kmbs Idea Days

Детальніше за посиланням

Чи реально зробити так, щоб клієнти не задумувались про ціну та не мали жодного уявлення, скільки аналогічний продукт чи послуга коштують у ваших конкурентів?

На IDEA-події з Анастасією Владичинською будемо обговоювати такі питання:

  • Як зменшити важливість ціни для клієнта і зберегти його лояльність?
  • Як створити такі внутрішні системи персоніфікації досвіду клієнта, які б викликали запитання: «Як вони це зробили?», «Звідки вони про це дізнались?»
  • Кейс Ritz-Carlton

Cпікер: Анастасія Владичинська — З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок — комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа
Ірина Солган
Менеджер з маркетингу
тел.: + 38 (044) 490 66 35
email: is@kmbs.ua

11.01.2016
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА