Популярно

ШКОЛА СЕРВІСУДетальніше за посиланням

Навіщо бізнесу сервіс і що це дає. Як побудувати систему сервісу, що охоплює клієнтів, співробітників, процеси і технології.

Аудиторія програми — власники та керівники компаній, які:

  • Замислюються, як зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі
  • Прагнуть підняти рівень сервісу без великих інвестицій і системно працювати з персоналом
  • Хочуть навчитися правильно оцінювати та вимірювати ефективність сервісу в своїх компаніях

ПРОГРАМА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВОСТІ:

  • Розібратися в складових системи сервісу та зрозуміти, над якими її елементами необхідно почати працювати вже завтра
  • Дізнатися, як робота з постійними та новими клієнтами впливає на доходи і на видатки компанії
  • Зрозуміти, що насправді продає ваша компанія та побудувати такі відносини з клієнтами, при яких найважливішим буде емоційний зв’язок, а не ціна
  • Отримати набір унікальних інструментів для втілення системи сервісу в вашій компанії (від сервіс-візії до стандартів клієнтського досвіду) та відпрацювати навички роботи з ними на практичних завданнях
  • Навчити персонал перевищувати очікування клієнта та дарувати йому незабутній клієнтський досвід
  • Диференціюватися від конкурентів за рахунок системи сервісу, яку досить складно повторити
  • Підбирати, наймати і утримувати тільки такій персонал, що має сервіс у ДНК

Викладач: Анастасія Владичинська — з 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок — комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.

Контактна особа
Іван Горох
Менеджер програм управлінського розвитку
тел.: + 38 (063) 564 00 52
email: goro@kmbs.ua

24.01.2016
Что нового
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА