26-___________

Ця та інші події kmbs IDEA days — на сайті Школи

Чи реально зробити так, щоб клієнти не задумувались про ціну та не мали жодного уявлення, скільки аналогічний продукт чи послуга коштують у ваших конкурентів?

26 травня запрошуємо до Києво-Могилянської Бізнес Школи на майстер-клас «Secret Service: як зробити ціну неважливою для клієнта?» в рамках проекту kmbs IDEA days.

Основні питання зустрічі:

  • Як зменшити важливість ціни для клієнта і зберегти його лояльність?
  • Як створити такі внутрішні системи персоніфікації досвіду клієнта, які б викликали запитання: «Як вони це зробили?», «Звідки вони про це дізнались?»
  • Кейс Ritz-Carlton

Спікер: Анастасія Владичинська, автор і викладач Школи сервісу kmbs, єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії The DiJulius Group (США).

Місце проведення: Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], вул. Волоська, 8/5, 4 поверх.

Вартість: 300 грн

Контактна особа: Марія Волкова, менеджер програм управлінського розвитку, [044] 490 6635, [063] 168 6372, maria@kmbs.com.ua

17.05.2015
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА