Ми працюємо над тим, щоб зробити сайт україномовним. Слідкуйте за оновленнями!

kmbs Idea Days

Детальніше за посиланням

Is it possible to make sure that customers do not think about the price and had no idea how much a similar product or service would cost when buying it in your competitors?

As well as all abovementioned we’ll discuss also:

  • How to reduce the importance of price to customer loyalty and keep it?
  • How to create an internal client experience personalization system, which would have caused the question: «How did they do it?», «Where are they found out about it?»
  • And also we’ll consider the case Ritz-Carlton

Cпікер: Анастасія Владичинська — З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок — комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа
Ірина Солган
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: is@kmbs.ua

11.01.2016
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА