завдання: виділити її зі списку інших, сформувати і закріпити певні емоційні асоціації або виробити потрібні стереотипи сприйняття країни у людей.
Для успіху України в цьому потрібен грамотний національний маркетинг. Сьогодні дуже важливо серйозно розвивати туристичний і кулінарний бренди. Замислитися, чому на весь світ відомі такі м’ясні делікатеси, як іспанський хамон чи італійське прошуто (пармська шинка), а про такий смаколик, як українське сало, відомо лише найближчим сусідам? На мою думку, кожен українець, кожна компанія повинні взяти участь у створенні національного бренда нашої країни. З власного досвіду можу сказати, що протягом останніх восьми років наша компанія була й залишається «аграрним містком» між Україною та Європою, провідником новітніх французьких і голландських технологій вирощування й годівлі сільгосптварин. Нам вдалося поєднати український потенціал родючої землі та людських ресурсів, національні традиції тваринництва з європейським досвідом і досягненнями в аграрній науці. Ми тісно співпрацюємо з Європою (Францією, Нідерландами, Іспанією) як повноправні партнери і налагоджуємо розвиток тваринництва у країнах СНД (Молдові й Узбекистані), Азії та Африки.
Саме тому ми вирішили підтримати вітчизняного виробника й встановити національний рекорд, створивши найдовший бутерброд із салом наприкінці серпня 2014 року в Національному музеї народної архітектури і побуту України у Пирогові. Таким чином був створений прецедент для популяризації національного бренда та позиціонування України як щедрої країни-годувальниці, що має величезний аграрний потенціал.
Варто наголосити, що успішно побудований національний брендинг держави значно впливає на інвестиційну привабливість країни та збільшує капіталізацію. Але найголовніше — народжує довіру, повагу та любов громадян до своєї землі.

14.12.2013
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА