Школа сервісу (м. Луцьк)Детальніше за посиланням

Навіщо бізнесу сервіс і що це дає. Як побудувати систему сервісу, що охоплює клієнтів, співробітників, процеси і технології.

Аудиторія програми
Власники та директори компаній, які:

  • усвідомлюють важливість сервісу і прагнуть зрозуміти, що це дає і як вимірювати результати
  • хочуть підняти рівень сервісу без великих інвестицій і працювати системно
  • замислюються про те, аби зробити якісне обслуговування стратегією компанії
  • потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі

Програма відкриває можливості:

  • Чітку схему для впровадження чи покращення систем обслуговування, якою користуються світові сервісні компанії (Zappos, Starbucks, Ritz-Carlton, MetroBank)
  • Чітке уявлення про те, як робота компанії з Клієнтами впливає на доходи і на видатки компанії
  • Всі необхідні інструменти для втілення системи сервісу у своїй компанії.

Автор і викладач програми
Анастасія Владичинська
З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок — комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа
Тимур Демчук
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (044) 490 66 35
+ 38 (097) 624 96 24
email: tdem@kmbs.ua

25.10.2015
Что нового
Популярно
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА