kmbs Idea Days

Детальніше за посиланням

Is it possible to make sure that customers do not think about the price and had no idea how much a similar product or service would cost when buying it in your competitors?

As well as all abovementioned we’ll discuss also:

  • How to reduce the importance of price to customer loyalty and keep it?
  • How to create an internal client experience personalization system, which would have caused the question: «How did they do it?», «Where are they found out about it?»
  • And also we’ll consider the case Ritz-Carlton

Cпікер: Анастасія Владичинська — З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок — комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа
Ірина Солган
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: is@kmbs.ua

11.01.2016
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА