28-мая

Докладніше за посиланням — Школа управління продажем

Легендарна програма kmbs від визнаного майстра в сфері продажів — Михайла Винницького.

«Школа управління продажем» — це набір необхідних рішень та інструментів для побудови результативної системи продажів в компанії.

Програма буде корисною для всіх, хто прагне отримати відповіді на питання: 

  • Як розробити ефективну стратегію продажів, зважаючи на специфіку вашого бізнесу та загальну стратегію компанії?
  • Як налаштувати системний процес продажу та постійно досягати найкращих результатів?
  • Як визначити ключових клієнтів, встановити пріоритети та показники ефективності для відділу продажу?
  • Які продавці потрібні саме вашій компанії, та як їх мотивувати для досягнення спільної мети?

Що отримують учасники:

  • Актуальні інструменти, методики, підходи, які одразу можна впроваджувати у себе в компанії.
  • Можливість розробити та протестувати у колі викладачів та колег стратегію продажів для своєї компанії
  • А також нові знайомства, новий досвід, нові відкриття та шалений драйв!

За час свого існування «Школа управління продажем» зарекомендувала себе як одна з найпрактичніших та найяскравіших у Києво-Могилянській Бізнес Школі. Серед її випускників — більше 500 керівників з продажів та маркетингу.

Програма пройшла випробування роками, минулого року ми провели 15-ту ювілейну програму. Кожного сезону програма постійно зазнає змін та вдосконалень. Щоразу ми включаємо до неї підходи до вирішення найактуальніших на цей час проблем, нові кейси  та свіжі ідеї зі сфери продажів.

Аудиторія

Керівники напрямів продажу та маркетингу, регіональні та «key account» менеджери, генеральні та комерційні директори, які приймають рішення в компанії щодо стратегії продажу.

Формат навчання

теоретичні основи управління продажем, надані автором програми, будуть підкріплені виступами експертів-практиків, а також обговоренням ситуаційних вправ та завдань, що базуються на кейсах реальних українських і закордонних компаній.

Дати проведення

Модуль 1: [28 — 30 травня 2015]

Удосконалення навичок хорошого продавця

Стратегія створення культури клієнторієнтованості. Персоналізація продажів

Вибір і робота з ключовими клієнтами

Модуль 2: [10 — 13 червня 2015]

Побудова системи продажу. Мотивація продавців. Управління відділом продажу

Створення цінності для клієнта. Складний продаж

Стратегічні рішення в продажах

Персональний бренд продавця. Захист проектів

Вартість

15 000 грн

Викладачі

Автор і викладач програми — Михайло Винницький.

Запрошені викладачі — Борис Адамовський, Володимир Орлов, Євгеній Пестерніков, Єлизавета Барань, Анастасія Владичинська.

28.04.2015
Что нового
Популярно
комментарии
Блоги
ЭКСПЕРТЫ РЫНКА
ТОП-МНЕНИЕ
АВТОРЫ БИЗНЕС-КНИГ
Обзоры бизнес книг
Лекции
WATCH&SHARE
Рынок
ОБЗОР РЫНКОВ
ОТРАСЛЕВЫЕ ТРЕНДЫ
ЭКСПЕРТЫ
ИДЕИ
ИННОВАЦИИ
ВДНГ TECh
ПРАКТИКА
БИЗНЕС-ПЛАНЫ
ЗНАНИЯ
ИСТОРИИ УСПЕШНЫХ
ТЕЛЕКОМ ДЛЯ БИЗНЕСА